Skravletråd

God morgen ja:) Hva er dagens planer?:)

Må ha en super dag:D
God morgen ^-^

Dagens planer... mer jobb :P
Men skal en tur innom barndomshjemmet etterpå og se om vi ikke finner babyting som moren og søsteren min har spart på - det blir koselig :)

God morgen ^-^

Dagens planer... mer jobb :p
Men skal en tur innom barndomshjemmet etterpå og se om vi ikke finner babyting som moren og søsteren min har spart på - det blir koselig :)
Åh, så kos da:)
Jeg vet mams har et pledd,en kjole og noen sandaler etter meg iallefall:P

God morgen:-) jeg og guttungen har reist på hytta til mamma og pappa på fjellet. De pusser opp så er litt kaos inne, men ser ut til at det er kjempefint hver foreløpig så da kan vi uuut:)

God morgen:-) jeg og guttungen har reist på hytta til mamma og pappa på fjellet. De pusser opp så er litt kaos inne, men ser ut til at det er kjempefint hver foreløpig så da kan vi uuut:)
Så koselig :) håper dere har bedre vær enn det er her!

Ja godt å finne på litt så vi ikke går hverandre på nervene:p haha. Har ikke vært særlig vær å skryte av, men akkurat nå ser jeg det er helt blå himmel:)
Og du er på jobb?
På vei - har vel en 20min til før jeg er på plass.

Deilig med blå himmel da! Og mye morsomt man kan finne på ute, hvis formen er grei ;)

Ja absolutt:) er en stor sandhaug utenfor, så der koser han seg veldig:D
Hva jobber du med egentlig?
Rart hvor mye morsomt man kan ha det med sand ja ^-^

Jobber som rådgiver innenfor gjeldsforhandlinger - så nok å gjøre selv på sommeren :)

Ja han er så interessert i alt av maskiner så da storkoser han seg:D
Åja, ja da tenker jeg du har nok å drive med:) trives du?:)
Haha, ja maskiner er populært. Husker nevøen min ble helt vill hvis han så traktorer som liten - men turte aldri gå helt bort til dem heller. De var jo så store :P

Trives enn så lenge - og tror jeg vil gjøre det så lenge jeg har følelsen av at det jeg gjør faktisk hjelper noen, til tross for vanskelige situasjoner.

Hva med deg, hva jobber du som?

Haha, ja maskiner er populært. Husker nevøen min ble helt vill hvis han så traktorer som liten - men turte aldri gå helt bort til dem heller. De var jo så store :P

Trives enn så lenge - og tror jeg vil gjøre det så lenge jeg har følelsen av at det jeg gjør faktisk hjelper noen, til tross for vanskelige situasjoner.

Hva med deg, hva jobber du som?
Hehe ja min blir helt vill hvis han ser noe:p har en del kjøretøy i familien så han er heldig. Traktor, lastebiler, gravemaskin og firhjuling osv:p

Ja det er godt å vite at man hjelper noen:) jeg er sykepleier så føler nok mye som deg:)

God morgen fra en syvsover :p føler det kansje er på tide å dra liket ut av sengen nå :p

Ha en god dag alle sammen :D

Ja hadde time på kvinneklinikken kl 8 på sykehuset så sto opp 6 :)
Gleder meg litt til neste gang jeg skal ditt, tror det var da jeg skulle få omvisning på føden:)
Oj, så gøy!

Her var det sånn at man måtte bestille omvisning i forkant, men har ikke surret meg til det :P

Back
Topp