God morgenGod morgen jenterhåper dere får en fin dag
![]()
Tidlig start på dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenterhåper dere får en fin dag
![]()
God morgen ^-^God morgen jaHva er dagens planer?
Må ha en super dag![]()
Åh, så kos daGod morgen ^-^
Dagens planer... mer jobb
Men skal en tur innom barndomshjemmet etterpå og se om vi ikke finner babyting som moren og søsteren min har spart på - det blir koselig![]()
Så gøy ^-^ sko og sandaler på minier er så søte! Smelter hver gang jeg ser noen i butikker ol.Åh, så kos da![]()
Jeg vet mams har et pledd,en kjole og noen sandaler etter meg iallefall![]()
Ja, det er herlig. Hadde det på 1årsfotograferingSå gøy ^-^ sko og sandaler på minier er så søte! Smelter hver gang jeg ser noen i butikker ol.
Så koseligGod morgenjeg og guttungen har reist på hytta til mamma og pappa på fjellet. De pusser opp så er litt kaos inne, men ser ut til at det er kjempefint hver foreløpig så da kan vi uuut
![]()
Ja godt å finne på litt så vi ikke går hverandre på nerveneSå koselighåper dere har bedre vær enn det er her!
På vei - har vel en 20min til før jeg er på plass.Ja godt å finne på litt så vi ikke går hverandre på nervenehaha. Har ikke vært særlig vær å skryte av, men akkurat nå ser jeg det er helt blå himmel
Og du er på jobb?
Ja absoluttPå vei - har vel en 20min til før jeg er på plass.
Deilig med blå himmel da! Og mye morsomt man kan finne på ute, hvis formen er grei![]()
Rart hvor mye morsomt man kan ha det med sand ja ^-^Ja absolutter en stor sandhaug utenfor, så der koser han seg veldig
Hva jobber du med egentlig?
Ja han er så interessert i alt av maskiner så da storkoser han segRart hvor mye morsomt man kan ha det med sand ja ^-^
Jobber som rådgiver innenfor gjeldsforhandlinger - så nok å gjøre selv på sommeren![]()
Haha, ja maskiner er populært. Husker nevøen min ble helt vill hvis han så traktorer som liten - men turte aldri gå helt bort til dem heller. De var jo så storeJa han er så interessert i alt av maskiner så da storkoser han seg
Åja, ja da tenker jeg du har nok å drive medtrives du?
![]()
Kose dere masseGod morgenjeg og guttungen har reist på hytta til mamma og pappa på fjellet. De pusser opp så er litt kaos inne, men ser ut til at det er kjempefint hver foreløpig så da kan vi uuut
![]()
Hehe ja min blir helt vill hvis han ser noeHaha, ja maskiner er populært. Husker nevøen min ble helt vill hvis han så traktorer som liten - men turte aldri gå helt bort til dem heller. De var jo så store
Trives enn så lenge - og tror jeg vil gjøre det så lenge jeg har følelsen av at det jeg gjør faktisk hjelper noen, til tross for vanskelige situasjoner.
Hva med deg, hva jobber du som?
Så deilig å få sove lenge da! God morgen til deg ogGod morgen fra en syvsoverføler det kansje er på tide å dra liket ut av sengen nå
![]()
Ha en god dag alle sammen![]()
God morgen
Tidlig start på dagen?
Oj, så gøy!Ja hadde time på kvinneklinikken kl 8 på sykehuset så sto opp 6
Gleder meg litt til neste gang jeg skal ditt, tror det var da jeg skulle få omvisning på føden![]()