Moods belte å en genserDa må du passe påHva har du kjøpt til han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moods belte å en genserDa må du passe påHva har du kjøpt til han?
Han blir 30StiligGammel blir han da
?
Stor dag da joHan blir 30så skal jo finne noe annet å Altså
har en mnd på meg enda
![]()
JaStor dag da jo![]()
Ja![]()
men min sambo bryr seg ikke så veldi om det da
vill ikke ha noe feiring eller noe
![]()
Hehe stemmerHehe, nei er ofte sånn at de rundt bryr seg mer enn den som faktisk har bursdag![]()
Mhm, i forhold til tråden på skjult da...er det bedre?Hehe stemmerå dette er tilfellet nå
Men jeg skal gi det han villhan ønsker seg ett familieselskap å det skal jeg da klare
![]()
Det er bedreMhm, i forhold til tråden på skjult da...er det bedre?![]()
Det er bedrehun tar seg av det å har det en annen plass
Så tar jeg å lager det han vill ha her hjemmehan vill virkelig ikke ha noen fest så jeg er spent på resultatet av den store festen :/
Jeg tviler .. Men håper det får likevel.. Har prøvd å sagt i fra til henne men hun nekter å høre..Ok, godt det er bedre![]()
hMM,ja..det kan du si..får nå håpe han liker det da.
Da får hun heller drite seg ut daJeg tviler .. Men håper det får likevel.. Har prøvd å sagt i fra til henne men hun nekter å høre..
Skal ikke være lett![]()
JeppDa får hun heller drite seg ut da![]()
Jada. Gjort ditt du nåJeppetter det jeg fikk som tilbakemelding fra henne så kjenner jeg at det får bare være.
jeg har prøvd
![]()
HeheJada. Gjort ditt du nåHun får slite seg ut og ende med å drite seg ut da
jaja...
Hehe jajaHehejepp
Han sa selv at vis det ble fest så kom ikke han til å dukke opp :/![]()
Jo det er meningen detHehe jajaMen vil han ikke bli overrasket med det da? Lurt dit liksom?
Det kan han. Blir spennende å høre fortsettelsen på det derJo det er meningen detmen han kan jo fort snu i døra. Eller lukte lunta når vi plutselig har barnefri. Noe som ikke er serlig ofte akkurat
Ja det syntes jammen jeg åDet kan han. Blir spennende å høre fortsettelsen på det der![]()
Mhm, og det kan jo være deiligJa det syntes jammen jeg åuansett så får vi hvertfall en kveld med barnefri da
![]()