Skravletråd

Prøvde Postafen for første gang i går, og for en virkning!!! Kvalmen forsvant helt, kunne spise uten å få brekninger. Synes liksom det er litt skummelt å ta de selv om det er trygt, føles så feil på en måte. Men blir nok en i dag også :D

Prøvde Postafen for første gang i går, og for en virkning!!! Kvalmen forsvant helt, kunne spise uten å få brekninger. Synes liksom det er litt skummelt å ta de selv om det er trygt, føles så feil på en måte. Men blir nok en i dag også :D
Flott det hadde så god virkning da:)
Jeg har angst for kvalmestillende. Meget dårlig erfaring, men det er jo kun med en type:P

Uffda. Er vant til å ta Postafen pga bilsyke da, har aldri fått noen bivirkninger av de heldigvis :)
Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det:)
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.

Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det:)
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.

Hørtes ikke bra ut. Jeg er helt avhengig av reisesyketabletter, blir sinnsykt bilsyk/båtsyk... Men foreldrene mine hadde gitt meg et annet merke enn gang da jeg var liten, hadde visst sovet to døgn i strekk etterpå, så er tydeligvis forskjellig :P

Hvilken var det? Jeg prøvde afipran forje svangerskap, og det var heelt forferdelig:eek:
Det er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.

Det er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.
Uffda, såpass:o jeg ble helt slapp og sliten i hele kroppen, vondt overalt og til og med å ligge i sofaen var grusomt. Tok en og har aldri tatt en til..

Uffda, såpass:eek: jeg ble helt slapp og sliten i hele kroppen, vondt overalt og til og med å ligge i sofaen var grusomt. Tok en og har aldri tatt en til..

Nei, fysj.
Her var det ganske gale ja...legen skjønte ikke hva det var. Aldri sett min mor så hissig:P

Ah forhåpentligvis satt på den aller siste maskinen med ull før vinteren nå :D skal bli deilig med lettere klær nå :D

Gikk å igjennom skapene til barna å de hadde ufattelig lite sommer/vårklær.. Så nå er en stk stor bestilling levert på h&m :)

Back
Topp