Jeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .Det var godt men tror jeg har grodd fast i sofaen snart finne senga kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .Det var godt men tror jeg har grodd fast i sofaen snart finne senga kjenner jeg
Ha en fin dag på jobbJeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .
Flott det hadde så god virkning daPrøvde Postafen for første gang i går, og for en virkning!!! Kvalmen forsvant helt, kunne spise uten å få brekninger. Synes liksom det er litt skummelt å ta de selv om det er trygt, føles så feil på en måte. Men blir nok en i dag også
Flott det hadde så god virkning da
Jeg har angst for kvalmestillende. Meget dårlig erfaring, men det er jo kun med en type
Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med detUffda. Er vant til å ta Postafen pga bilsyke da, har aldri fått noen bivirkninger av de heldigvis
Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.
Hvilken var det? Jeg prøvde afipran forje svangerskap, og det var heelt forferdeligNeida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.
Det er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.Hvilken var det? Jeg prøvde afipran forje svangerskap, og det var heelt forferdelig
Uffda, såpass jeg ble helt slapp og sliten i hele kroppen, vondt overalt og til og med å ligge i sofaen var grusomt. Tok en og har aldri tatt en til..Det er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.
Uffda, såpass jeg ble helt slapp og sliten i hele kroppen, vondt overalt og til og med å ligge i sofaen var grusomt. Tok en og har aldri tatt en til..
Skremmende med reakson på medikamenter da har man prøvd, trenger ikke prøve igjenNei, fysj.
Her var det ganske gale ja...legen skjønte ikke hva det var. Aldri sett min mor så hissig
Nei, husker min mor sa legen måtte skrive i journal med store bokstaver. IKKE AFIPRAN TIL SYNNØVESkremmende med reakson på medikamenter da har man prøvd, trenger ikke prøve igjen
Da blir det bra med litt nytt Kjekt med pakke i postenGikk å igjennom skapene til barna å de hadde ufattelig lite sommer/vårklær.. Så nå er en stk stor bestilling levert på h&m
Elsker pakker i posten venter nå på 3 fra ebay, en fra hm å en fra Moods of norwayDa blir det bra med litt nytt Kjekt med pakke i posten
Ikke værst Mye å glede seg til daElsker pakker i posten venter nå på 3 fra ebay, en fra hm å en fra Moods of norway
Jaaa bare håper ikke sambo sjekker posten før meg den ene er nemlig bursdagspresangen hansIkke værst Mye å glede seg til da
Jaaa bare håper ikke sambo sjekker posten før meg den ene er nemlig bursdagspresangen hans