Skravletråd

Rolig start i dag med frokost å tv serier før jobb :D :D etter jobb har jeg lovet jentungen å se den nye tingeling filmen:D

Så deilig. Samme som her det da. Spist rista brød med grâddost her nettop. Både jeg og guttungen elsker det:P
Nå er det snart stell og i barnehagen. Ser litt nrksuper nå. I dag skal de på tur til en bondegård i barnehagen og ha med seg tomatsuppe. Blir kjekt:)
Jeg har fri i dag, herlig assa. 4 vakter på rad nå, og jobb i morgen og tors igjen...så skal bli godt.

Så deilig. Samme som her det da. Spist rista brød med grâddost her nettop. Både jeg og guttungen elsker det:P
Nå er det snart stell og i barnehagen. Ser litt nrksuper nå. I dag skal de på tur til en bondegård i barnehagen og ha med seg tomatsuppe. Blir kjekt:)
Jeg har fri i dag, herlig assa. 4 vakter på rad nå, og jobb i morgen og tors igjen...så skal bli godt.
Åååh så herlig Da :D kjekt med rolige morninger :D
Kos deg masse med fri dagen å ikke minst toys r us :D

Hehe nei det er jammen sikkert :) vi har det ikke akkurat her heller så ofte :p
Derfor nytes frokostene i helgene med ungene ekstra mye :)

Kjekt det:)
Mhm...2 barn som skulle ut, en på skole og en i barnehage...jeg begynte 07.00. Mannen leverte de etter tur:P Er så greit med barnehagen som er i gåavstand:)

Kjekt det:)
Mhm...2 barn som skulle ut, en på skole og en i barnehage...jeg begynte 07.00. Mannen leverte de etter tur:P Er så greit med barnehagen som er i gåavstand:)
Det er veldi greit ja :D hadde det før vi flyttet :)
Har en annen i gå avstand nå å håper på å få babyen inn der :)

Skal på UL i dag! :D Fikk også bestilt meg legetime i går, skal på fredag. Er livredd for blodprøver, så har noen dager å mentalt forberede meg på :P
Så spennende med ul! Skal også ta nye blodprøver til uken - hadde ikke fått med meg at jeg ikke måtte spise før, så resultatene ble kanskje ikke helt som de skulle >< men har ikke noe problem med sprøyter at det gjør noe :)

Jeg har barnehage rett over veien men usikker om vi får plass siden det er novemberbarn og ikke født før september. Er veldig nervøs for at det ikke går da mannen ikke kan kjøre bil...

Jeg har barnehage rett over veien men usikker om vi får plass siden det er novemberbarn og ikke født før september. Er veldig nervøs for at det ikke går da mannen ikke kan kjøre bil...

Åh, det hadde jo vært perfekt.
Her satser jeg på vi får plass, men da går jo guttungen der og søskenprioritering. Men har h*n nå hjemme litt lenger.

Back
Topp