Det blir ikke feil neiMhm, og det kan jo være deilig![]()
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir ikke feil neiMhm, og det kan jo være deilig![]()
Rolig start i dag med frokost å tv serier før jobbGod tirs. alle sammen![]()
Planer for dagen?![]()
Rolig start i dag med frokost å tv serier før jobb![]()
etter jobb har jeg lovet jentungen å se den nye tingeling filmen
![]()
Åååh så herlig DaSå deilig. Samme som her det da. Spist rista brød med grâddost her nettop. Både jeg og guttungen elsker det![]()
Nå er det snart stell og i barnehagen. Ser litt nrksuper nå. I dag skal de på tur til en bondegård i barnehagen og ha med seg tomatsuppe. Blir kjekt![]()
Jeg har fri i dag, herlig assa. 4 vakter på rad nå, og jobb i morgen og tors igjen...så skal bli godt.
Åååh så herlig Dakjekt med rolige morninger
Kos deg masse med fri dagen å ikke minst toys r us![]()
Hehe nei det er jammen sikkertVeldig, er ikke alltid man har de gittI går var det overhode ikke rolig morgen for eks
Tusen takk![]()
Hehe nei det er jammen sikkertvi har det ikke akkurat her heller så ofte
Derfor nytes frokostene i helgene med ungene ekstra mye![]()
Det er veldi greit jaKjekt det![]()
Mhm...2 barn som skulle ut, en på skole og en i barnehage...jeg begynte 07.00. Mannen leverte de etter turEr så greit med barnehagen som er i gåavstand
![]()
Det er veldi greit jahadde det før vi flyttet
Har en annen i gå avstand nå å håper på å få babyen inn der![]()
Så spennende med ul! Skal også ta nye blodprøver til uken - hadde ikke fått med meg at jeg ikke måtte spise før, så resultatene ble kanskje ikke helt som de skulle >< men har ikke noe problem med sprøyter at det gjør noeSkal på UL i dag!Fikk også bestilt meg legetime i går, skal på fredag. Er livredd for blodprøver, så har noen dager å mentalt forberede meg på
![]()
Men vis ikke så kjører jeg forbi ikke mindre enn 4 på min 5 Min kjøretur til jobbDet hadde jo vært genialt. Så praktisk![]()
Det er heller ikke galeMen vis ikke så kjører jeg forbi ikke mindre enn 4 på min 5 Min kjøretur til jobb![]()
Vi får krysse fingrene alt vi har for at alle får de plassene de ønskerJeg har barnehage rett over veien men usikker om vi får plass siden det er novemberbarn og ikke født før september. Er veldig nervøs for at det ikke går da mannen ikke kan kjøre bil...
Jeg har barnehage rett over veien men usikker om vi får plass siden det er novemberbarn og ikke født før september. Er veldig nervøs for at det ikke går da mannen ikke kan kjøre bil...
Det kan vi, men tvilsomtVi får krysse fingrene alt vi har for at alle får de plassene de ønsker![]()