Positive er at dere får en roligere pus tilbakeStakars pusen skal inn å kastreres i morgen![]()
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positive er at dere får en roligere pus tilbakeStakars pusen skal inn å kastreres i morgen![]()
Å det er jo braPositive er at dere får en roligere pus tilbake![]()
Absolutt! Var vel du som hadde den som mjaua sånn?Å det er jo bra![]()
![]()
Forstår deg godt - skal neste uke og gleder meg veldig, selv om jeg kommer til å være helt nervevrak dagene førIiiik, begynner å bli litt nervøs nå, vet ikke hvorforHar UL-time kl. 14, tida går så saaakte...
Det var min jaAbsolutt! Var vel du som hadde den som mjaua sånn?
Blir spennende å se før/etter![]()
Åh tiden går alltid sakte før ulIiiik, begynner å bli litt nervøs nå, vet ikke hvorforHar UL-time kl. 14, tida går så saaakte...
Haha, ja det kan være lurt. Ellers blir det vel litt vanskelig å være sikker på at han er der når dere skal gåDet var min jaden som hele tiden mjauer å er oppå kjøkkenbenken
så dette kan bli spennende ja
må ut å kjøpe ny do til han nå
sånn at han får vært inne i hele natt
![]()
Uff ja er det jeg å frykter :/ å så må den vell være inne en stund etterpå?Haha, ja det kan være lurt. Ellers blir det vel litt vanskelig å være sikker på at han er der når dere skal gå
Moren min sin klarte å utsette kastrering 2 ganger på den måten ^-^
Hvor gammel er den ?
Hehehe så herligVi holdt våre inne de to første dagene (mener det var det dyrlegen anbefalte). Men der hvor vi fikk beskjed om at han ville være sløv og rolig fikk vi tilbake en hyperaktiv pus som ville ha oppmerksomhet
Er vel bare å se det litt ann
Så smart å lage klart daDer var pus levert, jeg er godt i gang med fiske gratengen slik at det bare er å hive den på når vi kommer hjem i dagen klesvask er hengt opp å sengtøy er nå til vask
kjøkkenet er ryddet å nå ble jeg ufattelig sløv så gleder meg til å synke ned i sofaen etterpå å kose meg med litt serier
Hva skal dere i dag da?![]()
Wow den var jammen langSå smart å lage klart da![]()
Klær å henge opp her også. Og en maskin som står på nå. Mye klesvask, puuuh.
Ellers rydde litt.
Vært på foreldresamtale i barnehagen i dag.
Skal på lang vakt i dag, 13.00-22-00....hjelpes:O
Wow den var jammen langslappe av litt du nå da å la klesvasken vente?
Ja det er veldi greit med fiskagratengenlager den alltid klar tidlig slik at det bare er å steike den når vi kommer hjem
serlig i dag siden vi i tillegg må hente pus etter ungene
![]()
Å det er kjedelig det :/Burde det, men burde samtidig ryddeHehe...jaja...Mhm, den er lang. Personalmøte først fra 13.00 til 14.30.
Å det er kjedelig det :/
Her skal vi ha neste søndag.. Forstår ikke hvorfor de alltid skal ha det når det er langhelg? Folk reiser jo gjerne bort da, hvertfall de som ikke jobber lørdagen