Skravletråd

Iiiik, begynner å bli litt nervøs nå, vet ikke hvorfor :P Har UL-time kl. 14, tida går så saaakte...

Iiiik, begynner å bli litt nervøs nå, vet ikke hvorfor :P Har UL-time kl. 14, tida går så saaakte...
Forstår deg godt - skal neste uke og gleder meg veldig, selv om jeg kommer til å være helt nervevrak dagene før ;)

Absolutt! Var vel du som hadde den som mjaua sånn?

Blir spennende å se før/etter ;)
Det var min ja :D den som hele tiden mjauer å er oppå kjøkkenbenken :) så dette kan bli spennende ja :p må ut å kjøpe ny do til han nå :) sånn at han får vært inne i hele natt :)

Det var min ja :D den som hele tiden mjauer å er oppå kjøkkenbenken :) så dette kan bli spennende ja :p må ut å kjøpe ny do til han nå :) sånn at han får vært inne i hele natt :)
Haha, ja det kan være lurt. Ellers blir det vel litt vanskelig å være sikker på at han er der når dere skal gå :P

Moren min sin klarte å utsette kastrering 2 ganger på den måten ^-^

Hvor gammel er den ?

Haha, ja det kan være lurt. Ellers blir det vel litt vanskelig å være sikker på at han er der når dere skal gå :P

Moren min sin klarte å utsette kastrering 2 ganger på den måten ^-^

Hvor gammel er den ?
Uff ja er det jeg å frykter :/ å så må den vell være inne en stund etterpå?

Han er 9 mnd :)

Vi holdt våre inne de to første dagene (mener det var det dyrlegen anbefalte). Men der hvor vi fikk beskjed om at han ville være sløv og rolig fikk vi tilbake en hyperaktiv pus som ville ha oppmerksomhet :)

Er vel bare å se det litt ann

Vi holdt våre inne de to første dagene (mener det var det dyrlegen anbefalte). Men der hvor vi fikk beskjed om at han ville være sløv og rolig fikk vi tilbake en hyperaktiv pus som ville ha oppmerksomhet :)

Er vel bare å se det litt ann
Hehehe så herlig :p han har den siste tiden vert meget lat så blir spennende å se i morgen hvordan han er da :) har hvertfall gitt barna besjed om at han må få fred :)

Vært barnevakt i hele dag for en godgutt på 3 år, herlig og kose seg og bare slappe av, men nå gleder jeg meg til å levere han fra meg og ta kveld snart!

Der var pus levert, jeg er godt i gang med fiske gratengen slik at det bare er å hive den på når vi kommer hjem i dag :) en klesvask er hengt opp å sengtøy er nå til vask :) kjøkkenet er ryddet å nå ble jeg ufattelig sløv så gleder meg til å synke ned i sofaen etterpå å kose meg med litt serier :D

Hva skal dere i dag da? :)

Ønsker alle en super onsdag:D
Hva er planene for dagen:)?

Der var pus levert, jeg er godt i gang med fiske gratengen slik at det bare er å hive den på når vi kommer hjem i dag :) en klesvask er hengt opp å sengtøy er nå til vask :) kjøkkenet er ryddet å nå ble jeg ufattelig sløv så gleder meg til å synke ned i sofaen etterpå å kose meg med litt serier :D

Hva skal dere i dag da? :)
Så smart å lage klart da:)
Klær å henge opp her også. Og en maskin som står på nå. Mye klesvask, puuuh.
Ellers rydde litt.
Vært på foreldresamtale i barnehagen i dag.
Skal på lang vakt i dag, 13.00-22-00....hjelpes:P:O

Så smart å lage klart da:)
Klær å henge opp her også. Og en maskin som står på nå. Mye klesvask, puuuh.
Ellers rydde litt.
Vært på foreldresamtale i barnehagen i dag.
Skal på lang vakt i dag, 13.00-22-00....hjelpes:P:O
Wow den var jammen lang :o slappe av litt du nå da å la klesvasken vente?

Ja det er veldi greit med fiskagratengen :) lager den alltid klar tidlig slik at det bare er å steike den når vi kommer hjem :) serlig i dag siden vi i tillegg må hente pus etter ungene :)

Wow den var jammen lang :eek: slappe av litt du nå da å la klesvasken vente?

Ja det er veldi greit med fiskagratengen :) lager den alltid klar tidlig slik at det bare er å steike den når vi kommer hjem :) serlig i dag siden vi i tillegg må hente pus etter ungene :)

Burde det, men burde samtidig rydde:P Hehe...jaja...Mhm, den er lang. Personalmøte først fra 13.00 til 14.30.

Burde det, men burde samtidig rydde:P Hehe...jaja...Mhm, den er lang. Personalmøte først fra 13.00 til 14.30.
Å det er kjedelig det :/
Her skal vi ha neste søndag.. Forstår ikke hvorfor de alltid skal ha det når det er langhelg? Folk reiser jo gjerne bort da, hvertfall de som ikke jobber lørdagen

Å det er kjedelig det :/
Her skal vi ha neste søndag.. Forstår ikke hvorfor de alltid skal ha det når det er langhelg? Folk reiser jo gjerne bort da, hvertfall de som ikke jobber lørdagen

Mhm, ser den. Teit dag.
Jaggu blir det fint vær ute:D

Her blir det også klesvask og litt rydding idag. Tenker å ta meg en tur til Moss for å kjøpe trådkurver og muligens fikse håret :D må dra på Lindex å bytte en bukse jeg kjøpte i går også :p den var for liten haha... ellers tenker jeg på hvordan jeg skal avsløre at søstra mi skal bli tante i morgen

Back
Topp