Skravletråd

Ja :D :D klarte omsider å komme meg ned :p å det var absolutt verdt det :D
Nå bare gleder jeg meg til å finne senga men da må jeg nok en gang ned den trappa :p

Sikkert godt:D
Hehe, jaja...blir godt når du endelig kommer i senga da. Trøtt her og etter senvakt.

Ønsker alle en riktig fin fredag og god helg:)
Hva er deres planer:)?

Ja, den enorme gleden og som de danset. Var mange danseløver der!!:D

Sov du godt;)?
Så stilig :D :D kjekt for dere å å se at de koser seg sånn :D :D er mange i den generasjonen som er flinke å danse ja :D

Nei :p katten lot meg sove til 3 :p så holdt han det gående :) tror han har gjort det til sin plikt å gjøre meg klar for nattevåk? :p
Du da?

Så stilig :D :D kjekt for dere å å se at de koser seg sånn :D :D er mange i den generasjonen som er flinke å danse ja :D

Nei :p katten lot meg sove til 3 :p så holdt han det gående :) tror han har gjort det til sin plikt å gjøre meg klar for nattevåk? :p
Du da?

Mhm:) Jeg kunne jo knapt bevege meg etter musikken i forhold til mange der:P
Haha, nei...huff da. Slem pus:P Joda. Ble vekket av guttungen et par ganger, men ellers ok;)

Mhm:) Jeg kunne jo knapt bevege meg etter musikken i forhold til mange der:P
Haha, nei...huff da. Slem pus:P Joda. Ble vekket av guttungen et par ganger, men ellers ok;)
Hehehe det hadde nok ikke jeg heller klart :p ikke noen danseløve akkurat :p

Slem pus ja :p hehe men han syntes nok det samme om meg akkurat nå som nekter han å gå ut :p skulle jo heller ha gjort dette når det var høst stormer :p for da vill han ikke ut :p

Godt det har vert en ok natt likevel da :D

Har hatt natta helt alene og kunne kose meg med å sove leeenge. Våkna halv ni.. typisk:p deilig med rolig morgen da:)

Våknet av at samboeren sto opp klokken 6 og oppdaget til min store glede at jeg var små kvalm, gikk på do, og gikk å la meg igjen!
Nå ligger jeg bare å slapper av og vurderer om jeg skal stå opp og rydde litt!

Ønsker alle en riktig fin fredag og god helg:)
Hva er deres planer:)?
I like måte! :) Hva er dine planer for dagen og helgen?

Jeg skal "besøke" jobben i dag. Har vært sykemeldt i ca en måned. Mens jeg har vært vekke har vi fått ny leder (vikar) og to nye ansatte. Ekstra spennende da! :) Jeg skal fortelle på jobb at jeg er gravid, de fleste der vet det ikke.
Etterpå skal jeg på min første svangerskapskontroll hos legen. 12+1 i dag :)
Ingen store planer i morgen, men må få sett over og vaske litt klær ;) På søndag skal jentene til fotograf :)

Er på jobb - hvor det som vanlig er mye å gjøre og litt for lite tid ^-^

Hehehe det hadde nok ikke jeg heller klart :p ikke noen danseløve akkurat :p

Slem pus ja :p hehe men han syntes nok det samme om meg akkurat nå som nekter han å gå ut :p skulle jo heller ha gjort dette når det var høst stormer :p for da vill han ikke ut :p

Godt det har vert en ok natt likevel da :D

Godt vi er flere:P Men gøy å danse da, selvom jeg sikkert ser ut som en klovn:P
Hehe, slemme begge da:P haha

Planer for helgen da?:)

I like måte! :) Hva er dine planer for dagen og helgen?

Jeg skal "besøke" jobben i dag. Har vært sykemeldt i ca en måned. Mens jeg har vært vekke har vi fått ny leder (vikar) og to nye ansatte. Ekstra spennende da! :) Jeg skal fortelle på jobb at jeg er gravid, de fleste der vet det ikke.
Etterpå skal jeg på min første svangerskapskontroll hos legen. 12+1 i dag :)
Ingen store planer i morgen, men må få sett over og vaske litt klær ;) På søndag skal jentene til fotograf :)

Takk:D
Har levert guttungen i barnehagen og måtte desverre en tur ned på jobb etter det. Hadde jo selvsagt glemt jobbtlf i vesken min i går...litt kjipt, men men:P
Nå skal jeg bare slappe av, sove litt og vente på vaskehjelp. Så hente guttungen relativt tidlig i barnehagen. I kveld er det voice og snop.
Ellers er det tur på fjellet i helgen. Så tar vi det ellers rolig tror jeg. Har fri. Så blir deilig med en nokså rolig helg:)

Kjekt å fortelle på jobb da:D

Oj, 80 sider med kommentarer;) nå står vi i kamerakø på elkjøp. Må jo ha så vi kan forevige tiden fremover:)

Back
Topp