JaBle det noe is på deg?
Nå bare gleder jeg meg til å finne senga men da må jeg nok en gang ned den trappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaBle det noe is på deg?
Ja![]()
klarte omsider å komme meg ned
å det var absolutt verdt det
Nå bare gleder jeg meg til å finne senga men da må jeg nok en gang ned den trappa![]()
Det skal bli sykt deiligSikkert godt![]()
Hehe, jaja...blir godt når du endelig kommer i senga da. Trøtt her og etter senvakt.
Det skal bli sykt deilig
Det sjønner jeg godt at du erfår finne senga du å
![]()
Åååh så gøyMhm, får gjøre det. Var en veldig kjekk vakt i dag da, vi var på dans med brukerne![]()
Men sove godt.natti![]()
Ja, den enorme gleden og som de danset. Var mange danseløver der!!Åååh så gøyså kjekt med dager da man kan få gjøre litt andre ting enn man normalt gjør
Nattisove godt du å
![]()
Så stiligJa, den enorme gleden og som de danset. Var mange danseløver der!!![]()
Sov du godt?
Så stilig![]()
kjekt for dere å å se at de koser seg sånn
![]()
er mange i den generasjonen som er flinke å danse ja
Neikatten lot meg sove til 3
så holdt han det gående
tror han har gjort det til sin plikt å gjøre meg klar for nattevåk?
Du da?
Hehehe det hadde nok ikke jeg heller klartMhmJeg kunne jo knapt bevege meg etter musikken i forhold til mange der
![]()
Haha, nei...huff da. Slem pusJoda. Ble vekket av guttungen et par ganger, men ellers ok
![]()
I like måte!Ønsker alle en riktig fin fredag og god helg
Hva er deres planer?
Er på jobb - hvor det som vanlig er mye å gjøre og litt for lite tid ^-^
Hehehe det hadde nok ikke jeg heller klartikke noen danseløve akkurat
Slem pus jahehe men han syntes nok det samme om meg akkurat nå som nekter han å gå ut
skulle jo heller ha gjort dette når det var høst stormer
for da vill han ikke ut
Godt det har vert en ok natt likevel da![]()
I like måte!Hva er dine planer for dagen og helgen?
Jeg skal "besøke" jobben i dag. Har vært sykemeldt i ca en måned. Mens jeg har vært vekke har vi fått ny leder (vikar) og to nye ansatte. Ekstra spennende da!Jeg skal fortelle på jobb at jeg er gravid, de fleste der vet det ikke.
Etterpå skal jeg på min første svangerskapskontroll hos legen. 12+1 i dag
Ingen store planer i morgen, men må få sett over og vaske litt klærPå søndag skal jentene til fotograf
![]()
dagen ble plutselig mye bedre: tex-mex lasagne til lunsj og noen har hatt med kake ^-^Ha en fin dag på jobben!![]()
dagen ble plutselig mye bedre: tex-me lasagne til lunsj og noen har hatt med kake ^-^