Skravletråd

Er så leeeeei av å være kvalm!! Spyr ikke lenger men er kvalm omtrent hele tiden, brekker meg og har ikke lyst på noenting. Får i meg nok mat da i det minste, men blir dårlig igjen når jeg spiser.. gleder meg til formen er på topp igjen:D:D

Stilig - bra kamera det :) Min Nikon har tatt kvelden så vurderer å kjøpe ny, men så var det det med prioritering da :/
Jepp mn greit med kamera når baby kommer;)

Joda, absolutt. Men må nok ta til takke med et rimeligere kamera enn det jeg hittil har hatt/har lyst på ^-^
Kjøpte speilrefleks før guttungen kom, men merker at vi glemmer det veldig mye:-/ tar absolutt mest med mobilen. Men ved spesielle anledninger prøver vi å være flinke med speilrefleksen da, blir jo fine bilder:)

Kjøpte speilrefleks før guttungen kom, men merker at vi glemmer det veldig mye:-/ tar absolutt mest med mobilen. Men ved spesielle anledninger prøver vi å være flinke med speilrefleksen da, blir jo fine bilder:)
Ja, lett å bruke mobilen som kan har for hånd ;) men elsket kameraet mitt :P har fremdeles mengder med usorterte bilder fra det gamle :P

Tar du mye bilder? veldig greit å ha et kamera da:) vi er så dårlig på å huske det:(
Ikke så mye nå i det siste med død Nikon og kamera på mobil jeg ikke er helt fornøyd med. Men hadde stort sett kameraet med meg når jeg gikk ut og tok av alt mulig rart. Har over 10' bilder av blåbær og blomster f.eks. ;)

Redd for å bli en paparazzi-mamma

Ikke så mye nå i det siste med død Nikon og kamera på mobil jeg ikke er helt fornøyd med. Men hadde stort sett kameraet med meg når jeg gikk ut og tok av alt mulig rart. Har over 10' bilder av blåbær og blomster f.eks. ;)

Redd for å bli en paparazzi-mamma
Så kjedelig med ødelagt kamera når du bruker det så mye:( er ikke fornøyd med mobilkameraet mitt jeg heller, blir skurrete bilder uansett nesten. Bra å være paparazzimamma, må ha bilder å se tilbake på:D

Back
Topp