Er så leeeeei av å være kvalm!! Spyr ikke lenger men er kvalm omtrent hele tiden, brekker meg og har ikke lyst på noenting. Får i meg nok mat da i det minste, men blir dårlig igjen når jeg spiser.. gleder meg til formen er på topp igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp mn greit med kamera når baby kommerStilig - bra kamera detMin Nikon har tatt kvelden så vurderer å kjøpe ny, men så var det det med prioritering da :/
Mange som har det verre enn meg, så føler ikke jeg har rett på å syte egentligUff det kan ikke være noe letthåper kvalmen snart gir seg
Syntes vi alle har rett til å klage innimellom uansettMange som har det verre enn meg, så føler ikke jeg har rett på å syte egentligmen det føles litt håpløst av og til..
Ja vi har jo det daSyntes vi alle har rett til å klage innimellom uansett![]()
Joda, absolutt. Men må nok ta til takke med et rimeligere kamera enn det jeg hittil har hatt/har lyst på ^-^Jepp mn greit med kamera når baby kommer![]()
Kjøpte speilrefleks før guttungen kom, men merker at vi glemmer det veldig mye:-/ tar absolutt mest med mobilen. Men ved spesielle anledninger prøver vi å være flinke med speilrefleksen da, blir jo fine bilderJoda, absolutt. Men må nok ta til takke med et rimeligere kamera enn det jeg hittil har hatt/har lyst på ^-^
Ja, lett å bruke mobilen som kan har for håndKjøpte speilrefleks før guttungen kom, men merker at vi glemmer det veldig mye:-/ tar absolutt mest med mobilen. Men ved spesielle anledninger prøver vi å være flinke med speilrefleksen da, blir jo fine bilder![]()
Tar du mye bilder? veldig greit å ha et kamera daJa, lett å bruke mobilen som kan har for håndmen elsket kameraet mitt
har fremdeles mengder med usorterte bilder fra det gamle
![]()
Ikke så mye nå i det siste med død Nikon og kamera på mobil jeg ikke er helt fornøyd med. Men hadde stort sett kameraet med meg når jeg gikk ut og tok av alt mulig rart. Har over 10' bilder av blåbær og blomster f.eks.Tar du mye bilder? veldig greit å ha et kamera davi er så dårlig på å huske det
![]()
Flott detMåtte vare møte han igjen ja
Heldivis er det bak meg![]()
Så kjedelig med ødelagt kamera når du bruker det så myeIkke så mye nå i det siste med død Nikon og kamera på mobil jeg ikke er helt fornøyd med. Men hadde stort sett kameraet med meg når jeg gikk ut og tok av alt mulig rart. Har over 10' bilder av blåbær og blomster f.eks.
Redd for å bli en paparazzi-mamma
Hehe hurraJaaaaa![]()
![]()
Ja men hun har ikke sunget endaHehe hurraNoen favoritt?
Ahhh, stilig. Heia heiaJa men hun har ikke sunget endaher heier vi på Karoline
hun er kjæreste med tremenningen til barna
altså sønnen til ett av mine søskenbarn
![]()
Du da? Har du funnet noen enda ?Ahhh, stilig. Heia heia![]()
Hun som skal i duell nå. Yvonne er det vel hun heterDu da? Har du funnet noen enda ?![]()
AhaHun som skal i duell nå. Yvonne er det vel hun heter![]()