Moods belte å en genserDa må du passe på Hva har du kjøpt til han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moods belte å en genserDa må du passe på Hva har du kjøpt til han?
Stilig Gammel blir han da?Moods belte å en genser
Han blir 30 så skal jo finne noe annet å Altså har en mnd på meg endaStilig Gammel blir han da?
Stor dag da joHan blir 30 så skal jo finne noe annet å Altså har en mnd på meg enda
Ja men min sambo bryr seg ikke så veldi om det da vill ikke ha noe feiring eller noeStor dag da jo
Ja men min sambo bryr seg ikke så veldi om det da vill ikke ha noe feiring eller noe
Hehe stemmer å dette er tilfellet nåHehe, nei er ofte sånn at de rundt bryr seg mer enn den som faktisk har bursdag
Mhm, i forhold til tråden på skjult da...er det bedre?Hehe stemmer å dette er tilfellet nå
Men jeg skal gi det han vill han ønsker seg ett familieselskap å det skal jeg da klare
Det er bedre hun tar seg av det å har det en annen plassMhm, i forhold til tråden på skjult da...er det bedre?
Det er bedre hun tar seg av det å har det en annen plass
Så tar jeg å lager det han vill ha her hjemme han vill virkelig ikke ha noen fest så jeg er spent på resultatet av den store festen :/
Jeg tviler .. Men håper det får likevel.. Har prøvd å sagt i fra til henne men hun nekter å høre..Ok, godt det er bedre
hMM,ja..det kan du si..får nå håpe han liker det da.
Da får hun heller drite seg ut daJeg tviler .. Men håper det får likevel.. Har prøvd å sagt i fra til henne men hun nekter å høre..
Skal ikke være lett
Jepp etter det jeg fikk som tilbakemelding fra henne så kjenner jeg at det får bare være. jeg har prøvdDa får hun heller drite seg ut da
Jada. Gjort ditt du nå Hun får slite seg ut og ende med å drite seg ut da jaja...Jepp etter det jeg fikk som tilbakemelding fra henne så kjenner jeg at det får bare være. jeg har prøvd
Hehe jeppJada. Gjort ditt du nå Hun får slite seg ut og ende med å drite seg ut da jaja...
Hehe jaja Men vil han ikke bli overrasket med det da? Lurt dit liksom?Hehe jepp
Han sa selv at vis det ble fest så kom ikke han til å dukke opp :/
Jo det er meningen det men han kan jo fort snu i døra. Eller lukte lunta når vi plutselig har barnefri. Noe som ikke er serlig ofte akkuratHehe jaja Men vil han ikke bli overrasket med det da? Lurt dit liksom?
Det kan han. Blir spennende å høre fortsettelsen på det derJo det er meningen det men han kan jo fort snu i døra. Eller lukte lunta når vi plutselig har barnefri. Noe som ikke er serlig ofte akkurat
Ja det syntes jammen jeg å uansett så får vi hvertfall en kveld med barnefri daDet kan han. Blir spennende å høre fortsettelsen på det der
Mhm, og det kan jo være deiligJa det syntes jammen jeg å uansett så får vi hvertfall en kveld med barnefri da