Hehe, må jo bli sånn da
Det vil jeg tro de gjorde ja
Du rakk det akkurat?
Japp, han ble litt forskrekka stakkar huff!
Ble 3-5 min forsinka men de var forsinka der oppe å så gikk bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, må jo bli sånn da
Det vil jeg tro de gjorde ja
Du rakk det akkurat?
Supert Går jo som oftest braJapp, han ble litt forskrekka stakkar huff!
Ble 3-5 min forsinka men de var forsinka der oppe å så gikk bra!
Supert Går jo som oftest bra
Og nå skal du slappe av?
Akkurat vært ute å gått tur
Nå skal jeg ordne papirene før møte vi skal på etterpå!
Deilig med tur da
Møte i barnehagen?
Flink å gå tur daVar godt ja! kjenner det på ryggen nå!
Skal gå en tur til senere
Advokat møte
Flink å gå tur da
Ahhh. Lykke til
Begynt i dag, prøve å unngå at ryggen skal bli verre!
Takk
Tror det går bra
Hva er dine planer for dagen da?
Guttungen ble levert til halv ti i barnehagen, de skulle ut. Så nå er det avslapping på meg. Skal sørge for å sove en liten time før jobb også.
Hun som har fått baby bor to hus nedenfor oss Hun som skal ha baby i okt/nov bor 20 min unnaOi, så gøy da Både med hun som har fått og hun som skal få Bor dere på samme plassen?
Da var dere effektive! Ikke galt med bare 5 min forsinkelse, det må være innafor Godt dere hadde kort veiKastet i han yougert og på med klær, ut av døren 09.15 så ble 5 min forsinket! Men glad jeg våknet!
Så utrolig kjekt med venninner med baby så nært daHun som har fått baby bor to hus nedenfor oss Hun som skal ha baby i okt/nov bor 20 min unna
JaSå utrolig kjekt med venninner med baby så nært da
Fra 9-16 så er ikke så illeHehe, ser den. Hvor lang er arbeidsdagen da?
Her skal jeg på senvakt i dag
Kunne vært lengre ja... Men holder det ogFra 9-16 så er ikke så ille
Huff da. Dakar bekkenet:/ Godt å slappe av etter alt det der vil jeg tro.Vert på jobb å løpt som bare det . Hjem å lage mat, så vaske badet, sette på en tørketrommel, en vaske maskin, skrevet handlelappen frem til tirsdag, ryddet ungene sitt bad. Lagt minsta, lemuren sitter på rommet sitt, sambo jobber ute hos svigers å jeg synker med god samvittighet ned i sofaen med drop dead diva å ett hylende bekken
Det var godt men tror jeg har grodd fast i sofaen snart finne senga kjenner jegHuff da. Dakar bekkenet:/ Godt å slappe av etter alt det der vil jeg tro.