Skravletråd

Hehe, må jo bli sånn da:P
Det vil jeg tro de gjorde ja;)
Du rakk det akkurat?

Japp, han ble litt forskrekka stakkar :P huff!
Ble 3-5 min forsinka men de var forsinka der oppe å :P så gikk bra!

Begynt i dag, prøve å unngå at ryggen skal bli verre! :)

Takk :)
Tror det går bra :)
Hva er dine planer for dagen da? :)

Guttungen ble levert til halv ti i barnehagen, de skulle ut. Så nå er det avslapping på meg. Skal sørge for å sove en liten time før jobb også.

Skal på et korpsarrangement hele helga, fatter ikke åssen jeg skal orke det nå :P

Guttungen ble levert til halv ti i barnehagen, de skulle ut. Så nå er det avslapping på meg. Skal sørge for å sove en liten time før jobb også.

Hørted greit ut med avslapping :)

Oi, så gøy da:) Både med hun som har fått og hun som skal få:D Bor dere på samme plassen?:)
Hun som har fått baby bor to hus nedenfor oss :) Hun som skal ha baby i okt/nov bor 20 min unna :)

Kastet i han yougert og på med klær, ut av døren 09.15 så ble 5 min forsinket! Men glad jeg våknet! :p
Da var dere effektive! Ikke galt med bare 5 min forsinkelse, det må være innafor ;) Godt dere hadde kort vei :D

Ligger på sofaen og slapper litt av etter nattevakt. Skal straks hente unger å handle. Matvraket i meg har sååå lyst på kyllingenchiladas i kveld, så da må jeg bare lage det :D

Vert på jobb å løpt som bare det . Hjem å lage mat, så vaske badet, sette på en tørketrommel, en vaske maskin, skrevet handlelappen frem til tirsdag, ryddet ungene sitt bad. Lagt minsta, lemuren sitter på rommet sitt, sambo jobber ute hos svigers å jeg synker med god samvittighet ned i sofaen med drop dead diva å ett hylende bekken :(

Vert på jobb å løpt som bare det . Hjem å lage mat, så vaske badet, sette på en tørketrommel, en vaske maskin, skrevet handlelappen frem til tirsdag, ryddet ungene sitt bad. Lagt minsta, lemuren sitter på rommet sitt, sambo jobber ute hos svigers å jeg synker med god samvittighet ned i sofaen med drop dead diva å ett hylende bekken :(
Huff da. Dakar bekkenet:/ Godt å slappe av etter alt det der vil jeg tro.

Back
Topp