Mhm Hytte med 1 timers kjøring på fjellet. Brukes på sommer også.
Det har vi også! må vel noen turer opp dit vi også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm Hytte med 1 timers kjøring på fjellet. Brukes på sommer også.
HerligDet har vi også! må vel noen turer opp dit vi også!
Dette er min andreMange ul har du hatt nå? Får jevnlig? Fint da
Sikkert smart å bytte
Dette er min andre
Betaler selv foreløpig har vert litt redd for st nurket ikke får nok næring men alt ser fint ut å nå kan jeg endelig senke skuldrene nå skal jeg ikke inn før uke 18 ca i begynnelsen av juni
Skal du få ul?Åja Fått for meg det var flere jeg
Her tror jeg legen ringer i dag
Det jeg ikke vet enda Så håper hun ringer altså. Ellers ringer jeg legekontor i morgen.Skal du få ul?
Krysser fingrene for at du fårDet jeg ikke vet enda Så håper hun ringer altså. Ellers ringer jeg legekontor i morgen.
Ingen tlf i dag, kjedelig. Så får ringe i morgen.Krysser fingrene for at du får
Ring å mas så krysser jeg alt jeg har for at du får en ulIngen tlf i dag, kjedelig. Så får ringe i morgen.
Gidder ikke å dra denne kroppen ut av senga Meeen jeg må :/ heldigvis bare to dager igjen så er det helg
Oppsummerer det jeg følte for ca en time siden. Står og venter på toget nå...Gidder ikke å dra denne kroppen ut av senga Meeen jeg må :/ heldigvis bare to dager igjen så er det helg
Ja takk og lov for det heldivis kommet meg på jobb nåHuff! Sånn hadde jeg det i går! Snart helg nå!
Hold ut det er snart helgOppsummerer det jeg følte for ca en time siden. Står og venter på toget nå...
Å uff det var tidlig ja :/ håper dagen går fort så du får kommet hjem å hvilt deg littOppe halv fem i dag, eller våken halv fem og oppe klokken seks! Dette blir en lang dag!
Ja takk og lov for det heldivis kommet meg på jobb nå