Skravletråd

Mange ul har du hatt nå?:) Får jevnlig? Fint da:)
Sikkert smart å bytte;)
Dette er min andre :D
Betaler selv foreløpig :) har vert litt redd for st nurket ikke får nok næring men alt ser fint ut å nå kan jeg endelig senke skuldrene :) nå skal jeg ikke inn før uke 18 :) ca i begynnelsen av juni :)

Dette er min andre :D
Betaler selv foreløpig :) har vert litt redd for st nurket ikke får nok næring men alt ser fint ut å nå kan jeg endelig senke skuldrene :) nå skal jeg ikke inn før uke 18 :) ca i begynnelsen av juni :)

Åja:) Fått for meg det var flere jeg :P
Her tror jeg legen ringer i dag:)

Da skal jeg endelig komme meg i seng etter å ha jobbet mange timer med arbeidskravet, avbrutt av kakebaking, og middagslaging! :)

Gidder ikke å dra denne kroppen ut av senga :o Meeen jeg må :/ heldigvis bare to dager igjen så er det helg :)

Oppe halv fem i dag, eller våken halv fem og oppe klokken seks! Dette blir en lang dag!

Hei :) Bare 4 dager til ul, spent!! Her sov lillegutt fra 19-06 i ett strekk også videre til 6.45. Luksus her i huset! :D

God morgen, ser det er mange som er tidlig påan:D
Sto opp og lagde frokost og lunsj til gubben, spist frokost ilag og når han dro på jobb, tok jeg hundene på luftetur. Nå er det kos i sofaen under pleddet, før jeg må dra og finne antrekk til 60årsdag til helgen. Måtte prøve meg gjennom kjolene i skapet, men ser jo supergravid ut i dem alle! Kjenner jeg gruer meg litt faktisk..

Back
Topp