Skravletråd

Usj, kjedelig da. Håpe du får i deg litt mat da:)

Ahh, lykke til med det.
Hva arbeidskrav er det?:)

Var egentlig bare greit siden jeg var redd siden jeg våknet uten symtomer :P
Men ja mat satser jeg på går ned nå!

Takk! :)
Ett som skal inn 4 mai om mangfold i barnehagen
Ett til 8 mai : gruppe oppgave som handler.om de minste i bhg :)

Og ett i kkk som skal inn 5 juni :P

Var egentlig bare greit siden jeg var redd siden jeg våknet uten symtomer :p
Men ja mat satser jeg på går ned nå!

Ett som skal inn 4 mai om mangfold i barnehagen
Ett til 8 mai : gruppe oppgave som handler.om de minste i bhg :)

Og ett i kkk som skal inn 5 juni :p
Ahhh, går i ett da med oppgaver. Masse lykke til:)
Glad jeg er ferdig med sånn:P Selv om det blir vel gjerne en videreutdannelse på sikt her:P:)

Ah,mye husarbeid?
Her har vi besøk av familie enda. De reiser i dag, så kjører de ut i ettermiddag. Småkvalm. De hjelper meg med litt husarbeid heldigvis. Skal brette noe klær:P
Ja jeg er så dårlig på det, og med kvalmen i det siste har det vært enda verre:p og med den verste luktesansen så lukter jeg ting andre ikke gjør, så skulle gjerne vaska hele huset for å få en annen lukt.. hehe. Og myye klesbretting:p men tar jeg litt og litt når guttungen er i bhg så blir det nok bra:D

Ja jeg er så dårlig på det, og med kvalmen i det siste har det vært enda verre:p og med den verste luktesansen så lukter jeg ting andre ikke gjør, så skulle gjerne vaska hele huset for å få en annen lukt.. hehe. Og myye klesbretting:p men tar jeg litt og litt når guttungen er i bhg så blir det nok bra:D

Jada:) Lurt det:) Gammel er guttungen?

Ahhh, går i ett da med oppgaver. Masse lykke til:)
Glad jeg er ferdig med sånn:P Selv om det blir vel gjerne en videreutdannelse på sikt her:P:)

Japp og inni mellom der har jeg hjemmeeksamen 27-29 mai og ekssmen på skolen 4 mai ! :P så må bare komme i gang!

Hvilken utdanning har du?

Japp og inni mellom der har jeg hjemmeeksamen 27-29 mai og ekssmen på skolen 4 mai ! :p så må bare komme i gang!

Hvilken utdanning har du?
Det bør du helst da ja, lykke til;)

Jeg er vernepleier:) Vurderer en videreutdannelse innen ledelse:)

Det bør du helst da ja, lykke til;)

Jeg er vernepleier:) Vurderer en videreutdannelse innen ledelse:)

Jeg tar heldigvis en utdanning jeg gleder meg over og som interesserer da blir det lettere å ha å gjøre på!

Ååh, så.spennende da!

Ohhh, dit går det fort. Hva videreutdannelse er det da?:)
Kjempe masse lykke til:D

Tusen takk :) Blir godt å bli ferdig. Jeg går Endringsarbeid med barn og unge i hverdagsmiljø bygd på kognitiv atferdsterapi. 2 årig videreutdanning. Jobber ved barneverninstitusjon :)

Absolutt! :D
Hvilken planer har du i dag? :)
:D:thumleft:thumleft

Har levert guttungen i barnehagen til litt over 10.00, så var det hjem for en bedre frokost med fam. som er på besøk.
Senere i dag er det vel bare avslapping og lage hjemmelaget pizza. Kjøre de til flyplassen i ettermiddag.

Tusen takk :) Blir godt å bli ferdig. Jeg går Endringsarbeid med barn og unge i hverdagsmiljø bygd på kognitiv atferdsterapi. 2 årig videreutdanning. Jobber ved barneverninstitusjon :)
Det forstår jeg godt:)
Hva er din hovedutdanning da? Barnevernspedagog? Sykepleier?

:D:thumleft:thumleft

Har levert guttungen i barnehagen til litt over 10.00, så var det hjem for en bedre frokost med fam. som er på besøk.
Senere i dag er det vel bare avslapping og lage hjemmelaget pizza. Kjøre de til flyplassen i ettermiddag.

Ååh :) så koselig da ! :)
Blir kanskje litt trist når de reiser? :)

Okei:) Det vurderte jeg også faktisk:) Men endte på vernepleier:)

Vurderte vernepleien jeg å, hehe :) Hadde jeg valgt nå så hadde jeg valgt det. Litt større arbeidsfelt føler jeg :) Men er nå forbøyd :) hvor jobber du da?

Back
Topp