Sikkert interesant ja
Når er eksamen da?
Hjemmeeksamen 29. og 20. mai Angst hos barn er bare en liten bit. Kognitiv terapi skal jeg ta eksamen i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert interesant ja
Når er eksamen da?
Mittibusken?? noe jeg ikke har fått med meg av bilmerker? HahaDet er skikkelig snop å skal byte ett i fred i morgentidlig å før ul
Det er en mittibusken 5-seter pickup vi skal selge to nå så vi får bytta til en med god plass bak
Hahaha vi kaller mitsubitshi en for det hahaMittibusken?? noe jeg ikke har fått med meg av bilmerker? Haha
Så spennende masse lykke til ^-^Herremin eg dør av nerver skal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
Takk bare krysser alt jeg har for at det er liv skal noe til da for var på ul i uke 7-8 å da var alt braSå spennende masse lykke til ^-^
Åå så gøy forstår veldig godt nervene, men det går fort over når du ser alt er som det skal ♡ og da tar lykkefølelsen fort over tenker på deg ♡Herremin eg dør av nerver skal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
HahaHahaha vi kaller mitsubitshi en for det haha
Det er skikkelig snop å skal byte ett i fred i morgentidlig å før ul
Det er en mittibusken 5-seter pickup vi skal selge to nå så vi får bytta til en med god plass bak
Ohhh, dit går det fort. Hva videreutdannelse er det da?Hjemmeeksamen 29. og 20. mai Angst hos barn er bare en liten bit. Kognitiv terapi skal jeg ta eksamen i
Kjempe masse lykke tilHerremin eg dør av nerver skal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
Hun fikk høre det?
Godt det daJapp, etter fire måneder med tull var jeg litt lei! :O huff godt hun var kundeservice innstilt, tror det hadde ent med bytte av bredbånd her i huset om ikke!
Hva gjør dere på i dag da?
Har nettopp kommet meg ut av senga, var ikke kvalm men jaggu ble jeg hengende over do skåla likevel, nå skal jeg få i mrg frokost, før jeg skal sette meg ned å jobbe med arbeidskrav, har bare tre igjen før sommeren pluss eksamen! :O
Bytter på mellom å slappe av og prøve å få orden på huset og du da?Hva gjør dere på i dag da?
Ah,mye husarbeid?Bytter på mellom å slappe av og prøve å få orden på huset og du da?