Sikkert interesant ja![]()
Når er eksamen da?![]()
Hjemmeeksamen 29. og 20. mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert interesant ja![]()
Når er eksamen da?![]()
Mittibusken??Det er skikkelig snopå skal byte ett i fred i morgentidlig å før ul
![]()
Det er en mittibusken 5-seter pickupvi skal selge to nå så vi får bytta til en med god plass bak
![]()
Hahaha vi kaller mitsubitshi en for detMittibusken??noe jeg ikke har fått med meg av bilmerker? Haha
![]()
Så spennendeHerremin eg dør av nerverskal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
TakkSå spennendemasse lykke til ^-^
Åå så gøyHerremin eg dør av nerverskal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
HahaHahaha vi kaller mitsubitshi en for dethaha
Det er skikkelig snopå skal byte ett i fred i morgentidlig å før ul
Det er en mittibusken 5-seter pickupvi skal selge to nå så vi får bytta til en med god plass bak
![]()
Ohhh, dit går det fort. Hva videreutdannelse er det da?Hjemmeeksamen 29. og 20. maiAngst hos barn er bare en liten bit. Kognitiv terapi skal jeg ta eksamen i
![]()
Kjempe masse lykke tilHerremin eg dør av nerverskal på ul kl 11 å det føles som en evighet til
Hun fikk høre det?![]()
Godt det daJapp, etter fire måneder med tull var jeg litt lei! :O huff godt hun var kundeservice innstilt, tror det hadde ent med bytte av bredbånd her i huset om ikke!
Hva gjør dere på i dag da?
Har nettopp kommet meg ut av senga, var ikke kvalm men jaggu ble jeg hengende over do skåla likevel, nå skal jeg få i mrg frokost, før jeg skal sette meg ned å jobbe med arbeidskrav, har bare tre igjen før sommeren pluss eksamen! :O
Bytter på mellom å slappe av og prøve å få orden på husetHva gjør dere på i dag da?
Ah,mye husarbeid?Bytter på mellom å slappe av og prøve å få orden på husetog du da?