Skravletråd

Skal om 13 dager - og har jo samme tankene. Rart hvordan man gleder seg helt fram til dagen man skal ;)

Men statistikken er på vår side hvis man har sett liv :)

Det er skikkelig snop :p å skal byte ett i fred i morgentidlig å før ul :D

Det er en mittibusken 5-seter pickup :p vi skal selge to nå så vi får bytta til en med god plass bak :)

Mange ul har du hatt nå?:) Får jevnlig? Fint da:)
Sikkert smart å bytte;)

Herlig.... vurderte å bli hjemme en dag til da formen ikke er på topp. Men følte at det var mye som hastet og egne oppgaver, så dro inn likevel.

Stemte ar det er MYE som må tas, en del frister - men datasystemet har falt ut >< vært borte i snart halvannen time nå for alle.

Should have stayed home.....
(Gretten, moi?)

Hun fikk høre det?:P

Japp, etter fire måneder med tull var jeg litt lei! :O huff godt hun var kundeservice innstilt, tror det hadde ent med bytte av bredbånd her i huset om ikke!

Hva gjør dere på i dag da:D?

Har nettopp kommet meg ut av senga, var ikke kvalm men jaggu ble jeg hengende over do skåla likevel, nå skal jeg få i mrg frokost, før jeg skal sette meg ned å jobbe med arbeidskrav, har bare tre igjen før sommeren pluss eksamen! :O

Har nettopp kommet meg ut av senga, var ikke kvalm men jaggu ble jeg hengende over do skåla likevel, nå skal jeg få i mrg frokost, før jeg skal sette meg ned å jobbe med arbeidskrav, har bare tre igjen før sommeren pluss eksamen! :O

Usj, kjedelig da. Håpe du får i deg litt mat da:)

Ahh, lykke til med det.
Hva arbeidskrav er det?:)

Bytter på mellom å slappe av og prøve å få orden på huset:p og du da?
Ah,mye husarbeid?
Her har vi besøk av familie enda. De reiser i dag, så kjører de ut i ettermiddag. Småkvalm. De hjelper meg med litt husarbeid heldigvis. Skal brette noe klær:P

Back
Topp