Skravletråd

Vurderte vernepleien jeg å, hehe :) Hadde jeg valgt nå så hadde jeg valgt det. Litt større arbeidsfelt føler jeg :) Men er nå forbøyd :) hvor jobber du da?

Mhm, var nettop derfor valget mitt fallt på vernepleien:)
Jeg jobber i et lite bofellesskap for psykisk utviklingshemmede.

Våkna med sår hals og null stemme, funker dårlig som lærer. Ble hjemme i dag... Så har faktisk sovet fra jeg leverte ungene kl 7.30 til nå på sofaen... Håper jeg er bedre til i morgen, elevene skal ha fremføringer og det fungerer dårlig uten læreren som skal vurdere de der....

Våkna med sår hals og null stemme, funker dårlig som lærer. Ble hjemme i dag... Så har faktisk sovet fra jeg leverte ungene kl 7.30 til nå på sofaen... Håper jeg er bedre til i morgen, elevene skal ha fremføringer og det fungerer dårlig uten læreren som skal vurdere de der....

Huff god bedring!
Nei blir litt vanskelig uten læreren sin det ja! :(

Riktig god bedring:)

9 t med bil fra Bergen til Halden:) Men går jo heldigvis fly:P

Ja! :)
Vi kjører som regel herifra til Telemark noen ganger i året, og nå er det noen turer her og der til haugesund:)

Huff, ja. Masse god bedring :)

Ja! :)
Vi kjører som regel herifra til Telemark noen ganger i året, og nå er det noen turer her og der til haugesund:)
Veldig koselig med turen over fjellet da:) Men guttungen liker ikke kjøre bil, så da funker det dårlig:P

Veldig koselig med turen over fjellet da:) Men guttungen liker ikke kjøre bil, så da funker det dårlig:P

Vi har vært 3 turer over fjellet siste to månedene og blir i allefall en tur til om ikke to nå i mai :P glad vinteren snart er over!

Den ferga fra bergen og over er jo svindyr!

Vi har vært 3 turer over fjellet siste to månedene og blir i allefall en tur til om ikke to nå i mai :p glad vinteren snart er over!

Den ferga fra bergen og over er jo svindyr!

Såpass. Masse biltur:D
Åhh??:/

Såpass. Masse biltur:D
Åhh??:/

Ja, samboeren har datteren sin i haugesund :)
Også har ham familie i telemark så vi utnytter tiden og kjører dit når vi skal til Haugesund også over haukeli :)

Koster oss 800 kr i farger totalt, pg nesten 300 av dem er på den fra bergen og over! :P

Ja, samboeren har datteren sin i haugesund :)
Også har ham familie i telemark så vi utnytter tiden og kjører dit når vi skal til Haugesund også over haukeli :)

Koster oss 800 kr i farger totalt, pg nesten 300 av dem er på den fra bergen og over! :p

Aha, sånn å forstå:)
Det er en del :P

Japp! :p lang nok tur egentlig:p

Blir en uke til Telemark, innom sverige, og hundrefossen! :)

Dere da?
Hunderfossen er så koselig:)
Har allerede vært en langweekend i København i år. Ellers skal vi i Mikkelparken i kinsarvik. Videre en tur til Stockholm.
Så blir det ellers på hytta og oppussing:P

Hunderfossen er så koselig:)
Har allerede vært en langweekend i København i år. Ellers skal vi i Mikkelparken i kinsarvik. Videre en tur til Stockholm.
Så blir det ellers på hytta og oppussing:P

Ja! :D gleder meg til å kose oss sammeb med bonus barna!

Ååh hyttetur er så kjekt!

Back
Topp