Kose deg med sambo og filmBlir rolig kveld med samboeren, sikkert med film. I morgen skal jeg på fest, tror ikke jeg gidder å kamuflere drikka, så får vel bare fortelle det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kose deg med sambo og filmBlir rolig kveld med samboeren, sikkert med film. I morgen skal jeg på fest, tror ikke jeg gidder å kamuflere drikka, så får vel bare fortelle det da
Det er kjempe hærlig <3 Merket det på storesøster at hun var stor når jeg fikk min andre. Hun vet ingenting ennå ang denne. :/Er herlig med så store søsken som de eldste er da
Her blir det en liten etterpåklatt da det blir 6 år mellom men har alltid ønska meg det
Begge mine vet det jer å de gleder seg masse serlig hun på 6 han på 8 er mest opptatt av at det enda er lenge tilDet er kjempe hærlig <3 Merket det på storesøster at hun var stor når jeg fikk min andre. Hun vet ingenting ennå ang denne. :/
Hihi. Realist han da ja.. Slapp av jenter, leeeenge igjenn. haha. Søte de er <3 Vil ikke si det pga ting kan ennå skje, men hun likte ikke helt at vi var så lenge borte fra henne sist. Jeg lå på sykehuset i en uke sist. Hun syntes det var kjempe tristBegge mine vet det jer å de gleder seg masse serlig hun på 6 han på 8 er mest opptatt av at det enda er lenge til
Hehe ja han ja her var det så mange som gjetta det at vi måtte si noe så de ikke hørte der andre steder..Hihi. Realist han da ja.. Slapp av jenter, leeeenge igjenn. haha. Søte de er <3 Vil ikke si det pga ting kan ennå skje, men hun likte ikke helt at vi var så lenge borte fra henne sist. Jeg lå på sykehuset i en uke sist. Hun syntes det var kjempe trist
Har fra sist, og håper de passer men gud, det er det mest behagelige jeg har hatt på meg av bukser! Slipper å vise rumpa om man bøyer seg må prøve de snart..Noen som har kjøpt mamma bukse/tights enda?? Jeg klarte ikke dy meg idag, og kjøpte en svart mamma tights og FY søren så komfortabel og digg er så oppblåst om dagen at det er ubehagelig å ha noe som klemmer på magen.
Ja det Jar jeg faktiskNoen som har kjøpt mamma bukse/tights enda?? Jeg klarte ikke dy meg idag, og kjøpte en svart mamma tights og FY søren så komfortabel og digg er så oppblåst om dagen at det er ubehagelig å ha noe som klemmer på magen.
Noen som har kjøpt mamma bukse/tights enda?? Jeg klarte ikke dy meg idag, og kjøpte en svart mamma tights og FY søren så komfortabel og digg er så oppblåst om dagen at det er ubehagelig å ha noe som klemmer på magen.
Det fjør jeg på jobb nå.. Sjefen har bestillt mamma bukse men det tar tid :/ så i mellomtiden går jeg i en svart yoga bukseJeg har noe gravidtøy fra de to forrige gangene. Problemet er bukser. De er så himla trange! Er noen kilo tyngre nå enn førstegang, så mammajeansen fra da kommer jeg ikke inn i. Har en mammatights og noen strømpiser, samt to bukser i stretchstoff. Føler at jeg er nødt til å se presentabel ut siden jeg jobber på skole, kan liksom ikke gå i joggebukse hele dagen da...
Fant en jeanskjole på Hm i går og noen strømpiser. Så blir nok en del kjoler fremover. har ikke fortalt elevene enda, men nå tror jeg at jeg er nødt i mårra... Det syns jo så godt!Det fjør jeg på jobb nå.. Sjefen har bestillt mamma bukse men det tar tid :/ så i mellomtiden går jeg i en svart yoga bukse
Sjønner det ikke føles helt greit ut på skolen. Du får ta deg en lite runde på shooping vi fortjener da det
Greit å få sagt det da slik at de ikke går å lurerFant en jeanskjole på Hm i går og noen strømpiser. Så blir nok en del kjoler fremover. har ikke fortalt elevene enda, men nå tror jeg at jeg er nødt i mårra... Det syns jo så godt!
Jeg fikk å henvisning til fysio.Har også hatt første Legekontroll i dag. Alt var topp, og han fant hjertelyden! Livmoren er over symfysen. Fikk henvisning til fysio pga bekkenet allerede, ville jeg skylle trene meg opp.
Så ringte helsestasjonen meg og måtte flytte jm-timen, helt til 30.juni. Er glad jeg ikke er gravid første gang eller har en lege som ikke er flink. Da hadde jeg vært stressa! Så får bare få oppfølging hos legen, som er helt greit.