Skravletråd

Er herlig med så store søsken som de eldste er da :D
Her blir det en liten etterpåklatt da det blir 6 år mellom :) men har alltid ønska meg det :D
Det er kjempe hærlig <3 Merket det på storesøster at hun var stor når jeg fikk min andre. Hun vet ingenting ennå ang denne. :/

Begge mine vet det jer å de gleder seg masse :D serlig hun på 6 :) han på 8 er mest opptatt av at det enda er lenge til :p
Hihi. Realist han da ja.. Slapp av jenter, leeeenge igjenn. :p haha. Søte de er <3 Vil ikke si det pga ting kan ennå skje, men hun likte ikke helt at vi var så lenge borte fra henne sist. Jeg lå på sykehuset i en uke sist. Hun syntes det var kjempe trist :(

Hihi. Realist han da ja.. Slapp av jenter, leeeenge igjenn. :p haha. Søte de er <3 Vil ikke si det pga ting kan ennå skje, men hun likte ikke helt at vi var så lenge borte fra henne sist. Jeg lå på sykehuset i en uke sist. Hun syntes det var kjempe trist :(
Hehe ja han ja :) her var det så mange som gjetta det at vi måtte si noe så de ikke hørte der andre steder..
Han kom å å forklarte at ting kan søke han :p så han het mye :)
Men vi Jar sett hjertet slå å bekkenet blir bare verre å verre ( er uke 10+2 Idag)
Hun andre forteller villig om babyen :D til og med i dag når vi kjøpte seng så var det fordi hun skulle bli storesøster å trengte ny seng :p

Uff det sjønner jeg godt at hun ikke likte :( hvorfor måtte du ligge så lenge?

Denne dagen har gått fort men jammen vert lang å :o hjelpes meg .. Men rommet til tulla er malt to strøk å senga holdes på å bli skrudd sammen. Fått shoppa inn noen tøffe lekekasser og en popcornmaskin ( til meg:p) , handlet inn bursdagsgaver ,fått eldstemann i selskap. Målt opp til terrasse, vasket ett drøss med klær, har nå nye sengklær i tørketrommelen. Begge barna er dusjet å klar for seng, sitter nå å ser film å koser oss :) første gang denne rumpa treffer sofaen i dag :o jammen skal jeg ja en lat dag i morgen :p

Noen som har kjøpt mamma bukse/tights enda?? Jeg klarte ikke dy meg idag, og kjøpte en svart mamma tights og FY søren så komfortabel og digg :p er så oppblåst om dagen at det er ubehagelig å ha noe som klemmer på magen.

Noen som har kjøpt mamma bukse/tights enda?? Jeg klarte ikke dy meg idag, og kjøpte en svart mamma tights og FY søren så komfortabel og digg :p er så oppblåst om dagen at det er ubehagelig å ha noe som klemmer på magen.
Har fra sist, og håper de passer:p men gud, det er det mest behagelige jeg har hatt på meg av bukser! Slipper å vise rumpa om man bøyer seg:D må prøve de snart..

Var å kjøpte en tights på Cubud utav comfy tigthsene deres i dag, elsker de går litt høgere lilsom! <3

Jeg må iallfall kjøpe noen nye bukser snart, alt strammer og er ubehagelige! Går bare i tights og joggebukser hjemme, føler meg som den slasken:p
Mannen ble så glad i dag, han mener jeg har fått gravidmage :D

Kjøpte en tights forrige uke men har ikke brukt den enda. Har noen gravidkjoler/lange gensere som jeg kjøpte i fjor, tenkte å bruke de med tights, bukse er så ubehagelig. Den er egentlig litt stor på magen enda, men er nok ikke lenge til jeg trenger den, sleit skikkelig med å finne ei bukse som passa i dag :P

Jeg har noe gravidtøy fra de to forrige gangene. Problemet er bukser. De er så himla trange! Er noen kilo tyngre nå enn førstegang, så mammajeansen fra da kommer jeg ikke inn i. Har en mammatights og noen strømpiser, samt to bukser i stretchstoff. Føler at jeg er nødt til å se presentabel ut siden jeg jobber på skole, kan liksom ikke gå i joggebukse hele dagen da...

Jeg har noe gravidtøy fra de to forrige gangene. Problemet er bukser. De er så himla trange! Er noen kilo tyngre nå enn førstegang, så mammajeansen fra da kommer jeg ikke inn i. Har en mammatights og noen strømpiser, samt to bukser i stretchstoff. Føler at jeg er nødt til å se presentabel ut siden jeg jobber på skole, kan liksom ikke gå i joggebukse hele dagen da...
Det fjør jeg på jobb nå.. Sjefen har bestillt mamma bukse men det tar tid :/ så i mellomtiden går jeg i en svart yoga bukse :)

Sjønner det ikke føles helt greit ut på skolen. Du får ta deg en lite runde på shooping :) vi fortjener da det :D

Det fjør jeg på jobb nå.. Sjefen har bestillt mamma bukse men det tar tid :/ så i mellomtiden går jeg i en svart yoga bukse :)

Sjønner det ikke føles helt greit ut på skolen. Du får ta deg en lite runde på shooping :) vi fortjener da det :D
Fant en jeanskjole på Hm i går og noen strømpiser. Så blir nok en del kjoler fremover. har ikke fortalt elevene enda, men nå tror jeg at jeg er nødt i mårra... Det syns jo så godt!

Fant en jeanskjole på Hm i går og noen strømpiser. Så blir nok en del kjoler fremover. har ikke fortalt elevene enda, men nå tror jeg at jeg er nødt i mårra... Det syns jo så godt!
Greit å få sagt det da slik at de ikke går å lurer :)
Skal på ul på onsdag jeg er alt ok så blir det bok offentlig så jeg slipper å føle jeg må gjemme denne bolle magen :)

Vert hos legen igjen i dag.. Han ville ikke høre etter noe hjertelyd :p kjipingen :p hehe neida jeg sjønner godt han ikke ville men jeg hadde ett lite håp :p
Uansett så blir det ul i morgen :) gleder meg til å se knøttet igjen men er å redd for at noe er galt selv om alt tyder på at det er bra :) å tidligere ul har vist ett bankende hjerte :)

Har også hatt første Legekontroll i dag. Alt var topp, og han fant hjertelyden! Livmoren er over symfysen. Fikk henvisning til fysio pga bekkenet allerede, ville jeg skylle trene meg opp.

Så ringte helsestasjonen meg og måtte flytte jm-timen, helt til 30.juni. Er glad jeg ikke er gravid første gang eller har en lege som ikke er flink. Da hadde jeg vært stressa! Så får bare få oppfølging hos legen, som er helt greit.

Har også hatt første Legekontroll i dag. Alt var topp, og han fant hjertelyden! Livmoren er over symfysen. Fikk henvisning til fysio pga bekkenet allerede, ville jeg skylle trene meg opp.

Så ringte helsestasjonen meg og måtte flytte jm-timen, helt til 30.juni. Er glad jeg ikke er gravid første gang eller har en lege som ikke er flink. Da hadde jeg vært stressa! Så får bare få oppfølging hos legen, som er helt greit.
Jeg fikk å henvisning til fysio.
Så heldig du er so. Fikk høre hjertelyden :D min ville ikke kjenne etter engang :p uke 10+6 Idag :)

Hei på dere søte jenter:D
Hva gjør dere på i dag da?:)

Jeg er sliten:P
Kvalme tar på;) Har kost oss masse i det siste da. Med Køben, selv om jeg holdt meg mest på hotellet:P Familie på besøk her enda.
Fått merket en hel del med klær til guttungen i dag, men gikk tom for merkelapper. Så nettop bestilt nye;)

Back
Topp