Skravletråd

Jeg er så sliten etter alt i dag og lettet, samtidig som jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er sant at alt er bra! <3 Nå ligger jeg med beina på bordet og har mektig lyst på appelsin juice med isbiter! :O
Så herlig:D:D

De smakte veldig godt da :p hehe
Jeg tviler ikke!:) det blir spennende å se hva man lyster på etterhvert som tida går. Kan bli mye rart... Jeg f.eks hadde superdilla på agurk sist. Kjøpte 5-6 agurker hver gang jeg var på butikken. :p

Jeg tviler ikke!:) det blir spennende å se hva man lyster på etterhvert som tida går. Kan bli mye rart... Jeg f.eks hadde superdilla på agurk sist. Kjøpte 5-6 agurker hver gang jeg var på butikken. :p
Hehe det er da absolutt ikke det verste da :D :D fint å ha dilla på sånne ting :D

Hva skjer i dag da jenter?:):D
Planer?

Sitter og moter meg opp til å spise noe frokost, før det blir fullfart med bonus gutten som skal i barnebursdag, middag hos hans besteforeldre på mor siden, og ellers undetholde svigerfar som reiser i morgen!

Og som jeg ser frem til det... nå er jeg utslitt og gleder meg til å bare være meg, samboeren og bonusgutt noen dager igjen!

Sitter og moter meg opp til å spise noe frokost, før det blir fullfart med bonus gutten som skal i barnebursdag, middag hos hans besteforeldre på mor siden, og ellers undetholde svigerfar som reiser i morgen!

Og som jeg ser frem til det... nå er jeg utslitt og gleder meg til å bare være meg, samboeren og bonusgutt noen dager igjen!
Full fres da ja:)
Gammel er bonussønn da?
Jeg har også en bonussønn :)

Så var det helg igjen :) hva har dere for planer i helga da?? Her er det ikke mye planer, samboer jobber lange dager så blir stille i heimen.. blir kanskje lunsj med en venninne i morgen bare (om formen tillater meg det vel og merke) ;)

Full fres da ja:)
Gammel er bonussønn da?
Jeg har også en bonussønn :)

Han er 5 og blir 6 i år :O
Har i tillegg ei bonusdatter på 10, som blir 11, så her blir det fult liv med wn liten i tillegg! :)

Han er 5 og blir 6 i år :O
Har i tillegg ei bonusdatter på 10, som blir 11, så her blir det fult liv med wn liten i tillegg! :)
Så gøy da. Min bonusønn er 12år.
Og så har vi verdens beste Oliver James sammen på 17mnd:D
Og nov.bebis på vei<3<3

Så gøy da. Min bonusønn er 12år.
Og så har vi verdens beste Oliver James sammen på 17mnd:D
Og nov.bebis på vei<3<3

Så herlig!

Åååh for ett fint navn! <3

Blir rolig kveld med samboeren, sikkert med film. I morgen skal jeg på fest, tror ikke jeg gidder å kamuflere drikka, så får vel bare fortelle det da :)

Rolig helg i sikte her og ^-^

Skal ut med folk fra jobben på mandag - har ikke tenkt å si noe helt ennå, så får bare finne på no :)

Back
Topp