Så herligJeg er så sliten etter alt i dag og lettet, samtidig som jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er sant at alt er bra! <3 Nå ligger jeg med beina på bordet og har mektig lyst på appelsin juice med isbiter! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligJeg er så sliten etter alt i dag og lettet, samtidig som jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er sant at alt er bra! <3 Nå ligger jeg med beina på bordet og har mektig lyst på appelsin juice med isbiter! :O
Så herlig
De smakte veldig godt da hehe*Fniiiis*
Hurra for det Guuud, for en lettelse Så happy med pos. beskjed i dag selvJapp! <3
Jordmoren i dag sa d var liiiiten sannsynlighet at d gikk galt nå!
Hurra for det Guuud, for en lettelse Så happy med pos. beskjed i dag selv
Jaaaa hurraaa...danse graviddansJaaa! Såg det! Er kjempe glad på alles vegner!
Jeg tviler ikke! det blir spennende å se hva man lyster på etterhvert som tida går. Kan bli mye rart... Jeg f.eks hadde superdilla på agurk sist. Kjøpte 5-6 agurker hver gang jeg var på butikken.De smakte veldig godt da hehe
Hehe det er da absolutt ikke det verste da fint å ha dilla på sånne tingJeg tviler ikke! det blir spennende å se hva man lyster på etterhvert som tida går. Kan bli mye rart... Jeg f.eks hadde superdilla på agurk sist. Kjøpte 5-6 agurker hver gang jeg var på butikken.
Hva skjer i dag da jenter?
Planer?
Full fres da jaSitter og moter meg opp til å spise noe frokost, før det blir fullfart med bonus gutten som skal i barnebursdag, middag hos hans besteforeldre på mor siden, og ellers undetholde svigerfar som reiser i morgen!
Og som jeg ser frem til det... nå er jeg utslitt og gleder meg til å bare være meg, samboeren og bonusgutt noen dager igjen!
Full fres da ja
Gammel er bonussønn da?
Jeg har også en bonussønn
Så gøy da. Min bonusønn er 12år.Han er 5 og blir 6 i år :O
Har i tillegg ei bonusdatter på 10, som blir 11, så her blir det fult liv med wn liten i tillegg!
Så gøy da. Min bonusønn er 12år.
Og så har vi verdens beste Oliver James sammen på 17mnd
Og nov.bebis på vei<3<3
Tusen takkSå herlig!
Åååh for ett fint navn! <3
Kjempefint navn på gutten din hvordan uttaler du james? "Engelsk" uttalelse?Så gøy da. Min bonusønn er 12år.
Og så har vi verdens beste Oliver James sammen på 17mnd
Og nov.bebis på vei<3<3
Tusen takkKjempefint navn på gutten din hvordan uttaler du james? "Engelsk" uttalelse?