Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dagen går fint vis det er noen trøst så er du ikke den eneste på autopilotUrk, på vei inn til jobb for første gang siden påsken - har gått på autopilot siden vekkerklokken ringte og sliiiiiten. Tror det kan bli en morsom dag på jobb... ><
Huff :/ høres ikke godt ut nei.. får satse på at det gir seg til eksamen i morgen da!Jeg har visst begynt å kaste opp igjen... ikke bra med tanke på at jeg har eksamen i morgen, sliter!
Huff :/ høres ikke godt ut nei.. får satse på at det gir seg til eksamen i morgen da!
Sikkert lurt ^-^ Hva skal du ha eksamen i?Får vel bare ta Postafen, tar ingen sjanser. Prøver å unngå det, men må man så må man
Sikkert lurt ^-^ Hva skal du ha eksamen i?
Ah, så spennende ^-^ Du får ha masse lykke til i alle fall!Er et fag i sosialantropologi
Ååååååh å jeg er lykkelig for degJeg er så lykkelig<3<3<3
Ååååååh å jeg er lykkelig for deg
Å løpe meg som får ha deg her
Så godt å få slike nyheter nå før helgen da
Ooohh, bollerOm jeg fikk akutt lyst på nystekte boller??? Om det står boller til heving på kjøkkenet i skrivende stund???
Ehhh... Ja! At det er muuulig.
Ååååh nammeOm jeg fikk akutt lyst på nystekte boller??? Om det står boller til heving på kjøkkenet i skrivende stund???
Ehhh... Ja! At det er muuulig.
Hehehe nei si det hehe jeg måtte lage lussekatter i juni sist jeg var gravidLurer på hva jeg mangler når jeg har lyst på boller...
*Fniiiis*Hehehe nei si det hehe jeg måtte lage lussekatter i juni sist jeg var gravid