Skravletråd

Urk, på vei inn til jobb for første gang siden påsken - har gått på autopilot siden vekkerklokken ringte og sliiiiiten. Tror det kan bli en morsom dag på jobb... ><

All respekt til dere som jobber altså, er ikke bare bare det når man ikke er i form. Jeg er jo hjemme og har bare meg selv å tenke på, og har mer enn nok med det!! Idag har jeg sovet 2-3 timer, spist, og sovet igjen... burde rydde kjøkkenet nede, men orker ikke, så lagt meg i senga oppe. Venter på at samboeren kommer hjem fra jobb♡

Dagen har nå gått seg til - småkvalm, noe trøtt... men det går :)

Å være hjemme og sløve på sofaen høres utrolig digg ut, og kjenner fastlegen min såpass godt at jeg vet hun sykmelder meg hvis jeg sier jeg er sliten...
Men er ikke klar for å kaste inn håndkle helt ennå ^-^

Jeg har visst begynt å kaste opp igjen... ikke bra med tanke på at jeg har eksamen i morgen, sliter!

Jeg har visst begynt å kaste opp igjen... ikke bra med tanke på at jeg har eksamen i morgen, sliter!
Huff :/ høres ikke godt ut nei.. får satse på at det gir seg til eksamen i morgen da!

Jeg er så sliten etter alt i dag og lettet, samtidig som jeg har vanskelig for å tro at det virkelig er sant at alt er bra! <3 Nå ligger jeg med beina på bordet og har mektig lyst på appelsin juice med isbiter! :O

Back
Topp