Hehe det er braDet skal jeg love deg den gjorde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er braDet skal jeg love deg den gjorde.
Åååh spennende min neste ul er om 8 dager gleder meg sånn men tror nok denne uka kan gå litt seint jaEr absolutt det er 9+1, teller ned til neste ul om 21 dager
Heh, rart det med tid. Påskeuken gikk unna i full fart - men tiden frem til ul virker uendeligÅååh spennende min neste ul er om 8 dager gleder meg sånn men tror nok denne uka kan gå litt seint ja
Det er noe der ja påsken fløy å det har jeg ikke noe i mot at denne uka gjør heller kjenner jegHeh, rart det med tid. Påskeuken gikk unna i full fart - men tiden frem til ul virker uendelig
Bestevenninnen min skal ha oul dagen etter deg
Så stas da yayyyWow i mårgen er jeg 10 uker.. syntes det å er en stor milepæl jeg tosifret uketall
Åååh gikk det bra? så godt å høre daSå stolt av guttungen og første dag i barnehagen i dag
Seriøst??? For ei dame da jeg mener å det samme som deg hun har hatt muligheten.Har funnet ut at en nabo to hus nedenfor skal ha baby litt før oss! Kanskje blir det barselsgruppe på oss!? Og ei god venninne og mammaen til bestisen til gutten min skal også ha nr 3, i september
Fortalte det til teamet mitt på jobb i dag og alle ble glade, unntatt ei. Hun er ufrivillig barnløs og liker å snakke om det (self pity). Så da jeg fortalte det sa hun bare: Og så er det noen som ikke får barn og ikke kan få det..... (trist ansikt) Det er så kleint! Nå høres det ut som jeg er den "slemme" her, og det er ikke sant. Jeg har skikkelig sympati med henne som ikke kan få barn, men hun sier det hele tida! Eksempel: Jeg klager over søvnløs natt pga minsta, hun svarer: Ikke klag, du kan i det minste få barn.
Hun er 46 og har fortalt at de har valgt bort adopsjon, så jeg føler jo at hun har hatt muligheten for barn likevel.... Nå er det vel for seint for dem.
Jeg har ikke hatt en veldig lang dag selv, men Gud å treg den var.Denne dagen har vert lang ja :/ kort vakt på jobb men den varte jammen evig lenge nå skal det bli godt med kveld
Uff ja :/Jeg har ikke hatt en veldig lang dag selv, men Gud å treg den var.
Vi har jo nesten akkurat kommet hjem fra fjellet å en del å vaske..
Å så tar det tid å komme seg ut av feriemoduset