Skravletråd

Åååh spennende :D min neste ul er om 8 dager :D :D gleder meg sånn men tror nok denne uka kan gå litt seint ja :p
Heh, rart det med tid. Påskeuken gikk unna i full fart - men tiden frem til ul virker uendelig :P

Bestevenninnen min skal ha oul dagen etter deg :P

Heh, rart det med tid. Påskeuken gikk unna i full fart - men tiden frem til ul virker uendelig :P

Bestevenninnen min skal ha oul dagen etter deg :P
Det er noe der ja :p påsken fløy å det har jeg ikke noe i mot at denne uka gjør heller kjenner jeg :p

Åååh så spennende :D :D skal hun vite hva det blir?

Det klarer nok ikke jeg å vente med så håper de kan se noe :D :D

Syns tiden går så sakte akkurat nå ;) Må hele tiden ha noe å telle ned mot, for å holde hodet i sjakk ;) Nå er det første legetime om 13 dager, da får jeg også ul :) Det skal bli en befrielse å bikke 12 uker å kunne fortelle de nærmeste. Jeg er så fryktelig kvalm og kaster opp mye. Vanskelig å være sosial og normal da ;)

Ja, hun og mannen vil vite hva det er denne gangen - klarte å vente med første, men nå vil de se om magefølelsen om at det blir jente stemmer ^-^

** Enig at det er greit å ha noe å telle ned mot. Har legetime på fredag, men blir vel bare første kontroll - er neste ul jeg virkelig gleder meg til. Litt for å være sikker på at det fremdeles er liv der inne og at vi kan slappe av ved å ha nådd uke 12. Litt for å kunne fortelle andre :P

Helt enig med at de første 12 ukene går tregt ja:P
Gjorde det sist gang også. Så syns jeg det gikk fort etter det:P
Er jo ikke mer enn 6+4 her heller

Jeg har første vakt etter påske i morgen, blir tøft å stå opp 6.30!! Alt jeg gjør er å sove omtrent så blir nok litt av en trøtting i morgen :p

Denne dagen har vert lang ja :/ kort vakt på jobb men den varte jammen evig lenge :o nå skal det bli godt med kveld :D

Har funnet ut at en nabo to hus nedenfor skal ha baby litt før oss! Kanskje blir det barselsgruppe på oss!? Og ei god venninne og mammaen til bestisen til gutten min skal også ha nr 3, i september :)

Fortalte det til teamet mitt på jobb i dag og alle ble glade, unntatt ei. Hun er ufrivillig barnløs og liker å snakke om det (self pity). Så da jeg fortalte det sa hun bare: Og så er det noen som ikke får barn og ikke kan få det..... (trist ansikt) Det er så kleint! Nå høres det ut som jeg er den "slemme" her, og det er ikke sant. Jeg har skikkelig sympati med henne som ikke kan få barn, men hun sier det hele tida! Eksempel: Jeg klager over søvnløs natt pga minsta, hun svarer: Ikke klag, du kan i det minste få barn.

Hun er 46 og har fortalt at de har valgt bort adopsjon, så jeg føler jo at hun har hatt muligheten for barn likevel.... Nå er det vel for seint for dem.

Har funnet ut at en nabo to hus nedenfor skal ha baby litt før oss! Kanskje blir det barselsgruppe på oss!? Og ei god venninne og mammaen til bestisen til gutten min skal også ha nr 3, i september :)

Fortalte det til teamet mitt på jobb i dag og alle ble glade, unntatt ei. Hun er ufrivillig barnløs og liker å snakke om det (self pity). Så da jeg fortalte det sa hun bare: Og så er det noen som ikke får barn og ikke kan få det..... (trist ansikt) Det er så kleint! Nå høres det ut som jeg er den "slemme" her, og det er ikke sant. Jeg har skikkelig sympati med henne som ikke kan få barn, men hun sier det hele tida! Eksempel: Jeg klager over søvnløs natt pga minsta, hun svarer: Ikke klag, du kan i det minste få barn.

Hun er 46 og har fortalt at de har valgt bort adopsjon, så jeg føler jo at hun har hatt muligheten for barn likevel.... Nå er det vel for seint for dem.
Seriøst??? For ei dame da :o jeg mener å det samme som deg hun har hatt muligheten.
Men så utrolig lite voksent å holde på slik :o makan

Men fra en ting til en annen :D så gøy st det er så mange rundt deg som skal ha :D :D
Jeg har termin bare 5 dager etter en kollega så det blir kanon :D :D

Denne dagen har vert lang ja :/ kort vakt på jobb men den varte jammen evig lenge :o nå skal det bli godt med kveld :D
Jeg har ikke hatt en veldig lang dag selv, men Gud å treg den var. :(

Vi har jo nesten akkurat kommet hjem fra fjellet å en del å vaske..
Å så tar det tid å komme seg ut av feriemoduset :(

Jeg har ikke hatt en veldig lang dag selv, men Gud å treg den var. :(

Vi har jo nesten akkurat kommet hjem fra fjellet å en del å vaske..
Å så tar det tid å komme seg ut av feriemoduset :(
Uff ja :/
Men jeg moter meg opp med st det er flere lang helger i mai :D :D å det skal bli godt det :D

Back
Topp