Vi må jo ha kommet ganske langt med tanke på at vi ikke egentlig har vert her så lenge? flere av oss ligger jo langt oppe på lista feksDet lurer jeg også på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må jo ha kommet ganske langt med tanke på at vi ikke egentlig har vert her så lenge? flere av oss ligger jo langt oppe på lista feksDet lurer jeg også på
Ja, det gjør vi Heia heiaVi må jo ha kommet ganske langt med tanke på at vi ikke egentlig har vert her så lenge? flere av oss ligger jo langt oppe på lista feks
Ja, det gjør vi Heia heia
Vi må få noen gevinster denne mnd og syns jeg
Popcorn er digg da happyAh poppa meg en stooor skål med popcorn ga litt til husets lemur ( han holder seg mest på rommet med Lego bygging) å nå koser jeg å tuppa oss med istid 3 å popcorn <3
Så absoluttVi må få noen gevinster denne mnd og syns jeg
Det er sykt godt har lyst på popcornmaskin å sånne gode kinokrydder å ha påPopcorn er digg da happy
Her blir det en liten skål med is senere
Oh yeahSå absolutt
Det er sykt godt har lyst på popcornmaskin å sånne gode kinokrydder å ha på
Må nok få meg det i hus jaOh yeah
Det ønsker jeg og
Kanskje litt sunnere, hmm Kan jo leve i troen iallefallMå nok få meg det i hus ja
Vi som ser så mye film å så innbiller jeg meg at popcorn er sunnere
399 kosta en fra obh nordica så var jammen ikke så ille neiKanskje litt sunnere, hmm Kan jo leve i troen iallefall
Er vel ikke så dyre de popcorn maskinene? 500kr `?=)
Ikke gale pris det399 kosta en fra obh nordica så var jammen ikke så ille nei
Jeg velger å leve naiv i troen
Ville vertfall tro det det er jo ikke fritertIkke gale pris det
Gjør det, men tror det er sunnere altså
Du har nok rettkvalm jeg nå, for mye isVille vertfall tro det det er jo ikke fritert
For mye popcorn herDu har nok rettkvalm jeg nå, for mye is
Blir lett sånnFor mye popcorn her
Ikke bare bare
Hehe. Nei, den gadd jeg ikke lage, men jeg lagde den i dagVeldi forståelig
Fikk du laget den hjemmelagde lasagnen ? var det ikke det du hadde planer om?
Hehe den smakte nok bedre i dagHehe. Nei, den gadd jeg ikke lage, men jeg lagde den i dag
Det skal jeg love deg den gjorde.Hehe den smakte nok bedre i dag