Skravletråd

Har ikke snøring på barnevogner, men heller mot Emmaljunga, men kan være jeg forandrer mening når vi får sett på vogner i butikken... Vi bor i leilighet så må være lett nok til at jeg orker å bære den en etasje hvertfall.
Vi gjorde iallefall det;)

Jeg vurderer det samme... Føler litt på lyst på mat, mot å bare ligge her litt til...
Eg klarte det :D kom meg opp å i dusjen fikk spist å til og med satt på en tørketrommel :p nå ligger jeg flat på sofaen igjen :o
Tror det er godt det er jobb igjen i morgen :o blir direkte lat av ferie :p

Noen er heldige og kan ligge:P Her var det opp tidlig og på jobb:P Kaffepause nå:D
Flinka :D :D
I morgen er det min tur :p men har veldi kort dag da :p så får jammen en fin start :p begynner ikke før 11 å er ferdi kl 16 :p haha
Så her skal ungene leveres, jeg skal handle inn noe mat. Å så blir det jammen Greys før jobb :p

Eg klarte det :D kom meg opp å i dusjen fikk spist å til og med satt på en tørketrommel :p nå ligger jeg flat på sofaen igjen :o
Tror det er godt det er jobb igjen i morgen :o blir direkte lat av ferie :p
Haha, har tenkt det samme - er mye mer aktiv hvis jeg må på jobb. Ellers blir det veldig mye sofa...

Men deilig å kunne bare ligge flat noen dager først.

Dusj hørtes ikke ut som en dum ide det heller...

Haha, har tenkt det samme - er mye mer aktiv hvis jeg må på jobb. Ellers blir det veldig mye sofa...

Men deilig å kunne bare ligge flat noen dager først.

Dusj hørtes ikke ut som en dum ide det heller...
Hehe godt det ikke bare er meg :p har så mye jeg skulle ha gjort men det blir vare korte etapper med husarbeid å så rumpa rett i sofaen igjen :o

Ligger en god bok å venter på meg da men jeg skravler meg bort fra hele boka :p

Hehe godt det ikke bare er meg :p har så mye jeg skulle ha gjort men det blir vare korte etapper med husarbeid å så rumpa rett i sofaen igjen :o

Ligger en god bok å venter på meg da men jeg skravler meg bort fra hele boka :p
Det er en passende beskrivelse av husarbeid hos oss... rydder/styrer i 30 min, ned på sofaen. Opp igjen og støvsuge, så sofa... veldig lite effektivt.

Mannen synes det er komisk å se på >< skal sies at han har tatt over største delen av ryddingen - er heldig der :)

Det er en passende beskrivelse av husarbeid hos oss... rydder/styrer i 30 min, ned på sofaen. Opp igjen og støvsuge, så sofa... veldig lite effektivt.

Mannen synes det er komisk å se på >< skal sies at han har tatt over største delen av ryddingen - er heldig der :)
Hahaha akkurat sånn er det her å :p jammen er vi heldige som har så gode menn da :D

Nå ligger jeg bare å vurdere om jeg skal lage noe dessert i dag :)
Fikk lyst på sjokolade pudding å vaniljesaus :p
Men det kan jo forandre seg fort igjen det for alt i verden :p

Flinka :D :D
I morgen er det min tur :p men har veldi kort dag da :p så får jammen en fin start :p begynner ikke før 11 å er ferdi kl 16 :p haha
Så her skal ungene leveres, jeg skal handle inn noe mat. Å så blir det jammen Greys før jobb :p
Haha, den var kort. Stille og rolig her nå. Nå spiser jeg lunsj. Skiver med kokt egg:P
Greys er ikke dumt:D
Her er det første dag I barnehagen I morgen, wæwæ

Haha, den var kort. Stille og rolig her nå. Nå spiser jeg lunsj. Skiver med kokt egg:P
Greys er ikke dumt:D
Her er det første dag I barnehagen I morgen, wæwæ

Oohhh.. Første dag? Det er stort! Masse lykke til :) de slutter heldigvis nesten uten unntak å gråte når foreldrene er ute av porten.

Back
Topp