Gotulla
Flørter med forumet
Vi var ikke hjemme føre 21.30. Uff ille å sitte så lenge i køÅ huff da
Er dere nettopp kommet hjem nå? Så tidligere at du stod i kø?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var ikke hjemme føre 21.30. Uff ille å sitte så lenge i køÅ huff da
Er dere nettopp kommet hjem nå? Så tidligere at du stod i kø?
Lykke tilDet er planen min på tirsdag
Denne kroppen har lyst å bare ligge i senga.Kansje det er på tide å dra denne kroppen ut av senga nå?
Ble bare liggende her å nyte roen men nå er jeg sulten
Jeg vurderer det samme... Føler litt på lyst på mat, mot å bare ligge her litt til...Kansje det er på tide å dra denne kroppen ut av senga nå?
Vi gjorde iallefall detHar ikke snøring på barnevogner, men heller mot Emmaljunga, men kan være jeg forandrer mening når vi får sett på vogner i butikken... Vi bor i leilighet så må være lett nok til at jeg orker å bære den en etasje hvertfall.
Noen er heldige og kan ligge Her var det opp tidlig og på jobb Kaffepause nåKansje det er på tide å dra denne kroppen ut av senga nå?
Tøffing! Har fri i tre dager til, så tilbake til normalen m jobb og styrNoen er heldige og kan ligge Her var det opp tidlig og på jobb Kaffepause nå
Oj ja det var lenge det ikke rart du ikke ville høre snakk om noe mat daVi var ikke hjemme føre 21.30. Uff ille å sitte så lenge i kø
Eg klarte det kom meg opp å i dusjen fikk spist å til og med satt på en tørketrommel nå ligger jeg flat på sofaen igjenJeg vurderer det samme... Føler litt på lyst på mat, mot å bare ligge her litt til...
FlinkaNoen er heldige og kan ligge Her var det opp tidlig og på jobb Kaffepause nå
Haha, har tenkt det samme - er mye mer aktiv hvis jeg må på jobb. Ellers blir det veldig mye sofa...Eg klarte det kom meg opp å i dusjen fikk spist å til og med satt på en tørketrommel nå ligger jeg flat på sofaen igjen
Tror det er godt det er jobb igjen i morgen blir direkte lat av ferie
Hehe godt det ikke bare er meg har så mye jeg skulle ha gjort men det blir vare korte etapper med husarbeid å så rumpa rett i sofaen igjenHaha, har tenkt det samme - er mye mer aktiv hvis jeg må på jobb. Ellers blir det veldig mye sofa...
Men deilig å kunne bare ligge flat noen dager først.
Dusj hørtes ikke ut som en dum ide det heller...
Det er en passende beskrivelse av husarbeid hos oss... rydder/styrer i 30 min, ned på sofaen. Opp igjen og støvsuge, så sofa... veldig lite effektivt.Hehe godt det ikke bare er meg har så mye jeg skulle ha gjort men det blir vare korte etapper med husarbeid å så rumpa rett i sofaen igjen
Ligger en god bok å venter på meg da men jeg skravler meg bort fra hele boka
Hahaha akkurat sånn er det her å jammen er vi heldige som har så gode menn daDet er en passende beskrivelse av husarbeid hos oss... rydder/styrer i 30 min, ned på sofaen. Opp igjen og støvsuge, så sofa... veldig lite effektivt.
Mannen synes det er komisk å se på >< skal sies at han har tatt over største delen av ryddingen - er heldig der
Var en smule sulten når jeg kom hjem jaOj ja det var lenge det ikke rart du ikke ville høre snakk om noe mat da
Veldi forståeligVar en smule sulten når jeg kom hjem ja
Tøffing! Har fri i tre dager til, så tilbake til normalen m jobb og styr
Haha, den var kort. Stille og rolig her nå. Nå spiser jeg lunsj. Skiver med kokt eggFlinka
I morgen er det min tur men har veldi kort dag da så får jammen en fin start begynner ikke før 11 å er ferdi kl 16 haha
Så her skal ungene leveres, jeg skal handle inn noe mat. Å så blir det jammen Greys før jobb
Har en 100% stilling, typisk 8 til 16 jobb. Men er mye frister og ting som skal svares på, så hender jeg ikke kommer meg ut når jeg skalHvor stor stilling har du da?
Haha, den var kort. Stille og rolig her nå. Nå spiser jeg lunsj. Skiver med kokt egg
Greys er ikke dumt
Her er det første dag I barnehagen I morgen, wæwæ