Skravletråd

Ja, litt tidlig for å handle inn de store tingene. Den er jeg med deg på:)
Vi har vogn fra guttungen vi. Han er 17mnd nå.
Denne her: Vis vedlegget 111042

Så har vi også babyjogger city mini som vi kan sette bilstolen oppi. Sånn adapter.
Og den kommer jeg bruke til nov.bebis så skal ha en ny trille til guttungen bare.
Fin vogn :)
Jeg har forelsket meg i Stokke trailz i grått :) mun litt i bedaring mht "sportsvogndelen" Ikke så god plass i de... Men vurderer å kjøpe trailz som babyvogn og evt en annen sportsvogn. Men det er jo litt råflott da..

Jeg har forelsket meg i Stokke trailz i grått :) mun litt i bedaring mht "sportsvogndelen" Ikke så god plass i de... Men vurderer å kjøpe trailz som babyvogn og evt en annen sportsvogn. Men det er jo litt råflott da..

Takk:) Skjønner godt du har det, de er lekre:)
Jaja, hvorfor ikke. Om dere kan ta råd til det og mannen er enig så kjør på:D

Nydelige vogner men de er store.. Fordeler/ ulemper?
De er store ja å det var det jeg ville ha :D
Ulempen er jo nettopp at den tar mye plass :) fordelen er at baggen er lang å babyen kan bruke den litt lengre :) den er å solid :D
God å trille å rett å slett storfornøyd :)

Er jo bare å selge den andre da :D det gjorde jeg :D solgte den store mondialen å bytta inn i en annen sportvogn når hun var 1,5 år :)

De er store ja å det var det jeg ville ha :D
Ulempen er jo nettopp at den tar mye plass :) fordelen er at baggen er lang å babyen kan bruke den litt lengre :) den er å solid :D
God å trille å rett å slett storfornøyd :)
Det er jo definitivt en fordel mtp vinterbarn... Tromsø er ganske så kaldt og værhardt, og vinteren varer jo til langt uti april... Men de er tunge i mye snø, vil jo gjerne ut og trille så mye som mulig..

Det er jo definitivt en fordel mtp vinterbarn... Tromsø er ganske så kaldt og værhardt, og vinteren varer jo til langt uti april... Men de er tunge i mye snø, vil jo gjerne ut og trille så mye som mulig..
Det er helt sant. Men er mange understell da :) ikke alle som er så tunge som mondialen jeg hadde :) den funka greit i snøen her nede men så har vi ikke så mye snø da :p men den vinteren var skikkelig kald så er glad jeg hadde stor bagg :)

Det er helt sant. Men er mange understell da :) ikke alle som er så tunge som mondialen jeg hadde :) den funka greit i snøen her nede men så har vi ikke så mye snø da :p men den vinteren var skikkelig kald så er glad jeg hadde stor bagg :)
Men liker best Mondial med det klassiske understellet :)
Valgets kval....

Men liker best Mondial med det klassiske understellet :)
Valgets kval....
Ja det skal jammen ikke være lett :) jeg er heldig å har ikke den snøen å tenke på oppi Alt :) men hvert år jeg har dått barn har det faktisk kommet masse snø så kansje jeg burde tenke litt på det :p

Ja det skal jammen ikke være lett :) jeg er heldig å har ikke den snøen å tenke på oppi Alt :) men hvert år jeg har dått barn har det faktisk kommet masse snø så kansje jeg burde tenke litt på det :p
Hehe på tide å ta hintet?

Har ikke snøring på barnevogner, men heller mot Emmaljunga, men kan være jeg forandrer mening når vi får sett på vogner i butikken... Vi bor i leilighet så må være lett nok til at jeg orker å bære den en etasje hvertfall.

Hehe på tide å ta hintet?
Haha ka :p jeg sa til sambo hvertfall at i november kommer snøen :p haha så får vi se. Første
Min kom i februar, da begynnte det å snø mens jeg var på barsel. Men minsta så kom snøen rett etter jeg hadde kommet hjem :)
Men er lenge siden vi hadde fin snø nå så gjør ikke noe :p

Har ikke snøring på barnevogner, men heller mot Emmaljunga, men kan være jeg forandrer mening når vi får sett på vogner i butikken... Vi bor i leilighet så må være lett nok til at jeg orker å bære den en etasje hvertfall.
Emmaljunga er litt tung så er nok ikke akkurat så lett å bære opp en etasje :/

Kansje det er på tide å dra denne kroppen ut av senga nå?
Ble bare liggende her å nyte roen :p men nå er jeg sulten :p

Back
Topp