Med slike kino stoler å da?Ja, ikke dumt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med slike kino stoler å da?Ja, ikke dumt det
Neida, vi er ikke så avanserte hehe. SofaMed slike kino stoler å da?
Hehe jaja men med stor skjerm så fjør ikke det noe daNeida, vi er ikke så avanserte hehe. Sofa
Neida. så har vi bord med hjul der nede så når vi skal ha snop og brus triller vi det fremHehe jaja men med stor skjerm så fjør ikke det noe da
Woow gratis med 3 plass da å jeg på 5 hadde jeg aldri troddNeida. så har vi bord med hjul der nede så når vi skal ha snop og brus triller vi det frem
Vi hoppa opp på lista begge to
Dt er ikke så veldig vanskelig, man må bare gi jernet I dag har jeg hatt tid og da går det unnaWoow gratis med 3 plass da å jeg på 5 hadde jeg aldri trodd
Fyttigrisen vi har vert flinke å skravle i dag
Ikke santDt er ikke så veldig vanskelig, man må bare gi jernet I dag har jeg hatt tid og da går det unna
Skravlehøner
Hahaha Han savner ikke å bli skravlet hull i hode altså?Ikke sant
Jo men har jammen fått dagen til å fly å å sambo sine ører har dått Dri for jeg skravler ikke så mye med han haha vinn vinn situasjon
Haha nei tror ikke den han bare smiler der han sitter haha spørr hele tiden viljen plass jeg er kommet på osv haha etter at jeg vant den pysjen så er han blitt intresert i detHahaha Han savner ikke å bli skravlet hull i hode altså?
Haha skravlehøner uff stakars telefonen har blitt trykket masse påDere er jo helt vill på skravlingen!
Hehe, så bra Min er også litt interessert. Han sier jeg må gå for sykkel, haha.Haha nei tror ikke den han bare smiler der han sitter haha spørr hele tiden viljen plass jeg er kommet på osv haha etter at jeg vant den pysjen så er han blitt intresert i det
Haha, ja. Blitt mye i dagDere er jo helt vill på skravlingen!
Hahaha herlig når det får den veien da du nermer deg jo med stormskritt men jammen har hun på topp mange innlegg :iHehe, så bra Min er også litt interessert. Han sier jeg må gå for sykkel, haha.
Det er en glemmesak den sykkelenHahaha herlig når det får den veien da du nermer deg jo med stormskritt men jammen har hun på topp mange innlegg :i
Hehe men kjekt med slik storsak bagg å daDet er en glemmesak den sykkelen
Men mye annet fint som jeg også vil ha
Hehe men kjekt med slik storsak bagg å da
Jeg har faktisk en svart emmaljunga liggende så kommer nok bare til å bruke den tenker jeg du da?Ja, den er fin den
Har du stelleveske liggende eller skal du kjøpe ny?