Gjør visst det da Hva frister da?Nå er jeg faktisk sulten igjen?? Får det an?? Er bare 1 1/2 time siden vi hadde middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør visst det da Hva frister da?Nå er jeg faktisk sulten igjen?? Får det an?? Er bare 1 1/2 time siden vi hadde middag
Middagen haha å mexicansk chips med dippGjør visst det da Hva frister da?
Namnam det da. Her blir det toast til kveldsMiddagen haha å mexicansk chips med dipp
Åh det er å nammeNamnam det da. Her blir det toast til kvelds
Ja, med ost, kjetsjup og grillkrydder bare daÅh det er å namme
Skal ikke mere tilJa, med ost, kjetsjup og grillkrydder bare da
Å huff daÅh ikke snakk om mat
Sittet i bilen i hele dag Vinerpølse og espabolle er det jeg har spist siden frokost
Nei, godt detSkal ikke mere til
Det er planen min på tirsdagÅh ikke snakk om mat
Sittet i bilen i hele dag Vinerpølse og espabolle er det jeg har spist siden frokost
Tror ikke det ikveld blir det film nå vi bare kan bestemme ossNei, godt det
Noe artig på tv i kveld?
Vt ikke om noe selv, så derfor jeg måtte høre oohh, film ja.Tror ikke det ikveld blir det film nå vi bare kan bestemme oss
Hehe gidder ikke sjekke i kveld en gang de sender nok mye film å her driver sambo å leter hvertfall tror ikke han kommer noen veiVt ikke om noe selv, så derfor jeg måtte høre oohh, film ja.
Har du ikke noe forslag til film selv da? Er du i grøsser humor, vil du le eller hva?Hehe gidder ikke sjekke i kveld en gang de sender nok mye film å her driver sambo å leter hvertfall tror ikke han kommer noen vei
Jo jeg har masse men så har jeg valgt hele påskenHar du ikke noe forslag til film selv da? Er du i grøsser humor, vil du le eller hva?
Ok, ikke sett den tror jeg. Her ser vi også mye film og har haugevis. Har laget til kino nedi kjellerenJo jeg har masse men så har jeg valgt hele påsken
Han valgte en som heter larry crowne, med Julia Roberts å Tim hanks
Etter på håper jeg på en action film
Åååh så herligOk, ikke sett den tror jeg. Her ser vi også mye film og har haugevis. Har laget til kino nedi kjelleren
SkjønnerÅååh så herlig
Vi har bre sånn kino sofa med bord mellom oss å 60" tv i stua skal få inn noen lenestoøer å etterhvert men er ikke kommet noen vei med stua hehe den blir siste prosjektet å få til siden det blir bygget rom til knøtten her
Ooh det må være herligSkjønner
Vi har filmlerret nede og prosjektor
Ooh det må være herlig