Skravletråd

Åh ikke snakk om mat :arghh:
Sittet i bilen i hele dag :( Vinerpølse og espabolle er det jeg har spist siden frokost :shifty:

Hehe :p gidder ikke sjekke i kveld en gang :) de sender nok mye film å :) her driver sambo å leter hvertfall :p tror ikke han kommer noen vei :p
Har du ikke noe forslag til film selv da?:D Er du i grøsser humor, vil du le eller hva:P?

Jo jeg har masse men så har jeg valgt hele påsken :p

Han valgte en som heter larry crowne, med Julia Roberts å Tim hanks :)

Etter på håper jeg på en action film :D :D :p
Ok, ikke sett den tror jeg. Her ser vi også mye film og har haugevis. Har laget til kino nedi kjelleren:D

Ok, ikke sett den tror jeg. Her ser vi også mye film og har haugevis. Har laget til kino nedi kjelleren:D
Åååh så herlig :D
Vi har bre sånn kino sofa :) med bord mellom oss å 60" tv i stua :) skal få inn noen lenestoøer å etterhvert :) men er ikke kommet noen vei med stua :p hehe den blir siste prosjektet å få til siden det blir bygget rom til knøtten her :)

Åååh så herlig :D
Vi har bre sånn kino sofa :) med bord mellom oss å 60" tv i stua :) skal få inn noen lenestoøer å etterhvert :) men er ikke kommet noen vei med stua :p hehe den blir siste prosjektet å få til siden det blir bygget rom til knøtten her :)
Skjønner:)
Vi har filmlerret nede og prosjektor:)

Back
Topp