Skravletråd

Jada, skal ikke stå på det:P
Hva vil du helst vinne denne mnd da?;)
Hadde ikke sagt nei til den krybbe :D
Ser nå at jeg ligger på 7 :o å der er den barnevadderen ikke feil det heller :D
Ellers så er dørskiltet, sykkelen å baggen fine å :D var jo så masse å velge i denne mnd :D du da?

Hadde ikke sagt nei til den krybbe :D
Ser nå at jeg ligger på 7 :eek: å der er den barnevadderen ikke feil det heller :D
Ellers så er dørskiltet, sykkelen å baggen fine å :D var jo så masse å velge i denne mnd :D du da?
Veldig mye;)
Den sykkelen hadde vært perfekt for guttungen, men kan jo bare glemme den:P
Ellers såklart krybben her og. Barnevaderen er ikke dum. Blir glad for alt da:D

Veldig mye;)
Den sykkelen hadde vært perfekt for guttungen, men kan jo bare glemme den:P
Ellers såklart krybben her og. Barnevaderen er ikke dum. Blir glad for alt da:D
De er enormt raske de på topp der :o 'men de har jo rykket opp noen plasser i dag :D du lå på plass 6 når jeg kjeller tidligere :D har skravla masse i dag du :D flinka :D

De er enormt raske de på topp der :eek: 'men de har jo rykket opp noen plasser i dag :D du lå på plass 6 når jeg kjeller tidligere :D har skravla masse i dag du :D flinka :D
Ja, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kan;) Ellers så trenger man jo ikke ligge i toppen der heller:) Kjedelig havne på en av de plassene midt mellom og ikke få gevinst da:P

Ja, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kan;) Ellers så trenger man jo ikke ligge i toppen der heller:) Kjedelig havne på en av de plassene midt mellom og ikke få gevinst da:P
Haha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer det :D
Blir nok mye mere inaktivitet når det er tid for jobb igjen ja :/ så får skravle nå mens jeg kan :D

Haha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer det :D
Blir nok mye mere inaktivitet når det er tid for jobb igjen ja :/ så får skravle nå mens jeg kan :D
Når er det jobb igjen da:)?
Jeg skal jobbe i morgen og tirs:)

Merker veldig hva en inaktiv dag når andre har fri gjør :P

Jeg har ca 70 :) 4 dagvakter i uka :) fri hver onsdag. Men er alltid mye annet som faller på de onsdagene.. Er travelt med to barn å når se skal til tannlege, lege,møter, osv osv så er godt å ha en dag å plassere alt på kjenner jeg :p

Aha.
Ja, det skjønner jeg godt.
Jeg har egentlig 100%, men er nå i ulønnet perm. Ikke en god kombo når man er gravid, men viste verken når det skjedde elr når guttungen skulle få barnehageplass:P

Aha.
Ja, det skjønner jeg godt.
Jeg har egentlig 100%, men er nå i ulønnet perm. Ikke en god kombo når man er gravid, men viste verken når det skjedde elr når guttungen skulle få barnehageplass:P
Nei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/
Men godt dere fikk plass :D var ikke det fra mai? Eller husker jeg helt feil nå?

Nei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/
Men godt dere fikk plass :D var ikke det fra mai? Eller husker jeg helt feil nå?
Du husker litt feil;) Man skal litt til å huske alt:P Plass fra tirsdag av,7 april:)

Back
Topp