Ikke santMhm, micro er kjekt å ha![]()
Faren er å stor for at jeg å havner i middagen igjen seinere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santMhm, micro er kjekt å ha![]()
Lett forIkke sant
Faren er å stor for at jeg å havner i middagen igjen seinerehaha .. Matvrak sa du??
![]()
HeheLett forJeg skulle spise en posjon til middag,men jaggu ble det ikke 2
![]()
Heheer ikke plass til så mye omgangen her så får heller ha litt i kveld å
Tihi
Hahahaha men god appetitt er bra å ha daJeg er ikke så stor av vekst, men jaggu ikke lite jeg klarer døtte i meg![]()
Jada, skal ikke stå på detHahahaha men god appetitt er bra å ha da![]()
Hadde ikke sagt nei til den krybbeJada, skal ikke stå på det![]()
Hva vil du helst vinne denne mnd da?![]()
Veldig myeHadde ikke sagt nei til den krybbe
Ser nå at jeg ligger på 7å der er den barnevadderen ikke feil det heller
Ellers så er dørskiltet, sykkelen å baggen fine åvar jo så masse å velge i denne mnd
du da?
De er enormt raske de på topp derVeldig mye![]()
Den sykkelen hadde vært perfekt for guttungen, men kan jo bare glemme den![]()
Ellers såklart krybben her og. Barnevaderen er ikke dum. Blir glad for alt da![]()
Ja, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kanDe er enormt raske de på topp der'men de har jo rykket opp noen plasser i dag
du lå på plass 6 når jeg kjeller tidligere
har skravla masse i dag du
flinka
![]()
Haha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer detJa, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kanEllers så trenger man jo ikke ligge i toppen der heller
Kjedelig havne på en av de plassene midt mellom og ikke få gevinst da
![]()
Når er det jobb igjen daHaha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer det
Blir nok mye mere inaktivitet når det er tid for jobb igjen ja :/ så får skravle nå mens jeg kan![]()
Jeg skal på jobb tirsdag men har fri onsdag å så er det bare torsdag å fredagNår er det jobb igjen da?
Jeg skal jobbe i morgen og tirs![]()
Hehe ja det vill jeg troMerker veldig hva en inaktiv dag når andre har fri gjør![]()
Jeg skal på jobb tirsdag men har fri onsdag å så er det bare torsdag å fredaggreit med kort uke
![]()
Jeg har ca 70Ja, hvor stor stilling har du?![]()
Jeg har ca 704 dagvakter i uka
fri hver onsdag. Men er alltid mye annet som faller på de onsdagene.. Er travelt med to barn å når se skal til tannlege, lege,møter, osv osv så er godt å ha en dag å plassere alt på kjenner jeg
![]()
Nei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/Aha.
Ja, det skjønner jeg godt.
Jeg har egentlig 100%, men er nå i ulønnet perm. Ikke en god kombo når man er gravid, men viste verken når det skjedde elr når guttungen skulle få barnehageplass![]()
Du husker litt feilNei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/
Men godt dere fikk plassvar ikke det fra mai? Eller husker jeg helt feil nå?