Ikke santMhm, micro er kjekt å ha
Faren er å stor for at jeg å havner i middagen igjen seinere haha .. Matvrak sa du??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santMhm, micro er kjekt å ha
Lett for Jeg skulle spise en posjon til middag,men jaggu ble det ikke 2Ikke sant
Faren er å stor for at jeg å havner i middagen igjen seinere haha .. Matvrak sa du??
Hehe er ikke plass til så mye omgangen her så får heller ha litt i kveld å TihiLett for Jeg skulle spise en posjon til middag,men jaggu ble det ikke 2
Hehe er ikke plass til så mye omgangen her så får heller ha litt i kveld å Tihi
Hahahaha men god appetitt er bra å ha daJeg er ikke så stor av vekst, men jaggu ikke lite jeg klarer døtte i meg
Jada, skal ikke stå på detHahahaha men god appetitt er bra å ha da
Hadde ikke sagt nei til den krybbeJada, skal ikke stå på det
Hva vil du helst vinne denne mnd da?
Veldig myeHadde ikke sagt nei til den krybbe
Ser nå at jeg ligger på 7 å der er den barnevadderen ikke feil det heller
Ellers så er dørskiltet, sykkelen å baggen fine å var jo så masse å velge i denne mnd du da?
De er enormt raske de på topp der 'men de har jo rykket opp noen plasser i dag du lå på plass 6 når jeg kjeller tidligere har skravla masse i dag du flinkaVeldig mye
Den sykkelen hadde vært perfekt for guttungen, men kan jo bare glemme den
Ellers såklart krybben her og. Barnevaderen er ikke dum. Blir glad for alt da
Ja, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kan Ellers så trenger man jo ikke ligge i toppen der heller Kjedelig havne på en av de plassene midt mellom og ikke få gevinst daDe er enormt raske de på topp der 'men de har jo rykket opp noen plasser i dag du lå på plass 6 når jeg kjeller tidligere har skravla masse i dag du flinka
Haha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer detJa, fått tid til en del i dag etter vi kom fra hytten. Må passe på mens man kan Ellers så trenger man jo ikke ligge i toppen der heller Kjedelig havne på en av de plassene midt mellom og ikke få gevinst da
Når er det jobb igjen da?Haha ja den er litt dum :/ hehe men spennende å se om noen her klarer det
Blir nok mye mere inaktivitet når det er tid for jobb igjen ja :/ så får skravle nå mens jeg kan
Jeg skal på jobb tirsdag men har fri onsdag å så er det bare torsdag å fredag greit med kort ukeNår er det jobb igjen da?
Jeg skal jobbe i morgen og tirs
Hehe ja det vill jeg troMerker veldig hva en inaktiv dag når andre har fri gjør
Jeg skal på jobb tirsdag men har fri onsdag å så er det bare torsdag å fredag greit med kort uke
Jeg har ca 70 4 dagvakter i uka fri hver onsdag. Men er alltid mye annet som faller på de onsdagene.. Er travelt med to barn å når se skal til tannlege, lege,møter, osv osv så er godt å ha en dag å plassere alt på kjenner jegJa, hvor stor stilling har du?
Jeg har ca 70 4 dagvakter i uka fri hver onsdag. Men er alltid mye annet som faller på de onsdagene.. Er travelt med to barn å når se skal til tannlege, lege,møter, osv osv så er godt å ha en dag å plassere alt på kjenner jeg
Nei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/Aha.
Ja, det skjønner jeg godt.
Jeg har egentlig 100%, men er nå i ulønnet perm. Ikke en god kombo når man er gravid, men viste verken når det skjedde elr når guttungen skulle få barnehageplass
Du husker litt feil Man skal litt til å huske alt Plass fra tirsdag av,7 aprilNei da er det ikke lett:/ aldri lett å vite sånt desverre :/
Men godt dere fikk plass var ikke det fra mai? Eller husker jeg helt feil nå?