Skravletråd

Har kommet fra hytten nå for ikke lenge siden. Hadde herlig vær der oppe i går. Lammelårmiddagen ble spist ute og samme med desserten. Fikk også delt nyheten om at det kommer en liten skatt til inn i familien til resten av slekten på mannens side. Gleden var stor og full jubel for nov. bebis. Utbringt skål ble det og. yayyy!!:D
Ungene har fått påskegaver. Guttungen var mest fornøyd med en sjokolade påskehare han fikk, mens jeg med en pysj og noen t trøyer:P
Åååh så herlig med lammelår ute da :D :D å så så koselig med skål for babyen :D :D

Oki:P Jeg var førstemann som gikk inn:P
Hehe :p men er bedre å gå inn enn å fryse da :D vi er å kjappe inn vis det blir sånn at vi fryser :)
Har en mor som er skikkelig på meg der :p hvertfall nå. Jeg måtte fint sitte oppå ett tykt ullpledd slik at jeg ikke frøs :p

Hehe :p men er bedre å gå inn enn å fryse da :D vi er å kjappe inn vis det blir sånn at vi fryser :)
Har en mor som er skikkelig på meg der :p hvertfall nå. Jeg måtte fint sitte oppå ett tykt ullpledd slik at jeg ikke frøs :p

Ja, gjør jo det. Men de fryser jo aldri:P haha
Jada, jeg hadde ull på meg. Satt på ull i stolen. Votter, lue, tykk jakke og ull over. Men fikk frosten likevel gitt:P

Ja, gjør jo det. Men de fryser jo aldri:P haha
Jada, jeg hadde ull på meg. Satt på ull i stolen. Votter, lue, tykk jakke og ull over. Men fikk frosten likevel gitt:P
Jeg hadde å masse klær på men hun er ettermeg likevel :) vi datt heldivis i solveggen med null vind så ble ganske varmt med alle de klærne på :p

Åhh , som jeg gleder meg til uken:D Masse som skjer...wæwæ.

Fikk jammen litt i ansiktet :) men jeg er ikke den slikt viser så godt på :p jeg er likbleik fra før å nå er jeg bare litt mindre bleik :p haha :p får aldri noen fin brunfarge jeg :/ kjipt det der

Jeg blir lett brun, men forsvinner jo like fort igjen:P
Mannen har sånn naturlig fin brunfarge han. Urettferdig:P

Jeg blir lett brun, men forsvinner jo like fort igjen:P
Mannen har sånn naturlig fin brunfarge han. Urettferdig:P
Det er jammen urettferdig ja :p

Min mor blir lett brun å holder fargen lenge. Jeg er som min far... Jeg blir rød/rosa å så hvit igjen :o
Er jeg heldig etter mange uker med sol kan det komme bittelitt lysebrunt skille men er jo mikroskopisk :/

Det er jammen urettferdig ja :p

Min mor blir lett brun å holder fargen lenge. Jeg er som min far... Jeg blir rød/rosa å så hvit igjen :eek:
Er jeg heldig etter mange uker med sol kan det komme bittelitt lysebrunt skille men er jo mikroskopisk :/

Hehe, jepp;) Skulle gjerne hatt hudfargen hans;)
Ja, arvet feil der du da:P

Back
Topp