Skravletråd

Er vel sånn de fleste i sentrale strøk bor. Det er prisen å betale.
Blåser mye her. Fint som hytte i sommermånedene da. :)

Må ha vært fantastisk og vokse opp slik. :)
Det var helt vidunderlig :D hadde 50 meter ned til privat strand å brygge :D så havet på begge sider sv huset å det var bare helt sjønt :D

Ja det er desverre prisen p betale for p bo sentralt :) vi har heldivis hytte tomt på ett fantastisk sted som vi skal bygge hytte på når vi blir rike igjen :p

Ellers så har svigers hytte vi kan låne når vi vill i fantastiske omgivelser :D å så er det kort vei til hav her vi bor å bare en kort kjøretur ut til foreldrene mine å :D

Hva er planen for dagen? :)

Her blir det maks sløøøving fra min side :p å vis været holder seg en tur i løpet av dagen :) :)

Herrefred. Byttet på sengene til ungene , vasket badet deres oppe, satt på en maskin med klær, å vasket trappa. Føler jeg har løpt marraton. Kroppen er helt ferdig :o

Klesvask, og så skal jeg på middag hos naboen. :)

Herrefred. Byttet på sengene til ungene , vasket badet deres oppe, satt på en maskin med klær, å vasket trappa. Føler jeg har løpt marraton. Kroppen er helt ferdig :eek:
Jeg blir også helt ferdig av ingenting! Rart hvor fort man merker endringer på kroppen..

Jeg blir også helt ferdig av ingenting! Rart hvor fort man merker endringer på kroppen..
Ikke sant :/ normalt så klarer jeg myye mere enn det. Men har fått påvist kraftig D vitamin mangel å nå så kan ha litt å si for min del det å :)

Er utrolig slitsomt for føler ikke at jeg for gjort noe fornuftig i det hele tatt :o

Eeeelsker kaker! Så kakebonanza = heaven ;)

Bare litt spent på om jeg vil klare å spise noe - er veldig lite sugen på søtsaker i det siste. Går mest i salt :/
Hihi, samme her. Skikkelig kakemoms. :)
Neinei, du får spise det som frister:P

Hva er planen for dagen? :)

Her blir det maks sløøøving fra min side :p å vis været holder seg en tur i løpet av dagen :) :)
Har kommet fra hytten nå for ikke lenge siden. Hadde herlig vær der oppe i går. Lammelårmiddagen ble spist ute og samme med desserten. Fikk også delt nyheten om at det kommer en liten skatt til inn i familien til resten av slekten på mannens side. Gleden var stor og full jubel for nov. bebis. Utbringt skål ble det og. yayyy!!:D
Ungene har fått påskegaver. Guttungen var mest fornøyd med en sjokolade påskehare han fikk, mens jeg med en pysj og noen t trøyer:P

Back
Topp