Hehe. Slipper billig unna med kostymeJepp det er jo enda letterehahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Slipper billig unna med kostymeJepp det er jo enda letterehahaha
WeeeOh yeah![]()
Til uken skal jeg bestille ultralyd, yayy![]()
Vel, først kjøper jeg en test med ukesindikator på tirs, og tar denne ons.morgen.Om den viser 3+ og alt på stell så ringer jeg med engangWeeenår håper du på å få den?
Jeg skal inn i hjem den 15 aprilda er jeg 11 uker i følge mens termin
![]()
Håper du får detVel, først kjøper jeg en test med ukesindikator på tirs, og tar denne ons.morgen.Om den viser 3+ og alt på stell så ringer jeg med engangOg da vil jeg ha uken etter i begynnelsen tror jeg
![]()
Jada, håper og tror det. Men er jo ingen garanti. Er en gaveHåper du får det![]()
![]()
Jeg tror nok detJada, håper og tror det. Men er jo ingen garanti. Er en gave![]()
Jeg tror nok detjeg fikk ganske kjapt her hvertfall å er vel ganske mange klinikker i Bergen å?
![]()
Jada, flere muligheter. Tenkte Volvat først, og visst lenge til ledig der blir det en i byen.
Jaspennende
![]()
Veldig greit å bo på en plass med flere valgmuligheter![]()
Det hadde jeg p men tuppa ville ikke vise vise segJaHelt klart.
Sist hadde vi 3d ultralyd og. Stas det![]()
Det hadde jeg p men tuppa ville ikke vise vise seghaha
Å så lå morkaka forran :/
Så krysser fingrene for at vi får se mere denne gang for jammen skal jeg på 3D ul nå ådet bare må jeg
![]()
Nei det får ikke skje igjenÅh, det er kjipt da.
Håpe ikke det skjer igjen da![]()
Får se hva vi gjør, ikke bestemt helt enda![]()
Nei det får ikke skje igjenfår vi vite på oul at den er forran igjen så er det jo nesten ikke vits å prøve engang
![]()
Kan bruke de pengene på noe annetNei, da ville jeg droppet det![]()
Typisk daDet er så typisk at alltid når vi har fri å jeg skal i gang med maten så blir sambo oppringt av noen som trenger han å så er det av gårde med han
Nå var det min brors 4 hjuling de skulle prøve å fikse![]()
Hehe jada å jeg vet det er det han selv å trives med så han får bare Styre påTypisk da![]()
Jaja, snilt han hjelper![]()
Mhm, micro er kjekt å haHehe jada å jeg vet det er det han selv å trives med så han får bare Styre påmaten får han bare varme opp seinere
![]()