Hehe. Slipper billig unna med kostymeJepp det er jo enda lettere hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Slipper billig unna med kostymeJepp det er jo enda lettere hahaha
Hahaha jaHehe. Slipper billig unna med kostyme
Oh yeahHahaha ja
Weee når håper du på å få den?Oh yeah
Til uken skal jeg bestille ultralyd, yayy
Vel, først kjøper jeg en test med ukesindikator på tirs, og tar denne ons.morgen.Om den viser 3+ og alt på stell så ringer jeg med engang Og da vil jeg ha uken etter i begynnelsen tror jegWeee når håper du på å få den?
Jeg skal inn i hjem den 15 april da er jeg 11 uker i følge mens termin
Håper du får detVel, først kjøper jeg en test med ukesindikator på tirs, og tar denne ons.morgen.Om den viser 3+ og alt på stell så ringer jeg med engang Og da vil jeg ha uken etter i begynnelsen tror jeg
Jada, håper og tror det. Men er jo ingen garanti. Er en gaveHåper du får det
Jeg tror nok det jeg fikk ganske kjapt her hvertfall å er vel ganske mange klinikker i Bergen å?Jada, håper og tror det. Men er jo ingen garanti. Er en gave
Jeg tror nok det jeg fikk ganske kjapt her hvertfall å er vel ganske mange klinikker i Bergen å?
spennendeJada, flere muligheter. Tenkte Volvat først, og visst lenge til ledig der blir det en i byen.
JaHelt klart.spennende
Veldig greit å bo på en plass med flere valgmuligheter
Det hadde jeg p men tuppa ville ikke vise vise seg hahaJaHelt klart.
Sist hadde vi 3d ultralyd og. Stas det
Det hadde jeg p men tuppa ville ikke vise vise seg haha
Å så lå morkaka forran :/
Så krysser fingrene for at vi får se mere denne gang for jammen skal jeg på 3D ul nå å det bare må jeg
Nei det får ikke skje igjen får vi vite på oul at den er forran igjen så er det jo nesten ikke vits å prøve engangÅh, det er kjipt da.
Håpe ikke det skjer igjen da
Får se hva vi gjør, ikke bestemt helt enda
Nei det får ikke skje igjen får vi vite på oul at den er forran igjen så er det jo nesten ikke vits å prøve engang
Kan bruke de pengene på noe annetNei, da ville jeg droppet det
Typisk daDet er så typisk at alltid når vi har fri å jeg skal i gang med maten så blir sambo oppringt av noen som trenger han å så er det av gårde med han
Nå var det min brors 4 hjuling de skulle prøve å fikse
Hehe jada å jeg vet det er det han selv å trives med så han får bare Styre på maten får han bare varme opp seinereTypisk da
Jaja, snilt han hjelper
Mhm, micro er kjekt å haHehe jada å jeg vet det er det han selv å trives med så han får bare Styre på maten får han bare varme opp seinere