Skravletråd

Det blir bra det da :D minsta mi var 9 mnd. Samme blir knøttet om vi får plass da. De er ikke store men økonomien tillater ikke så mye annet alltid :/

Neida, er jo nettop det. Er vedig takknemlig for å kunne hatt han hjemme så lenge:) Hvordan det blir med nestemann har vi ikke bestemt enda:)

Neida, er jo nettop det. Er vedig takknemlig for å kunne hatt han hjemme så lenge:) Hvordan det blir med nestemann har vi ikke bestemt enda:)
Det sjønner jeg godt :D ingenting jeg heller hadde villet enn det :) :)

Vi satser på plass. Men får vi ikke så ordner vi nok det å :)

Nei :/ bare annen hver uke å det hjelper ikke så mye men vi skal nok finne ut av det :) nå kutter jeg SFO på de eldste mens jeg er i perm å bare der sparer vi 6000 i mnd :)

Aha, lurt. Det er en god del det . Her vil jeg tro nov.bebis kommer noe før i barnehagen enn guttungen:)

mhm, genialt tilbud. Bare synd prisen er så høy som du sier.
Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/

Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/

Ja, det kan du i. Ikke alt man skal forstå:S

Ja, det kan du i. Ikke alt man skal forstå:S
Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisen :o ungen må Da sykkle litt fra skolen å bort men er bilfri vei.. Å når han går i 4 som han da begynner i kan jo ikke det være noe problem?
Jeg trodde jo det var ett mye dyrere tilbud :o

Der har de lekser/mat å annet sosialt til 14.30 så er det fotball trening frem til kl 15. Å så er det litt kamper ol frem til kl 16 å da må de være med å rydde :D
Herrefred det er jo mye bedre enn den SFO han går på nå hvertfall :D

Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisen :eek: ungen må Da sykkle litt fra skolen å bort men er bilfri vei.. Å når han går i 4 som han da begynner i kan jo ikke det være noe problem?
Jeg trodde jo det var ett mye dyrere tilbud :eek:

Der har de lekser/mat å annet sosialt til 14.30 så er det fotball trening frem til kl 15. Å så er det litt kamper ol frem til kl 16 å da må de være med å rydde :D
Herrefred det er jo mye bedre enn den SFO han går på nå hvertfall :D

Åh, så bra da. Ikke hørt om det engang jeg:)
Da bør dere jo vurdere det;):)

Back
Topp