Hoho jeg bomma med en mnd men det er jammen ikke verst til å være meg hahaDu husker litt feil Man skal litt til å huske alt Plass fra tirsdag av,7 april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho jeg bomma med en mnd men det er jammen ikke verst til å være meg hahaDu husker litt feil Man skal litt til å huske alt Plass fra tirsdag av,7 april
Ikke værst bare det haha Så da blir han litt over 17mnd når han begynnerHoho jeg bomma med en mnd men det er jammen ikke verst til å være meg haha
Det blir bra det da minsta mi var 9 mnd. Samme blir knøttet om vi får plass da. De er ikke store men økonomien tillater ikke så mye annet alltid :/Ikke værst bare det haha Så da blir han litt over 17mnd når han begynner
Det blir bra det da minsta mi var 9 mnd. Samme blir knøttet om vi får plass da. De er ikke store men økonomien tillater ikke så mye annet alltid :/
Det sjønner jeg godt ingenting jeg heller hadde villet enn detNeida, er jo nettop det. Er vedig takknemlig for å kunne hatt han hjemme så lenge Hvordan det blir med nestemann har vi ikke bestemt enda
Har dere mulighet for hjelp til barnepass da?Det sjønner jeg godt ingenting jeg heller hadde villet enn det
Vi satser på plass. Men får vi ikke så ordner vi nok det å
Nei :/ bare annen hver uke å det hjelper ikke så mye men vi skal nok finne ut av det nå kutter jeg SFO på de eldste mens jeg er i perm å bare der sparer vi 6000 i mndHar dere mulighet for hjelp til barnepass da?
Nei :/ bare annen hver uke å det hjelper ikke så mye men vi skal nok finne ut av det nå kutter jeg SFO på de eldste mens jeg er i perm å bare der sparer vi 6000 i mnd
Satser på detAha, lurt. Det er en god del det . Her vil jeg tro nov.bebis kommer noe før i barnehagen enn guttungen
Satser på det
Ja det er en god del å spare der heldivis er svindyrt med SFO
Å det blir jo bare dyrere å dyrere :/ . Helt sykt det der :/ men må jo ha det :/ de er for små til å klare seg alene hele ferier olMhm, vet. Bonussønn har vært på det før
mhm, genialt tilbud. Bare synd prisen er så høy som du sier.Å det blir jo bare dyrere å dyrere :/ . Helt sykt det der :/ men må jo ha det :/ de er for små til å klare seg alene hele ferier ol
Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/mhm, genialt tilbud. Bare synd prisen er så høy som du sier.
Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/
Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisen ungen må Da sykkle litt fra skolen å bort men er bilfri vei.. Å når han går i 4 som han da begynner i kan jo ikke det være noe problem?Ja, det kan du i. Ikke alt man skal forstå:S
Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisen ungen må Da sykkle litt fra skolen å bort men er bilfri vei.. Å når han går i 4 som han da begynner i kan jo ikke det være noe problem?
Jeg trodde jo det var ett mye dyrere tilbud
Der har de lekser/mat å annet sosialt til 14.30 så er det fotball trening frem til kl 15. Å så er det litt kamper ol frem til kl 16 å da må de være med å rydde
Herrefred det er jo mye bedre enn den SFO han går på nå hvertfall
Vurderer det ikke lenger haha fra 4 klasse så blir det nok det på han ja vis han vill selv daÅh, så bra da. Ikke hørt om det engang jeg
Da bør dere jo vurdere det
Nei, hehe. Ser den Bra daVurderer det ikke lenger haha fra 4 klasse så blir det nok det på han ja vis han vill selv da
Nå er jeg faktisk sulten igjen?? Får det an?? Er bare 1 1/2 time siden vi hadde middagNei, hehe. Ser den Bra da