Hoho jeg bomma med en mndDu husker litt feilMan skal litt til å huske alt
Plass fra tirsdag av,7 april
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho jeg bomma med en mndDu husker litt feilMan skal litt til å huske alt
Plass fra tirsdag av,7 april
![]()
Ikke værst bare detHoho jeg bomma med en mndmen det er jammen ikke verst til å være meg
haha
![]()
Det blir bra det daIkke værst bare dethaha Så da blir han litt over 17mnd når han begynner
![]()
Det blir bra det daminsta mi var 9 mnd. Samme blir knøttet om vi får plass da. De er ikke store men økonomien tillater ikke så mye annet alltid :/
Det sjønner jeg godtNeida, er jo nettop det. Er vedig takknemlig for å kunne hatt han hjemme så lengeHvordan det blir med nestemann har vi ikke bestemt enda
![]()
Har dere mulighet for hjelp til barnepass da?Det sjønner jeg godtingenting jeg heller hadde villet enn det
![]()
Vi satser på plass. Men får vi ikke så ordner vi nok det å![]()
Nei :/ bare annen hver uke å det hjelper ikke så mye men vi skal nok finne ut av detHar dere mulighet for hjelp til barnepass da?![]()
Nei :/ bare annen hver uke å det hjelper ikke så mye men vi skal nok finne ut av detnå kutter jeg SFO på de eldste mens jeg er i perm å bare der sparer vi 6000 i mnd
![]()
Satser på detAha, lurt. Det er en god del det . Her vil jeg tro nov.bebis kommer noe før i barnehagen enn guttungen![]()
Satser på det
Ja det er en god del å spare derheldivis
er svindyrt med SFO
![]()
Å det blir jo bare dyrere å dyrere :/ . Helt sykt det der :/ men må jo ha det :/ de er for små til å klare seg alene hele ferier olMhm, vet. Bonussønn har vært på det før![]()
mhm, genialt tilbud. Bare synd prisen er så høy som du sier.Å det blir jo bare dyrere å dyrere :/ . Helt sykt det der :/ men må jo ha det :/ de er for små til å klare seg alene hele ferier ol
Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/mhm, genialt tilbud. Bare synd prisen er så høy som du sier.
Ja de burde ha gjort noe med den. Med tanke på hvor lite barna faktisk er der :/ . Er ikke snakk om mere enn noen få timer på vanlige dager . Å allikevel er det dyrere enn barnehagen :/ forstå det den som vill :/
Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisenJa, det kan du i. Ikke alt man skal forstå:S
Å hellemåne! Ser nå at fotballfritidsordninen er bare halve prisenungen må Da sykkle litt fra skolen å bort men er bilfri vei.. Å når han går i 4 som han da begynner i kan jo ikke det være noe problem?
Jeg trodde jo det var ett mye dyrere tilbud
Der har de lekser/mat å annet sosialt til 14.30 så er det fotball trening frem til kl 15. Å så er det litt kamper ol frem til kl 16 å da må de være med å rydde
Herrefred det er jo mye bedre enn den SFO han går på nå hvertfall![]()
Vurderer det ikke lengerÅh, så bra da. Ikke hørt om det engang jeg![]()
Da bør dere jo vurdere det![]()
Nei, hehe. Ser denVurderer det ikke lengerhaha fra 4 klasse så blir det nok det på han ja
vis han vill selv da
![]()
Nå er jeg faktisk sulten igjen?? Får det an?? Er bare 1 1/2 time siden vi hadde middagNei, hehe. Ser denBra da
![]()