Det er namme ja gleder meg sykt myeÅh,så godt da! Det skal vi ha på hytten lørdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er namme ja gleder meg sykt myeÅh,så godt da! Det skal vi ha på hytten lørdag
Skjønner jeg godtDet er namme ja gleder meg sykt mye
Takk takk
Noen planer eller rolig dag?
Ok. Hvordan da ikke i form?Slapp?Rolig dag idag! Er ikke helt i form men i morgen blir det hyttetur. Eneste som står på planen idag er å fortelle mamma om graviditeten. Enn duu?
Ok. Hvordan da ikke i form?Slapp?
Det blir jo spennende. Hvordan har du tenkt å fortelle det?
Vi har vært ute å lekt litt. Guttungen hviler nå.
Så mer lek og moro etterpå
Slapp og svimmel hver gang jeg reiser meg opp ;s skikkelig ekkelt.
Tok en cb digital med ukesindikator igår kveld, så nå nettopp holdte jeg den opp forann henne så hun fikk se det med egne øyne. Hun ble helt i ekstase
Åh, så koselig! gleder meg til jeg har en liten å leke med!
Huff da. Håpe det kommer seg da.
Åhhh, så gøy Første barnebarnet?
Ja, det er stas Ble ekstravakt på meg...
Da er det jo ekstra stas også da<3<3Ja det er første barnebarnet
Åh, hva jobber du som?
Oj det var ett stykke men da blir dere vell der noen dager?Blir biltur på oss, skal opp til hans familie - 7t hvis vi er effektive ^-^
Hva er deres planer for langfredag jenter?
Her skal vi ut i stranda å tenne bål, koke gule egg å spise pølser det blir kos det
Åh, så godt om kvalmen gir seg da Her har jeg sluppet unnaVi har hjemmepåske, så blir vel film og Trivial Pursuit i kveld
Virker som om kvalmen begynner å slippe taket, har ikke kastet opp på flere dager og føler meg mye bedre. Sååå deilig!
Ja, skal være der til tirsdag (for å få med kampen). Satser på å ikke bli busta av familien hansOj det var ett stykke men da blir dere vell der noen dager?
Kampen?Ja, skal være der til tirsdag (for å få med kampen). Satser på å ikke bli busta av familien hans
Fotball seriestart og årets første kamp for laget han støtter på tirsdag - så drar nok ikke før etter kampen.Kampen?
Hehe krysser fingrene
Jeeez, parfymen på nrk3 er en syk syk film as
Aha nei da får det nok ikke følger ikke med på det fotball greiene jeg men bror min gjør å han måtte utsette kakespising i dag pga Liverpool kampFotball seriestart og årets første kamp for laget han støtter på tirsdag - så drar nok ikke før etter kampen.
Hehe, ikke sant. Nei, har ikke noe i mot å se på/bli med på, men kakespising ville alltid vunnetAha nei da får det nok ikke følger ikke med på det fotball greiene jeg men bror min gjør å han måtte utsette kakespising i dag pga Liverpool kamp