Skravletråd

Rolig dag idag! Er ikke helt i form :) men i morgen blir det hyttetur. Eneste som står på planen idag er å fortelle mamma om graviditeten. Enn duu?:)
Ok. Hvordan da ikke i form?Slapp?
Det blir jo spennende. Hvordan har du tenkt å fortelle det?:)
Vi har vært ute å lekt litt. Guttungen hviler nå.
Så mer lek og moro etterpå:D

Ok. Hvordan da ikke i form?Slapp?
Det blir jo spennende. Hvordan har du tenkt å fortelle det?:)
Vi har vært ute å lekt litt. Guttungen hviler nå.
Så mer lek og moro etterpå:D

Slapp og svimmel hver gang jeg reiser meg opp ;s skikkelig ekkelt.

Tok en cb digital med ukesindikator igår kveld, så nå nettopp holdte jeg den opp forann henne så hun fikk se det med egne øyne. Hun ble helt i ekstase :-)

Åh, så koselig! :-) gleder meg til jeg har en liten å leke med! :)

Slapp og svimmel hver gang jeg reiser meg opp ;s skikkelig ekkelt.

Tok en cb digital med ukesindikator igår kveld, så nå nettopp holdte jeg den opp forann henne så hun fikk se det med egne øyne. Hun ble helt i ekstase :)

Åh, så koselig! :) gleder meg til jeg har en liten å leke med! :)

Huff da. Håpe det kommer seg da.
Åhhh, så gøy:D Første barnebarnet?

Ja, det er stas:D Ble ekstravakt på meg...

Hva er deres planer for langfredag jenter? :D

Her skal vi ut i stranda å tenne bål, koke gule egg å spise pølser :D :D det blir kos det :D

Blir biltur på oss, skal opp til hans familie - 7t hvis vi er effektive ^-^

Vi har hjemmepåske, så blir vel film og Trivial Pursuit i kveld :)

Virker som om kvalmen begynner å slippe taket, har ikke kastet opp på flere dager og føler meg mye bedre. Sååå deilig! :D

Hva er deres planer for langfredag jenter? :D

Her skal vi ut i stranda å tenne bål, koke gule egg å spise pølser :D :D det blir kos det :D

Det hørtes veldig koselig ut da:D
Utelek og tur til gården her. Hilst på Erna og Kurt;)
Skulle egentlig reise på hytten I dag, men avventer til I morgen:)

Vi har hjemmepåske, så blir vel film og Trivial Pursuit i kveld :)

Virker som om kvalmen begynner å slippe taket, har ikke kastet opp på flere dager og føler meg mye bedre. Sååå deilig! :D
Åh, så godt om kvalmen gir seg da:D Her har jeg sluppet unna:)

Fotball ;) seriestart og årets første kamp for laget han støtter på tirsdag - så drar nok ikke før etter kampen.
Aha nei da får det nok ikke :p følger ikke med på det fotball greiene jeg men bror min gjør å han måtte utsette kakespising i dag pga Liverpool kamp :p

Aha nei da får det nok ikke :p følger ikke med på det fotball greiene jeg men bror min gjør å han måtte utsette kakespising i dag pga Liverpool kamp :p
Hehe, ikke sant. Nei, har ikke noe i mot å se på/bli med på, men kakespising ville alltid vunnet :P

Back
Topp