Gratulerer håper dere har hatt en fin dag å at kvelden blir likesåTakker og bukker ett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Håper dere alle har en fin kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer håper dere har hatt en fin dag å at kvelden blir likesåTakker og bukker ett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Ikke? Hater shopping?Åååh nå fikk jeg bare enda mere lyst men min mann klarer ikke å gå i en vanlig klesbutikk engang
Så herlig daTakker og bukker ett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Haha jepp så lenge det ikke har med bil å slike duppeditter å gjøre haha han foretrekker å gå på Biltema å kikkeIkke? Hater shopping?
Ahh skjønner. Ka merke er favoritten?Haha jepp så lenge det ikke har med bil å slike duppeditter å gjøre haha han foretrekker å gå på Biltema å kikke
Han har vell ikke en favoritt. Men det må helst være picup ja å han ser ekstra på de som er artic truc styla. Vis jeg skrev det rettAhh skjønner. Ka merke er favoritten?
Åh ja, sier meg ingentingHan har vell ikke en favoritt. Men det må helst være picup ja å han ser ekstra på de som er artic truc styla. Vis jeg skrev det rett
Hadde en Toyota hilux før han traff meg men den var det bare to seter i
Så bør det til en mitzubish l200 men den er det bare problemer med så den skal selges nå både den å den BMW en jeg har.. Så blir det en touran
Ikke helt manne drømmen men
Vi har en BMW serie 5 sedan nå som jeg bruker men den er forliten til å ha med vogn i å 3 bilstoler BakÅh ja, sier meg ingenting
Her i huset er BMW favoritten, men har ingen nå da
Vi har en BMW serie 5 sedan nå som jeg bruker men den er forliten til å ha med vogn i å 3 bilstoler Bak
God plass Bak?Ja, det blir ikk plass.
Vi har mazda og renualt nå.
God plass Bak?
Det er jo bra greit med plass med to småRenualt brukes som arbeidsbil da Mazda 6 stasjonsvogn. Jada, vi syns den er romslig iallefall
Mhm Det blir braDet er jo bra greit med plass med to små
Ønsker alle en fin skjærtorsdag
Takk i like måteØnsker alle en fin skjærtorsdag
I lige så Synnøve
Takk takkTakk i like måte
Ut til foreldrene mine på lammelår i dagTakk takk
Noen planer eller rolig dag?
Åh,så godt da! Det skal vi ha på hytten lørdagUt til foreldrene mine på lammelår i dag