GratulererTakker og bukkerett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Håper dere alle har en fin kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTakker og bukkerett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Ikke?Åååh nå fikk jeg bare enda mere lystmen min mann klarer ikke å gå i en vanlig klesbutikk engang
![]()
Så herlig daTakker og bukkerett år i dag, men har vært sammen 4 totalt.
Haha jepp så lenge det ikke har med bil å slike duppeditter å gjøreIkke?Hater shopping
?
Ahh skjønner. Ka merke er favoritten?Haha jepp så lenge det ikke har med bil å slike duppeditter å gjørehaha han foretrekker å gå på Biltema å kikke
![]()
Han har vell ikke en favoritt. Men det må helst være picup jaAhh skjønner. Ka merke er favoritten?![]()
Åh ja, sier meg ingentingHan har vell ikke en favoritt. Men det må helst være picup jaå han ser ekstra på de som er artic truc styla. Vis jeg skrev det rett
Hadde en Toyota hilux før han traff meg men den var det bare to seter i
Så bør det til en mitzubish l200 men den er det bare problemer med så den skal selges nåbåde den å den BMW en jeg har.. Så blir det en touran
Ikke helt manne drømmen men![]()
Vi har en BMW serie 5 sedan nå som jeg brukerÅh ja, sier meg ingenting![]()
Her i huset er BMW favoritten, men har ingen nå da![]()
Vi har en BMW serie 5 sedan nå som jeg brukermen den er forliten til å ha med vogn i å 3 bilstoler Bak
![]()
God plass Bak?Ja, det blir ikk plass.
Vi har mazda og renualt nå.
God plass Bak?
Det er jo braRenualt brukes som arbeidsbil daMazda 6 stasjonsvogn. Jada, vi syns den er romslig iallefall
Takk i like måteØnsker alle en fin skjærtorsdag![]()
I lige så Synnøve![]()
Takk takkTakk i like måte![]()
Ut til foreldrene mine på lammelår i dagTakk takk![]()
Noen planer eller rolig dag?
Åh,så godt da! Det skal vi ha på hytten lørdagUt til foreldrene mine på lammelår i dag![]()
![]()
![]()