Skravletråd

Haha, den var kort. Stille og rolig her nå. Nå spiser jeg lunsj. Skiver med kokt egg:P
Greys er ikke dumt:D
Her er det første dag I barnehagen I morgen, wæwæ
Haha ja den er snill :p haha herlig :p får ikke pause engang hoho :p

Åååh så spennende men ja sjønner at den er skummel :/ men det kommer til å gå så fint så :) han kommer til å storkose seg :D

Hva har dere gjort i dag jenter?

Vi har vert i vitenfabrikken å kost oss :D sett på planter testa ut litt om kroppen å litt forsjellig :) nå har vi spist middag å sløver litt :p lova barna dessert men kjenner vi må vente litt med den :p

Har en 100% stilling, typisk 8 til 16 jobb. Men er mye frister og ting som skal svares på, så hender jeg ikke kommer meg ut når jeg skal :p
Okei. Samme om her da. 100%, men desverre turnus:p Men nå er jeg i ulønnet, ikke god kombo med graviditet;):P

ø
Oohhh.. Første dag? Det er stort! Masse lykke til :) de slutter heldigvis nesten uten unntak å gråte når foreldrene er ute av porten.
Ja, første dag i morgen. Gleder og gruer meg på samme dag kjenner jeg. Nå er han 17mnd:)

Vi har vert i vitenfabrikken å kost oss :D sett på planter testa ut litt om kroppen å litt forsjellig :) nå har vi spist middag å sløver litt :p lova barna dessert men kjenner vi må vente litt med den :p
For å være helt ærlig, ingenting. :p haha. Men har jo rydda og vaska hele påska så en dag fri må være lov. :)

Oj, det hørtes spennende ut! :D Tror ikke jeg har hørt om vitenfabrikken før. :)

Så kjekt da:)
Her var det jo tidligvakt, så rett hjem til middag og kos med guttungen:)
Hva hadde dere til middag i dag da?:)

Haha ja den er snill :p haha herlig :p får ikke pause engang hoho :p

Åååh så spennende men ja sjønner at den er skummel :/ men det kommer til å gå så fint så :) han kommer til å storkose seg :D

Ikke pause? Trenger du heller ikke med den korte vakten vel:P?
Ja, blir spennende. Gruer og gleder meg på samme tid:P Han virker veldig klar for det da:)

Ikke pause? Trenger du heller ikke med den korte vakten vel:P?
Ja, blir spennende. Gruer og gleder meg på samme tid:P Han virker veldig klar for det da:)
Nei ikke pause på den tiden :p eller klart jeg får gå på do :p hehe
Har
Med litt å kansje på i kassen da for å gå 5 timer uten mat for meg er krise :p haha men det er sjefen klar over så jeg får lov ;)

Nei ikke pause på den tiden :p eller klart jeg får gå på do :p hehe
Har
Med litt å kansje på i kassen da for å gå 5 timer uten mat for meg er krise :p haha men det er sjefen klar over så jeg får lov ;)
Good du kan snike til deg litt mat da;):D

Good du kan snike til deg litt mat da;):D
Ikke sant :p han bare let når han ser det :p har hatt samme sjefen under hele prosessen . Å han har hele tiden syntes de små kravene jeg har trengt har vert helt ok :) det er jo å det som kan holde meg i den jobben :) hadde han vert streng å sagt at nei vi kan ikke spise forran kunder ( jeg fjør det ikke mens det er folk rundt meg) å nekta å ta en liten bite sjokolade eller noe for å få opp blodsukkeret så kunne jeg ikke hatt den jobben :/

Ikke sant :p han bare let når han ser det :p har hatt samme sjefen under hele prosessen . Å han har hele tiden syntes de små kravene jeg har trengt har vert helt ok :) det er jo å det som kan holde meg i den jobben :) hadde han vert streng å sagt at nei vi kan ikke spise forran kunder ( jeg fjør det ikke mens det er folk rundt meg) å nekta å ta en liten bite sjokolade eller noe for å få opp blodsukkeret så kunne jeg ikke hatt den jobben :/
Godt du har en grei sjef som tilrettelegger da:):D

Jeg lurer på hvor aktivt november forumet er i forhold til de andre termin forumene? Vi er jo så effektive på skravlingen her :p

Back
Topp