Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere søte jenter
Hva gjør dere på i dag da?![]()
Jeg er sliten![]()
Kvalme tar påHar kost oss masse i det siste da. Med Køben, selv om jeg holdt meg mest på hotellet
Familie på besøk her enda.
Fått merket en hel del med klær til guttungen i dag, men gikk tom for merkelapper. Så nettop bestilt nye![]()
Gratiss med bestått kunnskapsprøve daLigger på sofaen og har forelesning om medvirkning i bhg etter velbestått kunnskapsprøve, kjempe trøtt og små uggen og kvalm, med litt hodepine, så nå venter jeg bare på å bli ferdig med skolen og kunne sove en liten time!
Skjønner jeg godt du vilSløøøv i kveldsyntes tiden går for seint
vill det skal bli onsdag å ultralyd tid
![]()
Åååh så herligSkjønner jeg godt du vil![]()
Her har vi vært på svømming![]()
Gratiss med bestått kunnskapsprøve da![]()
Håpe du får hvilt deg litt![]()
Den så god utLager sjokoladekake.Fikk så innmari lyst på...
Denne er fantastisk god: http://www.familieprat.no/wordpress/sirkusnavestad/2013/03/01/verdens-beste-sjokoladekake/
Hehe, er småbarnssvømming med guttungenÅååh så herlig![]()
Burde nok jeg å ha gjort siden jeg har spist så å si hele dagen å ikkje tenker på noe annet enn mat![]()
Hun fikk høre det?Gått i ett i hele dag! Og nå har jeg virkelig kjent på hormonene i noen minutter... stakkara dama i telefonen hos telenor! :O
Trøtt Trøttesen her å. Endelig inntatt sofaen etter en dag på videreutdanninga med tema Angst hos små barn. Veldig interessant. Rett på Leos lekeland i bursdag etterpå. Nå sover snuppa og jeg lader opp til mer undervisning i mårra. Ser frem til eksamen er overstått..zzZzzZ
God bedring med forkjølesenVært hjemme i dag - sovet halve dagen og håper forkjølelsen snart slipper taket..
Hadde sikkert vert godt for meg det åHehe, er småbarnssvømming med guttungen![]()
Hadde sikkert vert godt for meg det åhaha nå spiser jeg igjen
![]()
Nå er det ett nystekt hatting rundstykke med skinke og ostHva spiser du nå da?
Her er det speilegg nå![]()
Nå er det ett nystekt hatting rundstykke med skinke og ost
Å så sitter jeg å ser på sambo som skal legge ut den ene bilen for salg![]()
Det er skikkelig snopHørtes jo godt ut det daDeilig med varmt rundstykke
![]()
Åh, ka bil er det da?