Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere søte jenter
Hva gjør dere på i dag da?
Jeg er sliten
Kvalme tar på Har kost oss masse i det siste da. Med Køben, selv om jeg holdt meg mest på hotellet Familie på besøk her enda.
Fått merket en hel del med klær til guttungen i dag, men gikk tom for merkelapper. Så nettop bestilt nye
Gratiss med bestått kunnskapsprøve daLigger på sofaen og har forelesning om medvirkning i bhg etter velbestått kunnskapsprøve, kjempe trøtt og små uggen og kvalm, med litt hodepine, så nå venter jeg bare på å bli ferdig med skolen og kunne sove en liten time!
Skjønner jeg godt du vilSløøøv i kveld syntes tiden går for seint vill det skal bli onsdag å ultralyd tid
Åååh så herligSkjønner jeg godt du vil
Her har vi vært på svømming
Gratiss med bestått kunnskapsprøve da
Håpe du får hvilt deg litt
Den så god utLager sjokoladekake. Fikk så innmari lyst på...
Denne er fantastisk god: http://www.familieprat.no/wordpress/sirkusnavestad/2013/03/01/verdens-beste-sjokoladekake/
Hehe, er småbarnssvømming med guttungenÅååh så herlig
Burde nok jeg å ha gjort siden jeg har spist så å si hele dagen å ikkje tenker på noe annet enn mat
Hun fikk høre det?Gått i ett i hele dag! Og nå har jeg virkelig kjent på hormonene i noen minutter... stakkara dama i telefonen hos telenor! :O
Trøtt Trøttesen her å. Endelig inntatt sofaen etter en dag på videreutdanninga med tema Angst hos små barn. Veldig interessant. Rett på Leos lekeland i bursdag etterpå. Nå sover snuppa og jeg lader opp til mer undervisning i mårra. Ser frem til eksamen er overstått..zzZzzZ
God bedring med forkjølesenVært hjemme i dag - sovet halve dagen og håper forkjølelsen snart slipper taket..
Hadde sikkert vert godt for meg det å haha nå spiser jeg igjenHehe, er småbarnssvømming med guttungen
Hadde sikkert vert godt for meg det å haha nå spiser jeg igjen
Nå er det ett nystekt hatting rundstykke med skinke og ostHva spiser du nå da?
Her er det speilegg nå
Nå er det ett nystekt hatting rundstykke med skinke og ost
Å så sitter jeg å ser på sambo som skal legge ut den ene bilen for salg
Det er skikkelig snop å skal byte ett i fred i morgentidlig å før ulHørtes jo godt ut det da Deilig med varmt rundstykke
Åh, ka bil er det da?