Skravletråd

Og var forresten hos legen i går igjen for ny måling av hcg. Skal bli spennende. Hun ringer vel enten i ettermiddag elr i morgen ettermiddag. Om man blir noe klokere på hvor langt jeg er på vei.:)

Hei på dere søte jenter:D
Hva gjør dere på i dag da?:)

Jeg er sliten:P
Kvalme tar på;) Har kost oss masse i det siste da. Med Køben, selv om jeg holdt meg mest på hotellet:P Familie på besøk her enda.
Fått merket en hel del med klær til guttungen i dag, men gikk tom for merkelapper. Så nettop bestilt nye;)

Ligger på sofaen og har forelesning om medvirkning i bhg etter velbestått kunnskapsprøve, kjempe trøtt og små uggen og kvalm, med litt hodepine, så nå venter jeg bare på å bli ferdig med skolen og kunne sove en liten time!

Ligger på sofaen og har forelesning om medvirkning i bhg etter velbestått kunnskapsprøve, kjempe trøtt og små uggen og kvalm, med litt hodepine, så nå venter jeg bare på å bli ferdig med skolen og kunne sove en liten time!
Gratiss med bestått kunnskapsprøve da:)
Håpe du får hvilt deg litt:)

Gratiss med bestått kunnskapsprøve da:)
Håpe du får hvilt deg litt:)

Gått i ett i hele dag! Og nå har jeg virkelig kjent på hormonene i noen minutter... stakkara dama i telefonen hos telenor! :O

Vært hjemme i dag - sovet halve dagen og håper forkjølelsen snart slipper taket..

Trøtt Trøttesen her å. Endelig inntatt sofaen etter en dag på videreutdanninga med tema Angst hos små barn. Veldig interessant. Rett på Leos lekeland i bursdag etterpå. Nå sover snuppa og jeg lader opp til mer undervisning i mårra. Ser frem til eksamen er overstått..zzZzzZ

Trøtt Trøttesen her å. Endelig inntatt sofaen etter en dag på videreutdanninga med tema Angst hos små barn. Veldig interessant. Rett på Leos lekeland i bursdag etterpå. Nå sover snuppa og jeg lader opp til mer undervisning i mårra. Ser frem til eksamen er overstått..zzZzzZ

Sikkert interesant ja:)
Når er eksamen da?:)

Back
Topp