Jeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .Det var godt men tror jeg har grodd fast i sofaensnart finne senga kjenner jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .Det var godt men tror jeg har grodd fast i sofaensnart finne senga kjenner jeg
![]()
Ha en fin dag på jobbJeg skal se ferdig voice så er det senga her. Tidligvakt i morgen .
Flott det hadde så god virkning daPrøvde Postafen for første gang i går, og for en virkning!!! Kvalmen forsvant helt, kunne spise uten å få brekninger. Synes liksom det er litt skummelt å ta de selv om det er trygt, føles så feil på en måte. Men blir nok en i dag også![]()
Flott det hadde så god virkning da
Jeg har angst for kvalmestillende. Meget dårlig erfaring, men det er jo kun med en type![]()
Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med detUffda. Er vant til å ta Postafen pga bilsyke da, har aldri fått noen bivirkninger av de heldigvis![]()
Neida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.
Hvilken var det? Jeg prøvde afipran forje svangerskap, og det var heelt forferdeligNeida, men da har jo du kjente og gode erfaringer med det![]()
Jeg ble sykere av å ta det, kraftige bivirkinger.
Det er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.Hvilken var det? Jeg prøvde afipran forje svangerskap, og det var heelt forferdelig![]()
Uffda, såpassDet er afipran jeg fikk sterke reaksjoner på. Det var ikke i forbindelse med svangerskap her da, men jeg ble innlagt. Fikk parkinsontendenser.
Uffda, såpassjeg ble helt slapp og sliten i hele kroppen, vondt overalt og til og med å ligge i sofaen var grusomt. Tok en og har aldri tatt en til..
Skremmende med reakson på medikamenterNei, fysj.
Her var det ganske gale ja...legen skjønte ikke hva det var. Aldri sett min mor så hissig![]()
Nei, husker min mor sa legen måtte skrive i journal med store bokstaver. IKKE AFIPRAN TIL SYNNØVESkremmende med reakson på medikamenterda har man prøvd, trenger ikke prøve igjen
![]()
Da blir det bra med litt nyttGikk å igjennom skapene til barna å de hadde ufattelig lite sommer/vårklær.. Så nå er en stk stor bestilling levert på h&m![]()
Elsker pakker i postenDa blir det bra med litt nyttKjekt med pakke i posten
![]()
Ikke værstElsker pakker i postenventer nå på 3 fra ebay, en fra hm å en fra Moods of norway
![]()
JaaaIkke værstMye å glede seg til da
![]()
Jaaabare håper ikke sambo sjekker posten før meg
den ene er nemlig bursdagspresangen hans
![]()