Ringte i dag, men da har visst legen min fra på tors.Det ble notert, så satser på hun ringer i morgen nå altså.Ring å masså krysser jeg alt jeg har for at du får en ul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte i dag, men da har visst legen min fra på tors.Det ble notert, så satser på hun ringer i morgen nå altså.Ring å masså krysser jeg alt jeg har for at du får en ul
![]()
Jeg er heldig å begynner 9Så bra da!
Jeg skal å jobbe med gruppe oppgave jeg någleder meg til å komme hjem til senga mi!
Det bør hunRingte i dag, men da har visst legen min fra på tors.Det ble notert, så satser på hun ringer i morgen nå altså.
Jeg er heldig å begynner 9skolen begynner 1 time før å jeg gidder ikke kjøre hjem så keg sitter en time med frokosten på jobb å leser blader ol
meget deilig
Gikk det bra med oppgaven?
Syns jeg og, men de kan virkelig ta seg tidDet bør hun![]()
Så braskjønner at det er deilig altså!![]()
Ja vi fikk gjort en god del og ting er virkelig kommet på plass, så nå er jeg ikke like redd og nervøs for den fremføringen vi skal ha !Hjelper at det er kjekt med temaet da!
![]()
Hehe, ammetåka begynt allerede. Eller kalle det gravidtåka daGod morgen!
Er på vei til jobb - ble en liten omvei da jeg regelrett glemte å hoppe av toget på riktig stasjon... TGIF!![]()
God morgensitter klar på jobb
begynner om 10 min
Er heller klar for å gå hjem mensatser på at dagen går fort å at vi kan få nyte helgen
![]()

Oj!! Hvordan gikk det?For en start på dagen bonusgutt som alltid vekker meg MÅTTE være i bhg før klokken kvart over 9.
Jeg våkner 9 og lurer på hva som skjer, hører tv'n i stua står lavt på... Joda han har vært inne på rommet å skrudd av alarmen min, for så å snike seg ut igjen -.-' snill tanke at jeg skulle få sove lenge, men gud hjelpes hvor dårlig det passet! :O
Oj!! Hvordan gikk det?
Oi, så gøy daEn god venninne av meg fødte seint i går kveld!! En nydelig liten jentebaby
Jeg fikk også en snap av en annen venninne i går! Hun delte nyheten om at de venter en liten i oktober/november! Synes det er SÅ kjektHun vet ikke om oss enda, gleder meg til å dele det neste uke
![]()
Oi, haha. Da må du ha stresset fælt. For en luringFor en start på dagen bonusgutt som alltid vekker meg MÅTTE være i bhg før klokken kvart over 9.
Jeg våkner 9 og lurer på hva som skjer, hører tv'n i stua står lavt på... Joda han har vært inne på rommet å skrudd av alarmen min, for så å snike seg ut igjen -.-' snill tanke at jeg skulle få sove lenge, men gud hjelpes hvor dårlig det passet! :O
Oi, haha. Da må du ha stresset fælt. For en luring![]()
Hehe, må jo bli sånn daJa gjett, er ikke ofte jeg fysisk mater femåringen men i dag ble det yougert og d i en fei!
De lo i bhg når jeg kom da!