Skravletråd

Så bra da! :)
Jeg skal å jobbe med gruppe oppgave jeg nå :P gleder meg til å komme hjem til senga mi!
Jeg er heldig å begynner 9 :p skolen begynner 1 time før å jeg gidder ikke kjøre hjem så keg sitter en time med frokosten på jobb å leser blader ol :p meget deilig :D

Gikk det bra med oppgaven?

Jeg er heldig å begynner 9 :p skolen begynner 1 time før å jeg gidder ikke kjøre hjem så keg sitter en time med frokosten på jobb å leser blader ol :p meget deilig :D

Gikk det bra med oppgaven?

skjønner at det er deilig altså! :D
Ja vi fikk gjort en god del og ting er virkelig kommet på plass, så nå er jeg ikke like redd og nervøs for den fremføringen vi skal ha ! :D Hjelper at det er kjekt med temaet da! :D

God morgen jenter:D ( eller foretrekker dere bli kalt damer:P?)
Ønsker alle en fin fredag:D
Planer for dagen:D?

God morgen!

Er på vei til jobb - ble en liten omvei da jeg regelrett glemte å hoppe av toget på riktig stasjon... TGIF! :)

God morgen :) sitter klar på jobb :) begynner om 10 min :)
Er heller klar for å gå hjem men :p satser på at dagen går fort å at vi kan få nyte helgen :D

En god venninne av meg fødte seint i går kveld!! En nydelig liten jentebaby:Heartpink

Jeg fikk også en snap av en annen venninne i går! Hun delte nyheten om at de venter en liten i oktober/november! Synes det er SÅ kjekt :D Hun vet ikke om oss enda, gleder meg til å dele det neste uke :D

For en start på dagen bonusgutt som alltid vekker meg MÅTTE være i bhg før klokken kvart over 9.
Jeg våkner 9 og lurer på hva som skjer, hører tv'n i stua står lavt på... Joda han har vært inne på rommet å skrudd av alarmen min, for så å snike seg ut igjen -.-' snill tanke at jeg skulle få sove lenge, men gud hjelpes hvor dårlig det passet! :O

For en start på dagen bonusgutt som alltid vekker meg MÅTTE være i bhg før klokken kvart over 9.
Jeg våkner 9 og lurer på hva som skjer, hører tv'n i stua står lavt på... Joda han har vært inne på rommet å skrudd av alarmen min, for så å snike seg ut igjen -.-' snill tanke at jeg skulle få sove lenge, men gud hjelpes hvor dårlig det passet! :O
Oj!! Hvordan gikk det?

En god venninne av meg fødte seint i går kveld!! En nydelig liten jentebaby:Heartpink

Jeg fikk også en snap av en annen venninne i går! Hun delte nyheten om at de venter en liten i oktober/november! Synes det er SÅ kjekt :D Hun vet ikke om oss enda, gleder meg til å dele det neste uke :D
Oi, så gøy da:) Både med hun som har fått og hun som skal få:D Bor dere på samme plassen?:)

Oi, haha. Da må du ha stresset fælt. For en luring:P

Back
Topp