Tror det var 14 timer til sammen.
ok. så hvis vi ønsker at vesla sover fra ca 19-6.00 (og ikke 5.00) så bør hun ikke sove mere enn 3 timer på dagen.. Det kan bli vanskelig med ei trøtt tulle på dagtid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det var 14 timer til sammen.
Tviler på at kutting i dagsøvn har noe særlig å si for lengde på natta. Det går nok mer på rutine for når de pleier å våkne. Dagsøvn vil nok spille mest inn i forhold til når de sovner på kvelden. Altså hvis duppene strekker seg for langt utover ettermiddagen vil barnet ha problemer med innsovingen. Søvn avler søvn sies det.ok. så hvis vi ønsker at vesla sover fra ca 19-6.00 (og ikke 5.00) så bør hun ikke sove mere enn 3 timer på dagen.. Det kan bli vanskelig med ei trøtt tulle på dagtid...
Ja, ifølge boka er dagsøvnen kjempeviktig for nattesøvnen. Sover de ikke bra på dagen, vil de heller ikke sove på natta.Tviler på at kutting i dagsøvn har noe særlig å si for lengde på natta. Det går nok mer på rutine for når de pleier å våkne. Dagsøvn vil nok spille mest inn i forhold til når de sovner på kvelden. Altså hvis duppene strekker seg for langt utover ettermiddagen vil barnet ha problemer med innsovingen. Søvn avler søvn sies det.
Ingen regel uten unntakHva med mi da? Omtrent ikke sovet på dagen siden hun var 8 uker, men sover glatt 12-14t om natta uten måltid..
Vi bor også i tredje etasje uten heis. Synes det er utrolig tungvindt med baby. Når jeg kommer fra butikken nå bruker jeg å ta lillegullet i bilstolen i den ene armen og varene i den andre armen. Gruer meg til han går over til større bilstol. Kanskje jeg burde gå over til å bruke bæreselen for å frakte han opp og ned når jeg skal ha andre ting med meg.Glemte igjen boka hjemme
Mamma bor i tredje etasje uten heis, gud så glad jeg er for at vi ikke bor sånn lenger.
Kjempetungvindt! Hadde ikke klart det uten babycall, hun sover jo ute i vogn. Godt mamma bor i en rolig, enveiskjørt gate.
Kan ikke slippe henne over alt på gulvet heller, hun krabber så fort nå og skal spise på alt!
Ikke helt babysikker den leiligheten her nei![]()
Vi bodde sånn også fram til august, og jeg ble så lei!Vi bor også i tredje etasje uten heis. Synes det er utrolig tungvindt med baby. Når jeg kommer fra butikken nå bruker jeg å ta lillegullet i bilstolen i den ene armen og varene i den andre armen. Gruer meg til han går over til større bilstol. Kanskje jeg burde gå over til å bruke bæreselen for å frakte han opp og ned når jeg skal ha andre ting med meg.
At du i hele tatt orker og bære ungen i bilstolen enda er imponerende. Jeg slutta med det for mange måneder siden.Vi bor også i tredje etasje uten heis. Synes det er utrolig tungvindt med baby. Når jeg kommer fra butikken nå bruker jeg å ta lillegullet i bilstolen i den ene armen og varene i den andre armen. Gruer meg til han går over til større bilstol. Kanskje jeg burde gå over til å bruke bæreselen for å frakte han opp og ned når jeg skal ha andre ting med meg.
Men det er vel lettere å bære bare ungen enn å bære unge pluss bilstol? Den veier jo mye merHer bærer vi også henne enda i bilstolen. Typ fra bilen og inn i leiligheten.
Vi har heis nå, men før bodde vi på høy 5.etg uten heis. Hadde ikke gått med kid...