Skravletråd

Ja, det kommuniseres utrolig mye med lyder. Litt masete til tider. Hun vil se på ipaden konstant, og klikker helt når vi sier nei. Kaster seg på gulver, hyler og sparker og ruller rundt. Skikkelig drama queen.
 
Ja, det kommuniseres utrolig mye med lyder. Litt masete til tider. Hun vil se på ipaden konstant, og klikker helt når vi sier nei. Kaster seg på gulver, hyler og sparker og ruller rundt. Skikkelig drama queen.

godt å lese at flere for raseriutbrydd :)

Problemet her er at strorebrødrene ikke orker hylinga og gir henne med en gang det hun ville ha i utgangspunktet (hvis ikke det er farlig for henne, i det minste har de skjønt det). Blir lite lærdom av det :-/
 
Hvorfor må forkjølelser vare så lenge! Nå har frøkna vært snørrete og hosta i en uke, vi skal til Oslo på lørdag og da vil jeg at hun skal være frisk!
 
Deilig fri dag (er helligdag her i dag!), startet dagen med trening, før vi deo videre på Wheat lagersalg, gått tur, spist is i sola og tilslutt vært på date med kjæresten. Sitte i sola med en drink og spist deilig mat. Perfekt dag!
 
På vei hjem fra sommerfest med jobb, hatt det kjempegøy!
 
Frøkna ble ringt hjem fra bhg i dag, 39.2 i feber og mannen er på reise, så ble meg som hentet henne.

Nå sover hun, stakkars.
 
Jeg har malt i 1,5 timer. Nå tar jeg pause og venter på at frøken våkner :)

Her er hun heldigvis frisk. God bedring til dere som har syke små
 
Idag har vi vært i Frognerparken og virkelig kost oss i sola! Fy søren så deilig at det endelig kom litt sommervær
 
Selvfølgelig ligger jeg inne med bihulebetennelse når sommeren endelig kommer!
 
Her er vi også syke (og alene)..
 
Da har jeg bestilt kjøretimer! På tide å komme igang. Hadde egentlig oppkjøring 17. juli 2013, samme dagen som jeg fant ut at jeg var gravid.
Så den tok jeg aldri.
Satser på å få lappen i løpet av august!
 
merker at skoleferien har begynt og begge skolebarn er hjemme. Får ikke min alene tid midt på dagen når vesla sover... Deilig å slippe alt som følger med skolen, samtidig som jeg er mer sliten av å passe på alle 3... Går seg nok til ;-) Vesla er i allefall storfornøyd med at de er hjemme :)
 
Hva skjedde med sommeren?? Det var nettopp så varmt og deilig, så nå er det plutselig så kaldt at jeg gjerne skulle hatt med ull på hytta. Godt vi tok med dunpose til vogna!
 
Svigerfar og samboeren har ordnet med sandkasse og huskestativ på hytta:)
 

Vedlegg

  • 1436365335847.jpg
    1436365335847.jpg
    123,5 KB · Visninger: 10
Back
Topp