Skravletråd

Nok en dritthelg med sykdom.
Er bare å lade opp til noen hektiske dager på jobb..
 
Hvordan gikk det? :)
Følte det var mer som en samtale enn et intervju. Det er jo Manpower, og de sender aktuelle kandidater til 2.gangsintervju hos arbeidsgiver. Det var visst mange søkere da:(
 
Hjemme fra ferie med sykt barn og mann. Så vært på legevakten med begge to.
Stress=migrene på mor..

Deilig at jeg starter ekstra tidlig på jobb i morgen...
 
Mini sovna i fanget. Mulig vi må innføre to dupper igjen.
 
Oida, hvordan syk? Og god bedring til mor og den dumme migrenen <3

Feber på frøkna og halsbetennelse på far (han skal ta mandlene).

Frøkna skal nok i bhg i morgen.
 
Uff, nå er jeg lei av snørr! Anna Christine har vært snørrete i mange dager, det renner konstant. Og hun har det med å gnukke seg på meg og senga/sofaen så det blir snørr over alt!
 
har sagt ha det til min kjære. han er borte fram til søndag ettermiddag. 3 barn alene. Ser ikke fram til dette, særlig siden minsten enda er våken flere timer hver natt o_O
 
Havna på mars2015 skjønnte ingenting, haha..
 
Sitter på jobb og det kjennes ut som om puppene skal eksplodere! Må snart kneppe opp toppen;) Dro før mini våknet i dag, så han har ikke fått siden 18:30 i går kveld.
 
Vesla har begynt å klappe når noe skjer som hun synes er bra. Fint og gøy på dagen. Men når hun gjør det kl 2 på natta når jeg kommer inn til henne er det feil tidspunkt o_O
 
Sitter på jobb og det kjennes ut som om puppene skal eksplodere! Må snart kneppe opp toppen;) Dro før mini våknet i dag, så han har ikke fått siden 18:30 i går kveld.


fikk du beholdt toppen lukket :happy:
 
Anna Christine har sovet 4 timer og sover fortsatt! Hun var våken fra 21.30 til midnatt igår da, våkna og fikk henne ikke til å sove igjen.
Kan ikke huske at hun har sovet så lenge på dagen noen gang.
 
Far og barn sover søtt nå kl. 09.15, mens mor får spise frokost ifred. Er skikkelig sovedyr begge to, igår sto de ikke opp før 10.

Her fungerer samsoving ypperlig hvertfall, det gjør at vi sover lenger alle mann:)
 
Back
Topp