Skravletråd

Ingenting er som å bli vekket av migrene.. Æsj håper den gir seg fortere enn svint, ikke noe godt å dra på jobb med migrene :/

39 i feber på mini i dag, hengt i puppen i hele natt. Så blir en rolig dag hjemme med mye kos:)

så lei sykdom. I de siste 3 ukene har vi kun hatt 4 dager med friske barn. Ellers har alltid en vært syk. Og når den ene begynner å bli frisk, starter en annen med feber :-(
I tillegg tuller vesla fælt på nettene og med sykdom og selv forkjølet er det tunge dager.

Her er det egentlig vinterferie, blir ekstra lange dager med syke barn da :-(

dette var et skikkelig syteinnlegg. sorry

Husker vi snakka en del om å reise på ferie med familien når mannfolka skulle være hjemme i permisjon. Mange som har fått reist? Hvor? :) Vi hadde seriøse planer, men nå ser det ut til å bli med en tur Danmark (som vanlig). :(

Vi var i London, men siden jeg begynnte noen mnd før i jobb ble det ikke noe Thailand på oss.
Men, vi skal til Mallorca i sommere, så skal jeg og mannen på tur uten barn i pinsen. Tror vi drar til Barcelona..

Så lurer vi på å dra til GranKA i høstferien...

Vi har akkurat vært på Gran Canaria. Det var deilig!

I dag er jenta mi 1 år! Åh, så sentimental man blir..

Operasjonsdag!! Spent :) Sitter på venterommet nå! Og så så sulten a gett. Faste er ikke noe for meg altså..

Fått blomster på døra i dag, fra jentene på laget. Jeg gjorde det bra på en dugnad i januar/februar, i tillegg til at det er en oppmuntring til puppeopererte pilleknaskende meg ;) En hyggelig overraskelse var det i alle fall!

Vedlegg

• 1426348075467.jpg
    1426348075467.jpg
    57,1 KB · Visninger: 14
I dag må jeg få unnagjort klesvask som ble liggendes i helga. Mannen og jeg var av sted og alle 3 barn var hos besteforeldrene.

2 netter med å sove gjennom :-) Etter flere mnd med å være våken i flere timer i strekk var dette deilig! Og pleie kjærestetid er heller ikke dumt ;-)

I dag må jeg få unnagjort klesvask som ble liggendes i helga. Mannen og jeg var av sted og alle 3 barn var hos besteforeldrene.

2 netter med å sove gjennom :-) Etter flere mnd med å være våken i flere timer i strekk var dette deilig! Og pleie kjærestetid er heller ikke dumt ;-)
Åh, det hørtes deilig ut! Det drømmer jeg om for tida også. Litt nyforelska dere da? ;)

Jeg trodde AC var tidlig ute motorisk, men idag traff jeg en baby som lærte å gå da hun var 8 måneder! Hun var 9 måneder og var skikkelig flink til å gå, det var helt sprøtt å se på!

Noen som får sett noe av solformørkelsen? Vi har kjøpt beskyttelsesbriller og greier, men her er det overskya :( Spennende å se lyset forandre seg da ;)

Back
Topp