Skravletråd

Her er mor i mammatåka. Nesten skummelt.

Begge barna har vært syk siden jul og storesøster har gått hjemme.

Skulle stryke perler her om dagen , satt på strykjernet i 9 tiden og kl 15 kom jeg på at jeg hadde satt det på :/

Bah..frøkna våknet rundt 0130 i natt og skulle slettes ikke sove. Hun hadde ikke feber, men tydelig smerter et eller annet sted (tenner eller voksesmerter). Jeg er så tøtt og samme er mannen, han har stått opp med henne nå.

Jeg hadde tenkt meg på trening, men tror ikke jeg orker. Hun ovner rundt 0330..våkner 06, 07 og så kl 08. Da stod de opp..

Bah..frøkna våknet rundt 0130 i natt og skulle slettes ikke sove. Hun hadde ikke feber, men tydelig smerter et eller annet sted (tenner eller voksesmerter). Jeg er så tøtt og samme er mannen, han har stått opp med henne nå.

Jeg hadde tenkt meg på trening, men tror ikke jeg orker. Hun ovner rundt 0330..våkner 06, 07 og så kl 08. Da stod de opp..

slike våkenperioder har vi hatt i to mnd nå :-( Bare at vi ikke finner ut hvorfor for hun er ikke sulten, kald, varm, vondt eller annet.

Deilig med syvsoverbaby, vi sov til 8.45 idag. Hun var våken halvannen time i går kveld/natt da, så hun tar igjen. Jeg hadde ikke rukket å legge seg ennå da hun våkna, så da var det ikke så ille.

Jeg synes frøkna våkner mye fortiden, spesielt i 4-5 tiden. dvs hun er ikke våken våken, sovner med engang hun får tutten..var oppe to ganger i natt.

Føler hun blir mer og mer barn enn baby. Kjøkkengulvet så aldri sånn ut før. #småbarnsliv

Vedlegg

• 1422373216048.jpg
    1422373216048.jpg
    35 KB · Visninger: 16
ja, blir mere barn enn baby for hver dag som går. I dag klatret hun inn i den nederste kjøkkenskuffen :-/ Og hvis storebrødrene ikke skyver stolene inn til bordet, klatrer hun opp der og (tripp trapp)...

Slitsomt men samtidig fint, for slik skal de være: aktive, utforskende og nysjgjerrige :-)

Jeg har hatt blokkade med to esker (skap vi ikke har fått montert enda) i stua en stund nå for å kunne holde han i den ene siden i stua. Idag klatra han jammen over begge eskene som sto oppå hverandre gitt. Så da kan vi vel like gjerne bygge det skapet snart da...Han klatrer inn i oppvaskmaskina hele tida. Er litt nytt for meg med den klatringa. De sa alltid at jeg bare skulle vente til storebror kom i den alderen hvor han klatra og føyk rundt overalt. Men han var roligheten selv og kom aldri dit.

sakte men sikkert kommer minnene tilbake. begge gutter var klatremus og det ser ut som lillesøster også har det i seg ;-)

Jeg så Cecilie Skog på Nøstebarn, ble litt starstruck haha. La merke til at hun hadde Stokke trailz mørk blå vogn, som den barnevognnerden jeg er:)

Den er fin synes jeg! Vil tro hun hadde en mer sporty vogn...

Ja, vogna er stilig:)

Liker ikke sportsdelen, også synes jeg den er litt tung. Den er nemelig som lånevogn på en av babybutikkene her borte.

Digg med lett vogn, city elite er lett! Nesten like lett som bumbleride:) (skulle gjerne hatt den i tillegg hehe)

Jepp, men jeg gleder meg til å ta i bruk buggaen når det blir varmere i været (har ikke pose til den).
Savner å bruke den, men merker godt at den ikke har fjæring etter å ha brukt bumbleriden i hele vinter.

Bumbleriden er jo også senga hennes fortiden, så er litt sur på den :/

Kan du ikke bruke voksi urban i bugaboo?

Back
Topp