Skravletråd

Da er vi klare for bursdagsfeiring i morra :) Vi blir ikke så mange, men det blir koselig likevel! Skal ha folk på tirsdag også, det er jo da ho faktisk har bursdag. Får skjerpe kostholdet fra onsdag av, det blir mye kake de neste dagene ;)

Vedlegg

• 1426966867342.jpg
    1426966867342.jpg
    68,3 KB · Visninger: 14
  • 1426966876338.jpg
    1426966876338.jpg
    36,3 KB · Visninger: 14
Åhr! For er mareritt det har blitt med legging etter hun har begynt i barnehagen..ble ingen romantiske kvelder på oss i helga gitt.

Hadde deres noen reaksjon på vaksina ved ettårskontrollen? Vi tok den i går. Stella er i dårlig form stakkar, og det virker som ho har vondt i stikka. Så nå sitter ho helt i koma og ser Drømmehagen <3

Hadde deres noen reaksjon på vaksina ved ettårskontrollen? Vi tok den i går. Stella er i dårlig form stakkar, og det virker som ho har vondt i stikka. Så nå sitter ho helt i koma og ser Drømmehagen <3

Vi hadde litt reaksjon, men ikke mer enn at han var litt sutrete.

Har akkurat skifta bleie på ho nå, og ho har fått noe utslett også. Ser nesten ut som varmeutslett..! Kan det komme av vaksina, eller er det noe annet?

Har akkurat skifta bleie på ho nå, og ho har fått noe utslett også. Ser nesten ut som varmeutslett..! Kan det komme av vaksina, eller er det noe annet?

Ikke hørt om det før. Kanskje ringe helsestasjonen/fastlegen for å høre?

Var litt pjusk dagen etter, men ikke noe feber eller utslett. Saa jeg ville ringt aa sjekka ja

Jeg skal kanskje på jobbintervju imorgen! Er litt usikker på om det er det det er;)
Er en jobb som er lyst ut gjennom Manpower hvertfall, og etter å ha pratet med henne så sa hun at jeg gjerne kunne komme på samtale imorgen.
Er en jobb med snarlig tiltredelse, så jeg krysser fingre og tær!

Jeg skal kanskje på jobbintervju imorgen! Er litt usikker på om det er det det er;)
Er en jobb som er lyst ut gjennom Manpower hvertfall, og etter å ha pratet med henne så sa hun at jeg gjerne kunne komme på samtale imorgen.
Oioi, lykke til! Hva slags jobb er det?

Ikke hørt om det før. Kanskje ringe helsestasjonen/fastlegen for å høre?
Var litt pjusk dagen etter, men ikke noe feber eller utslett. Saa jeg ville ringt aa sjekka ja
Helsesøster mistenkte den fjerde barnesykdommen! Stella hadde feber i helga, og med disse utsletta som har kommet nå, som bare er på overkroppen, så hørtes det veldig ut som den. Ikke mye å gjøre med da, bare følge med på allmentilstand.. !

Helsesøster mistenkte den fjerde barnesykdommen! Stella hadde feber i helga, og med disse utsletta som har kommet nå, som bare er på overkroppen, så hørtes det veldig ut som den. Ikke mye å gjøre med da, bare følge med på allmentilstand.. !

Den har vi også hatt! Utslettet gikk bort etter en dag eller to:)

Frøkna her har hat veldig vondt i stikka og litt rød rundt de.

Krysser fingrene for deg!

Puh! Jeg er helt utslitt, mannen er syk, skikkelig syk. Så jeg har hentet og levert frøkna i bhg, handlet, laget mat osv i en uke nå..
Er veldig travelt på jobb og jeg bruker litt tid på å komme med rundt på sykkel. I tillegg til at jeg selv ikke er helt frisk.

Klokka er nå 21 og hun har enda ikke sovna..sliten er bare fornavnet. Merker veldig godt nå hvor langt familien er unna..(barnepiken har dratt på ferie, jeeei)...

Har vært sykdom/migrene de sist 4 ukene, er møkk lei.

Usj..sliten..to dager til lader opp til til tre enda mer hektiske dager på jobb.
Burde få pakket i helgen til vi skal på onsdag.

Hvordan gikk det? :)

Back
Topp