Da er vi klare for bursdagsfeiring i morra
Vi blir ikke så mange, men det blir koselig likevel! Skal ha folk på tirsdag også, det er jo da ho faktisk har bursdag. Får skjerpe kostholdet fra onsdag av, det blir mye kake de neste dagene 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde deres noen reaksjon på vaksina ved ettårskontrollen? Vi tok den i går. Stella er i dårlig form stakkar, og det virker som ho har vondt i stikka. Så nå sitter ho helt i koma og ser Drømmehagen <3
Har akkurat skifta bleie på ho nå, og ho har fått noe utslett også. Ser nesten ut som varmeutslett..! Kan det komme av vaksina, eller er det noe annet?
Kanskje jeg bør det, for sikkerhets skyld! Ho er helt utslitt her..Ikke hørt om det før. Kanskje ringe helsestasjonen/fastlegen for å høre?
Var litt pjusk dagen etter, men ikke noe feber eller utslett. Saa jeg ville ringt aa sjekka jaHadde deres noen reaksjon på vaksina ved ettårskontrollen? Vi tok den i går. Stella er i dårlig form stakkar, og det virker som ho har vondt i stikka. Så nå sitter ho helt i koma og ser Drømmehagen <3
Oioi, lykke til! Hva slags jobb er det?Jeg skal kanskje på jobbintervju imorgen! Er litt usikker på om det er det det er
Er en jobb som er lyst ut gjennom Manpower hvertfall, og etter å ha pratet med henne så sa hun at jeg gjerne kunne komme på samtale imorgen.
Er en jobb med snarlig tiltredelse, så jeg krysser fingre og tær!
Ikke hørt om det før. Kanskje ringe helsestasjonen/fastlegen for å høre?
Helsesøster mistenkte den fjerde barnesykdommen! Stella hadde feber i helga, og med disse utsletta som har kommet nå, som bare er på overkroppen, så hørtes det veldig ut som den. Ikke mye å gjøre med da, bare følge med på allmentilstand.. !Var litt pjusk dagen etter, men ikke noe feber eller utslett. Saa jeg ville ringt aa sjekka ja
Helsesøster mistenkte den fjerde barnesykdommen! Stella hadde feber i helga, og med disse utsletta som har kommet nå, som bare er på overkroppen, så hørtes det veldig ut som den. Ikke mye å gjøre med da, bare følge med på allmentilstand.. !
Krysser fingrene for deg!Jeg skal kanskje på jobbintervju imorgen! Er litt usikker på om det er det det er
Er en jobb som er lyst ut gjennom Manpower hvertfall, og etter å ha pratet med henne så sa hun at jeg gjerne kunne komme på samtale imorgen.
Kontormedarbeider hos BufetatOioi, lykke til! Hva slags jobb er det?
De er mye bedre i dag allerede, og formen hennes er helt fin!Den har vi også hatt! Utslettet gikk bort etter en dag eller to![]()
Krysser fingrene for deg!Kontormedarbeider hos BufetatAkkurat den type jobb jeg er ute etter, kontor men ikke saksbehandling. Og dagtid.
Hvordan gikk det?Jeg skal kanskje på jobbintervju imorgen! Er litt usikker på om det er det det er