Skravletråd

På vei til flyplassen, vært en forjævelig travel dag på jobb...er helt pumpa..
 
Vi er hos onkel og tante nå, og det er så koselig! Anna Christine kjenner dem ikke siden de bo et stykke unna, men likevel er hun så tillitsfull! Hun går bort og vil sitte på fanget, lar dem mate henne og kle på henne uten å protestere. Jeg blir så glad for å se at hun er så trygg, og at jeg ser at hun har det bra:)
Spesielt med tanke på barnehagestart siden jeg har gruet meg litt til det.
 
Man må uansett regne med litt ifm bhgstart. Frøkna her har alltid vært ekstremt utadvendt, men ble veldig klengete på meg og mannen den første måneden (ink innkjøring).

Da vi var i konf i helgen var hun tilbake i sitt vanlig jeg, det var deilig å se!
 
Så var det på flyplassen igjen, denne gangen helt alene..litt rart, men veldig deilig!
 
Da har vi endelig fått klippet plenen. Ser mye bedre ut nå. Og så har jeg plantet noen få planter i bedet :) Deilig med vår også i hagen :)
 
Jeg er så trøtt om dagen, helt i koma.
Jeg pleier ikke å være så trøtt, men nå om dagen vil jeg bare ha ferie å sove.

Legger meg rundt 22-22.30 og våkner rundt kl. 07-07.30. Så burde få nok søvn..
 
Jeg er så trøtt om dagen, helt i koma.
Jeg pleier ikke å være så trøtt, men nå om dagen vil jeg bare ha ferie å sove.

Legger meg rundt 22-22.30 og våkner rundt kl. 07-07.30. Så burde få nok søvn..

Trøtt her og, drømmer om å legge meg hele dagen. Legger meg 22:30 og står opp 6, men i natt var jeg våken med mini fra 4-5. Sambo pleier å ta han, men han var helt i koma.
 
Vi skal på kjærligleiks ferie i hele pinsen, blir mye avslapping, soving og ligge i solen. Håper det er det som skal til :)
 
Fungerer nesten som prevensjon å være på besøk hos slekta! To ettåringer og én treårig samtidig er kaos! Deilig når de endelig sover:)
 
I dag drar vi, meldt over 20 grader. Juhu!
 
I dag drar vi, meldt over 20 grader. Juhu!

Så deilig! Hvor skal dere?
Gleder meg til langhelg uten så mye mas, alle er bortreist i helgen:) Vi har hatt så mye besøk i det siste, blir godt å bare være oss tre.
 
Trøtt. Vært oppe siden kl 5....zzzZzzz...
 
Nå er det siste uka med pappaperm, gruer meg til han skal begynne å jobbe igjen. Godt det bare er 3 uker før han skal ha sommerferie.
 
Au for en migrene jeg har i dag og tom for medisiner :(
 
Endelig helg!
Vi skal se på bryllupslokaler og bare slappe av. Deilig!
 
Nå har hun lært å si nei. Og hun sier det selvfølgelig hele tiden...
 
Haha, her går det i peking og "der der der der"...rimelig slitsomt det også. Samt hun vet hvor smokkene befinner seg.
Hvis vi sier nei, så får hun skikkelig morsketryne..
 
her er det mamma og me me me (=mer) som er en gjenganger :) Gøy hvor mye de kan nå og får uttrykt hva de ønsker (selv om en ikke alltid skjønner hva det er)
 
Nå har sovetrollet vårt sovet fint i ei uke etter å ha tullet siden hun er 6mnd. Lov å håpe at det har snudd? Jeg tør ikke å slappe av enda...
 
Back
Topp