Skravletråd

Kan skjønne du er trøtt da. Men hørtes mye koseligere ut å bli holdt våken av sang enn av skriking. :)

bytter mellom sang, babling og skriking. men sist natt var det mest babling og synging ;-) Er så glad at storebrødrene hennes ikke våkner av henne :-)

Var hyling i natt her altså. Helt uten grunn. Var på kontroll idag, hs sa sånne netter kan kommer hvis de har utviklet seg mye på kort tid, eller det har skjedd mye endringer.
Hun hsr vært kjempegrei idag, så virker som det var kortvarig

Var hyling i natt her altså. Helt uten grunn. Var på kontroll idag, hs sa sånne netter kan kommer hvis de har utviklet seg mye på kort tid, eller det har skjedd mye endringer.
Hun hsr vært kjempegrei idag, så virker som det var kortvarig

Veldig urolig her i natt og, håper det går fort over:)

Og vi hadde for en gangs skyld en rolig natt :-)

I dag er vesla 10mnd. Den tida gikk fort fra hun var 4mnd til nå. Godt jeg skal være hjemme med henne til minst sommeren ;-)

Sliiiiten....mini har vært syk siden mandag og det har vært minimalt med søvn. I tillegg blir dagene ekstra lange med en som bare vil henge i puppen;)

Enig! Syk 2 ganger i desember, og omgangsyken siden mandag her. Må amme hele dagen, pluss hver 2-3 time om natta for å opprettholde væskebalansen... er det noen det er fare for uttørking på her, så er det vel meg :P

dette blir en laaaaaaaaaaaang dag. vesla bestemte at det er morgen kl 5, men klarte å holde henne i vår seng i en times tid. Nå sover hun luren sin og jeg leser mens guttene får se litt barnetv. Er alene til i morgen ettermiddag, så hviler når jeg kan.

ingen som vil skravle lenger?

jeg er så trøtt at jeg ikke har overskudd til noen ting :-( Var våken med vesla fra 1.30 til 4.30. Og så brukte jeg en halv time på å sovne selv siden jeg var overtrøtt...

i natt snødde det her. deilig lysere det ble med en gang, bare ikke like lett å komme seg rundt med vogn nå...

Trøtt her og...mini blir aldri frisk virker det som, mye styr med søvn om dagen.

Jeg er også trøtt, mest fordi vi vsr tidlig oppe..

Oppe halv 8 for å kjøre mannen slik at vi kunne ha bilen og dra til byen senere. Fullstendig snøkaos på vei hjem så nå tørr jeg ikke dra ut allikevel. Lillebror sov bare en time på første duppen så satser på mer etterpå. I går fikk jeg over 700 bilder fra Mai i fjor og til nå som jeg hadde fremkallt så har litt å gjør for å sortere og sette i album. Deilig å få gjort det ferdig nå. På Lørdag er det jobb igjen:)

Allidrett på storebror i kveld og så skulle jeg vært å handla litt. Får se hvordan vi løser tidskabalen;)

Oppe halv 8 for å kjøre mannen slik at vi kunne ha bilen og dra til byen senere. Fullstendig snøkaos på vei hjem så nå tørr jeg ikke dra ut allikevel. Lillebror sov bare en time på første duppen så satser på mer etterpå. I går fikk jeg over 700 bilder fra Mai i fjor og til nå som jeg hadde fremkallt så har litt å gjør for å sortere og sette i album. Deilig å få gjort det ferdig nå. På Lørdag er det jobb igjen:)

Allidrett på storebror i kveld og så skulle jeg vært å handla litt. Får se hvordan vi løser tidskabalen;)

fikk du løst tidskabalen?

er så irritert på vogna akkurat nå. må jo trille hver morgen til bussholdeplassen. Nå i snøføre er det nesten umulig. Snøen klistrer seg rundt hjulene som gjør at det ikke går an å trille, men skyve og dra vogna over bakken! Er 1 pluss i dag så det er veldig våt snø nå...

fikk du løst tidskabalen?
Jada. Vi dro å handla rett etterpå ha henta mannen og storebror og droppa hele allidretten. Var ski og storebror hadde allerede vært på en skitur i bhg den dagen.

Idag blir storebror hjemme med oss. Vi sov til 8.10. Tenkte å gå en tur til butikken og så lage vafler til lunsj. Kosedag:) Ellers blir det litt klesvask og vask av soverommene. Kanskje får jeg tid til å sortere et par pappesker i kjelleren også. Vi har kjøpt skjenk og nytt vitrineskap og jeg skal sortere ut de tingene vi skal ha der. Stappa bare alt vi ikke hadde plass til i et par esker når vi flytta inn i Oktober. En del av det skal nok kastes også.

Vi har hat helsesøster på besøk i dag veldig koselig.
Snart skal vi avsted i barselgruppe, i kveld skal jeg på språkundervisning.

Jeg er latterlig trøtt i dag, kunne sovnet når som helst..Zzz..

Merker at det har blitt mye mindre bv på meg etter at samboeren begynte i permisjon. Jeg sliter sånn med rygg og bekken slik at jeg ikke har fått sett meg etter noe jobb enda. Vi har derfor funnet ut at samboeren skal ha gradert uttak og jobbe tre dager i uken. Begynner med det på mandag. Ikke vits at begge to går hjemme så lenge i grunnen. Selv om jeg må innrømme at det har vært litt godt siden lillegullet har hatt litt problemer med å sove på natten i det siste. Nå har han blitt syk også så nå er det enda verre.

Tydelig at lillegullet ikke er helt i form når han sovner i dusjen.

Back
Topp