Kan skjønne du er trøtt da. Men hørtes mye koseligere ut å bli holdt våken av sang enn av skriking.![]()
bytter mellom sang, babling og skriking. men sist natt var det mest babling og synging ;-) Er så glad at storebrødrene hennes ikke våkner av henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skjønne du er trøtt da. Men hørtes mye koseligere ut å bli holdt våken av sang enn av skriking.![]()
Var hyling i natt her altså. Helt uten grunn. Var på kontroll idag, hs sa sånne netter kan kommer hvis de har utviklet seg mye på kort tid, eller det har skjedd mye endringer.
Hun hsr vært kjempegrei idag, så virker som det var kortvarig
Oppe halv 8 for å kjøre mannen slik at vi kunne ha bilen og dra til byen senere. Fullstendig snøkaos på vei hjem så nå tørr jeg ikke dra ut allikevel. Lillebror sov bare en time på første duppen så satser på mer etterpå. I går fikk jeg over 700 bilder fra Mai i fjor og til nå som jeg hadde fremkallt så har litt å gjør for å sortere og sette i album. Deilig å få gjort det ferdig nå. På Lørdag er det jobb igjen
Allidrett på storebror i kveld og så skulle jeg vært å handla litt. Får se hvordan vi løser tidskabalen![]()
Jada. Vi dro å handla rett etterpå ha henta mannen og storebror og droppa hele allidretten. Var ski og storebror hadde allerede vært på en skitur i bhg den dagen.fikk du løst tidskabalen?