Skravletråd

Legginga gikk greit, men nå som vi endelig har fått henne til å sove til kl 6 våkner hun kl 5 ny tid, for det er jo 6 etter henne :-/ Skjønner ikke vitsen med den klokkestillinga. Ødelegger alt av soverutiner som er innarbeidet.

Vi skal også reise vekk i jula så det pyntes kun til advent :) Har begynt med planlegginga av julegaver, lagt fotokalenderne, lenger har jeg ikke kommet. Har jo 6 uker igjen til vi reiser :) Verre er det med adventskalenderen til barna og mannen. Ikke snøring enda hva som skal oppi.
 
Uff, god bedring Galadriel!
Lag en kopp sitronte med fersk ingefær og honning.

Her sovna hun med en gang, men våkna i 21-tiden.
Sovna ved puppen, i fanget, i sjalet men bare vi prøvde å legge henne ned så var hun plutselig lys våken og sto i senga og hyla.
Prøvde å legge henne ned mange ganger uten hell. Hun er så kjapp!
Tok henne med i dobbeltsenga for å amme liggende i håp om at jeg kunne snike meg bort når hun sovna. Men så sovna jeg også...
 
Takk <3 Ja, jeg sitter å drømmer om en stor kopp te, men da må jeg i butikken. Og det orker jeg ikke nå. Så det ble med vanlig Lipton :)

Her fikk vi frøkna i seng 20 min tidligere, eller 40 minutter senere. :b Ho legger seg vanligvis kl seks, og ho var i seng 17:40 ny tid. Oppe kvart over seks i dag - så som vanlig egentlig. Storebror la seg frivillig litt over seks i går, og han er vanligvis i seng til syv. Våkna litt før seks, så vi var nok heldige :) Får se hva det blir til i kveld!
 
Han lå jo en time foran skjema i går, men etter litt drøying av alle tre duppene hans var vi cirka tilbake på normale tider. Han var i seng 18.45 noe som er normalt. En del sutring og måtte bæres rundt på slutten, men greit nok. Mat klokka 6 og sov videre til 7.30.
 
Hvorfor er det så vanskelig?
Frøkna sovna etter babysvømminga, lenge siden vi har vært der, så hun ble sikkert veldig sliten. Jeg burde ha strikka og kost meg. Men i stede for stresser jeg med alt annet..

Apropos soving, våknet hun kl 06 i morges, men sovnet igjen selv..jeg var helt i ørska orka ikke å gå ut av senga og inn til henne.
 
Idag sov hun hele ti min siste duppen, men hun virker lys våken. Blir sikkert grinete siste timen.
 
Migrene igjen da, må ringe sykehus og høre om de kan fremskynde behandlingen litt. For dette går ikke!
 
Hele dagen er snudd på hodet kjennes det ut som. Var en liten en som ikke ville sove går heller. Endte med at hun sovna i armene mine mens jeg så på tv.
Hun fikk sove i dobbeltsenga da vi la oss, og sov egentlig bra helt til vekkerklokka til sambo ringte. Etter det sovna vi og våkna vi om hverandre, og plutselig var klokka 10.15!
Blir jo helt tullete i hodet av sånt.
 
Uff, slitsomt når søvnen til de små blir tullete. Går utover så mange og mye
 
Sitter å psyke meg opp til å rydde soverommet som er helt katastrofe. Skal bare rydde i 30 min, haha.
 
Svarte rakkern!! Jeg glemte at det var fotografering i barnehagen i dag! :/ Godt jeg ikke gikk for å kle ham i joggebukser som jeg stod å vurderte. Landa (til min irritasjon) på de "fine" olabuksene. Og så har han en ullgenser fra Pierre Robert. Og så er han jo en fin fyr, så det blir nok bra likevel! ;) Hadde jeg huska det så hadde jeg i alle fall dratt en børste gjennom håret hans, men han hadde nok rota det til før bildet uansett..
 
Ligger som et dødt dyr på sofaen, fullstendig ferdig...zzzzzz....
 
Skal dere feire halloween eller? Nå har vi flyttet til et barnevennlig strøk, så det ka jo hende det kommer noen unger på døra her. Jeg har kjøpt inn noen fruktkarameller. Og så lurer jeg på kjøpe et gresskar i morgen å skjære ut lykt
 
Nja, jeg fikk litt lyst til å bake litt skumle saker. Men tror ikke det kommer noen her, kanskje de barna over ganger..
 
Her kommer nok ingen - men vi er uansett ikke hjemme ;-)

Fy så trøtt jeg er. Har stått opp kl 5 hver morgen etter vi stilte klokka. Snille mannen har sagt at jeg får sove lenge både i morgen og søndag. Spent på om jeg klarer det mtp at vi er på hytta som er dårlig isolert mellom rommene...
 
Etter flere dagers grøtnekt spiste hun en hel porsjon til frokost!
 
Frøkna har snart sovet i tre timer, hmm.
 
Min sov i 2,5 timer idag! Kanskje det er noe med været?
 
Back
Topp