Skravletråd

Tenk at jenta mi er 8 måneder idag! Tiden har gått så fort!
 
Fy faen, søvnkaos! Går på veggen snart.
 
Huff, er det like ille enda? Her har det kommet seg litt, men er enda ikke som før.
Vi var jo på bedringens vei, men fredag og lørdag var bare tull. Hun vil jo ikke sove i det hele tatt. I går var hun kjempevåken, skjønner ikke hva som gikk av henne.
Spent på hva kvelden bringer.
 
søvnkaos her også :-( Er så trøtt.

Hun har begynt å snu seg på magen når hun sover og våkner av det. Siden hun enda ikke har lært å snu fra mage til rygg må jeg snu henne. Var innom henne 1 gang hver time i natt. Merker nå at blodtrykket mitt er lav pga søvnmangel over lang tid... Spent på hvordan dagen går.
 
Det gjør hun jer også noen ganger, snur seg på magen, våkner og kommer seg ikke rundt.
 
Det gjorde hun her også tidligere. Nå bare sover hun videre vist hun havner på magen. I natt har ho bare våkna for mat en gang! Deilig <3
 
Haha, her snur hun seg over alt men våkner ikke av det. Hun sover noen ganger med brystet ned og rumpa opp:) veldig søt!
 
Soves i mulige rettninger her også. Omkring da han var 4-5 måneder og bynte å snu seg om natta våknet han av det også og det var et evig kaos. Kjøpte pose så han ikke skulle få snudd seg, det holdt ett par uker før han klarte å snu seg i den også, men så etterhvert slutta han å våkne av det og bare sov videre.
 
Hun ligger i pose men klarer fint å snu seg ja :) Har bestemt at neste natt skal jeg ikke snu henne med ei gang, kun gi sutten. Får se om hun klarer å sove videre da eller ikke. Snur henne selvfølgelig om hun ikke klarer å sove på magen.
 
Var på biblioteket og lånte "Sove uten gråt" idag. Helsesøster prøvde hardt å overtale meg til å bruke skrikekur, men det er uaktuelt!
 
Var på biblioteket og lånte "Sove uten gråt" idag. Helsesøster prøvde hardt å overtale meg til å bruke skrikekur, men det er uaktuelt!

Samme sa helsesøster her! Plukket opp en del tips fra den boka, men har ikke klart å følge det helt slavisk.
 
Sovna idag etter en halvtime med pupping og byssing:)
Hadde bestemt meg på forhånd for å ikke gi opp så lett, og det funka idag hvertfall.
Tidligere har jeg og sambo bytta på litt, men det er kanskje greit at bare en legger.
 
Jeg lånte boka fra Karin Naphaug på biblioteket. Fikk masse tips der og ting å tenke over.
 
Ifølge sove uten gråt-boka så sover barn hele natten hvis de sover fem timer i strekk. Og det gjør hun jo.
Jeg synes egentlig ikke hun våkner så ofte heller, det er mer det at hun ikke sovner, eller ikke vil sovne igjen etter hun har våkna
 
Ifølge sove uten gråt-boka så sover barn hele natten hvis de sover fem timer i strekk. Og det gjør hun jo.
Jeg synes egentlig ikke hun våkner så ofte heller, det er mer det at hun ikke sovner, eller ikke vil sovne igjen etter hun har våkna
Det er akkuratt det vi også sliter med, å få han til å sove etter han våkner! I natt holdt vi på 1 time... Virker boka bra? Mulig vi må investere i den. Skrikekur er ikke noe for oss heller.
 
Ifølge sove uten gråt-boka så sover barn hele natten hvis de sover fem timer i strekk. Og det gjør hun jo.
Jeg synes egentlig ikke hun våkner så ofte heller, det er mer det at hun ikke sovner, eller ikke vil sovne igjen etter hun har våkna

Her sover han aldri fem timer i strekk...har vært grei å legge en stund, men blitt vanskeligere igjen nå.
 
Her sover han aldri fem timer i strekk...har vært grei å legge en stund, men blitt vanskeligere igjen nå.

Sover ikke 5 timer i strekk her heller. Er jeg heldig blir det 3-3,5 timer i strekk.
 
Ifølge sove uten gråt-boka så sover barn hele natten hvis de sover fem timer i strekk. Og det gjør hun jo.
Jeg synes egentlig ikke hun våkner så ofte heller, det er mer det at hun ikke sovner, eller ikke vil sovne igjen etter hun har våkna


Står det noe i boka hva som er ca timer de sover i den alderen? Natt og dag?
 
Back
Topp