Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoi! Her er det lenge siden jeg har vært! Helga gikk jo med til jobb, og så har jeg hatt problemer med appen! Har ikke kommet inn i det hele tatt. Flere? Men NÅ er jeg tilbake
Jobb var fantastisk forresten! Deilig å være tilbake i vaktboksen, med gutta på vaktlaget mitt, humoren, sjargongen og stemninga. Og de innsatte virka happy for å ha meg tilbake også - så da er det bare bra!![]()
Ingen problemer med appen nei.Hoi! Her er det lenge siden jeg har vært! Helga gikk jo med til jobb, og så har jeg hatt problemer med appen! Har ikke kommet inn i det hele tatt. Flere? Men NÅ er jeg tilbake
Jobb var fantastisk forresten! Deilig å være tilbake i vaktboksen, med gutta på vaktlaget mitt, humoren, sjargongen og stemninga. Og de innsatte virka happy for å ha meg tilbake også - så da er det bare bra!![]()
Du har min dypeste medfølelse , måtte de grå aldri finne mitt hårwæææææææææ, har fått mitt første grå hår
Ja, det er litt merkelig å tenke på. Noen av de skal sitte der til nærmere 2030 liksom! :/ Da har jeg èn unge med mopedlappen og èn i militæret eller noe sånt..!Har du funka her!
så deilig å være tilbake på jobb, så slo det meg "ja, tenk at de sitter der enda.." Men de skal jo være der i mange år..
Godt arbeidsmiljø har ALT å si spør du meg!Ingen problemer med appen nei.
Så deilig å ha det så fint på jobbGodt arbeidsmiljø har mye å si. Det gjør det mye lettere å begynne på igjen.
Du har min dypeste medfølelse , måtte de grå aldri finne mitt hår![]()
wow, hørtes deilig ut (bortsett fra treningen). Vet ikke om jeg hadde klart det, men med unge nr 2 har du vel litt mer trening i å være borte fra barnaÅ, skal jeg fortelle noe gøy? Mitt elskede amerikanske fotballag skal på treningsleir; i Tyrkia!Organisert trening to ganger om dagen, tilgang på treningsstudio og basseng ellers. 5 stjerners hotell, all inclusive... Det er over fem dager, så det blir VELDIG skummelt å dra fra mann og barn så lenge. Men mannen har godkjent, så jeg håper jeg får blitt med altså, det hadde vært kjempemoro! Det er først i april da..
![]()
Å, skal jeg fortelle noe gøy? Mitt elskede amerikanske fotballag skal på treningsleir; i Tyrkia!Organisert trening to ganger om dagen, tilgang på treningsstudio og basseng ellers. 5 stjerners hotell, all inclusive... Det er over fem dager, så det blir VELDIG skummelt å dra fra mann og barn så lenge. Men mannen har godkjent, så jeg håper jeg får blitt med altså, det hadde vært kjempemoro! Det er først i april da..
![]()
wow, hørtes deilig ut (bortsett fra treningen). Vet ikke om jeg hadde klart det, men med unge nr 2 har du vel litt mer trening i å være borte fra barna![]()
Det lengste jeg har vært vekk fra barna er fredag til søndag ettermiddag. Så dette blir SINNSYKT mye lenger!OMG! Hørte helt fantastisk ut! Jeg hadde dratt i morgen![]()