Skravletråd

Mi sov 20 minutter tre ganger i dag.. Så været spiller åpenbart ingen rolle her! ;)

Kjøpt en kilo godis, og håper at det ikke kommer noen unger - for da kan jeg spise det selv!! :)

Hun sov også en lur på 1t til. Var ingen problem å legge henne til kvelden. Sjukt!

Vært mye suttring i dag og dårlig matlyst. Er så glad for det endelig er helt. Nå er det egentid for alle penga!

Ingen unger som har ringt på her enda, ser ut til at vi kan spise alt selv.

Ungen sover ikke! Mamma er nede hos henne nå, kanskje det hjelper?

Kjenner meg litt skuffa over at det ikke kom noen kids altså.

Mamma fikk babyen til å sovne, lurer på om jeg skal få henne til å flytte inn for godt?

Hoi! Her er det lenge siden jeg har vært! Helga gikk jo med til jobb, og så har jeg hatt problemer med appen! Har ikke kommet inn i det hele tatt. Flere? Men NÅ er jeg tilbake :)

Jobb var fantastisk forresten! Deilig å være tilbake i vaktboksen, med gutta på vaktlaget mitt, humoren, sjargongen og stemninga. Og de innsatte virka happy for å ha meg tilbake også - så da er det bare bra! :)

i dag er eneste dagen denne uka uten planer - og slik holder jeg det :-) Ønsker å ta en familiekveld. Er kun onsdag vi kan for da har ingen trening.

Hoi! Her er det lenge siden jeg har vært! Helga gikk jo med til jobb, og så har jeg hatt problemer med appen! Har ikke kommet inn i det hele tatt. Flere? Men NÅ er jeg tilbake :)

Jobb var fantastisk forresten! Deilig å være tilbake i vaktboksen, med gutta på vaktlaget mitt, humoren, sjargongen og stemninga. Og de innsatte virka happy for å ha meg tilbake også - så da er det bare bra! :)

Har du funka her!
så deilig å være tilbake på jobb, så slo det meg "ja, tenk at de sitter der enda.." Men de skal jo være der i mange år..

Ingen problemer med appen nei.

Så deilig å ha det så fint på jobb:) Godt arbeidsmiljø har mye å si. Det gjør det mye lettere å begynne på igjen.

Har du funka her!
så deilig å være tilbake på jobb, så slo det meg "ja, tenk at de sitter der enda.." Men de skal jo være der i mange år..
Ja, det er litt merkelig å tenke på. Noen av de skal sitte der til nærmere 2030 liksom! :/ Da har jeg èn unge med mopedlappen og èn i militæret eller noe sånt..!

Ingen problemer med appen nei.

Så deilig å ha det så fint på jobb:) Godt arbeidsmiljø har mye å si. Det gjør det mye lettere å begynne på igjen.
Godt arbeidsmiljø har ALT å si spør du meg! ;) Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen - jeg har verdens beste arbeidsplass! :)

Trøøøøøøøtt....mini har vært våken i hele natt:/ lurer på om det er flere tenner på vei.

Å, skal jeg fortelle noe gøy? Mitt elskede amerikanske fotballag skal på treningsleir; i Tyrkia! :) Organisert trening to ganger om dagen, tilgang på treningsstudio og basseng ellers. 5 stjerners hotell, all inclusive... Det er over fem dager, så det blir VELDIG skummelt å dra fra mann og barn så lenge. Men mannen har godkjent, så jeg håper jeg får blitt med altså, det hadde vært kjempemoro! Det er først i april da.. :)

Å, skal jeg fortelle noe gøy? Mitt elskede amerikanske fotballag skal på treningsleir; i Tyrkia! :) Organisert trening to ganger om dagen, tilgang på treningsstudio og basseng ellers. 5 stjerners hotell, all inclusive... Det er over fem dager, så det blir VELDIG skummelt å dra fra mann og barn så lenge. Men mannen har godkjent, så jeg håper jeg får blitt med altså, det hadde vært kjempemoro! Det er først i april da.. :)
wow, hørtes deilig ut (bortsett fra treningen). Vet ikke om jeg hadde klart det, men med unge nr 2 har du vel litt mer trening i å være borte fra barna:)

OMG! Hørte helt fantastisk ut! Jeg hadde dratt i morgen :D

wow, hørtes deilig ut (bortsett fra treningen). Vet ikke om jeg hadde klart det, men med unge nr 2 har du vel litt mer trening i å være borte fra barna:)

OMG! Hørte helt fantastisk ut! Jeg hadde dratt i morgen :D
Det lengste jeg har vært vekk fra barna er fredag til søndag ettermiddag. Så dette blir SINNSYKT mye lenger! ;) Men det hadde vært så sinnsykt kult også! Koster 5000 per pers, men vi setter inn støtet i vinter og jobber inn mest mulig på dugnad. Mannen har jo pappaperm da, og mamma har sagt ho kan ta et av barna den helga for å avlaste litt. Blir nok fra tors-man! Ååå, jeg er klar jeg altså ;)

OMG, må bare le av kids her nede eller mødrene. "Det går så fort, ungen er 9 mnd og sa hei i går"....men i bagen ligger hun enda..hahah..

Back
Topp