Skravletråd

Da hun var liten sov hun på armen selv om jeg bar henne.
Vi har jo nesten ikke kjørt vil etter sommerferien, og det var jo først da hun fikk rutiner så da kjører vi bare utenom soverutinene.

Bytta sete for to måneder siden vi. Men har brukt det andre som ekstrasete.
 
Men det er vel lettere å bære bare ungen enn å bære unge pluss bilstol? Den veier jo mye mer:)
Synes det er lettere å bare henge bilstolen på armen. Da har jeg den andre armen helt ledig til andre ting. Synes ikke det er like lett alltid å bære han med bare en arm, føler jeg moser han litt.
 
Synes det er lettere å bare henge bilstolen på armen. Da har jeg den andre armen helt ledig til andre ting. Synes ikke det er like lett alltid å bære han med bare en arm, føler jeg moser han litt.
Sitter han ikke på hofta di? Jeg går rundt med henne på hofta hele tiden jeg, mens jeg gjør andre ting med den andre armen.
 
Sitter han ikke på hofta di? Jeg går rundt med henne på hofta hele tiden jeg, mens jeg gjør andre ting med den andre armen.
Tror faktisk jeg aldri bærer min med to armer, bare når jeg løfter han opp.
 
Jeg var på showroom'et til Risa Rosa istad, bare for gøy:)
Trenger jo ikke sånn pose nå.
Men det er like ved mamma og jeg var rett i nærheten.
 
Prøvd å bære han i bilstolen om han sover, men han våkner bare med en gang stolen taes ut, evt. av at bilen stopper.

Egentlig er han for stor for Maxi Cosien, så i helgen må vi bytte sete.


hvilket sete blir neste? Vi har masse å gå på, både lengde og vektmessig :)
 
hvilket sete blir neste? Vi har masse å gå på, både lengde og vektmessig :)
Har Acta Graco Belogic etter storebror som vi har vært fornøyde med:) Han satt i det til han fyllte 4 år:) Her er han over 10 kilo men det først og fremst pga. av lengden vi bytter. Skuldrene går over selehullene nå.
 
Har Acta Graco Belogic etter storebror som vi har vært fornøyde med:) Han satt i det til han fyllte 4 år:) Her er han over 10 kilo men det først og fremst pga. av lengden vi bytter. Skuldrene går over selehullene nå.

Vi har dulogic 2 :) Godt med plass igjen fra skulder til selehull. Men trenger ikke å bytte stol når hun blir lengre, bare å sette den lenger opp da den går fra 0-18kg
 
stua er ryddet, maskinen fult, besøket har dratt og alle barn sover. Mannen er sammen med en kompis og jeg nyter stillheten. det har gått i ett i dag så nå er det deilig å kunne slappe av. Legger meg nok tidlig da en aldri vet om vesla har en god natt eller en med mye nattevåk.
 
Sitter han ikke på hofta di? Jeg går rundt med henne på hofta hele tiden jeg, mens jeg gjør andre ting med den andre armen.
Jeg har nok formulert meg litt feil. Jeg kan bære han med en arm ellers, sånn sett vekk fra at jeg synes fort det kan bli tungt. Det er på vei opp den trange, bratte trappen at jeg liker å ha en ledig arm i tilfelle han plutselig skulle kastet på seg f.eks. Hvis jeg skal bære han med en arm da og samtidig føle at jeg har et godt grep på han så føler jeg at jeg nesten moser han litt.
 
Tror faktisk jeg aldri bærer min med to armer, bare når jeg løfter han opp.
Her er vi flere som bærer han med to armer, men det kommer selvfølgelig an på formålet. F.eks liker min stefar å gå på tur med han rundt i huset. Da blir han holdt med begge armer, midt foran magen til min stefar og med ansiktet vendt utover. Lillegullet liker godt å bli bært sånn og vi synes det kan være grei avveksling hvis vi må bære han mye.
 
Men det er vel lettere å bære bare ungen enn å bære unge pluss bilstol? Den veier jo mye mer:)

Det er sant, nå skal det sies at det er mannen som gjør det fordi han synes det er lettest. Kjører kanskje med henne en gang i uka knapt. Er enkelt å klikke sete ut av isofix enn å løsne henne fra selene, flytte lekene osv. så har man bærepose og må sette henne i fra deg for å låse opp den tunge døra blabla..

Jeg bærer henne aldri, virkelig aldri gjort det heller. Barer løfter henne typ opp i vogna, tripp trapp stolen, opp i senga, stellebordet o.l går aldri rundt å bærer på henne sånn uten videre.
 
Hvorfor må fotballturneringer starte så tidlig på en søndag? Synes det er alt for tidlig å dra ut av huset.
 
Er tidlig oppe med gullet. Egentlig pappaen sin tur i dag (han som har pappaperm :p ), siden jeg sto opp i går. Men han var såååå trøtt, så han sa han kunne betale meg vist jeg sto opp. Jeg sa det var greit vist han masserte meg en hel time seinere i dag. Det var greit. Så nå sitter jeg her da, med kaffekoppen min å gleder meg til en times massasje etterpå <3 Søndager er ikke så verst!
 
Det er sant, nå skal det sies at det er mannen som gjør det fordi han synes det er lettest. Kjører kanskje med henne en gang i uka knapt. Er enkelt å klikke sete ut av isofix enn å løsne henne fra selene, flytte lekene osv. så har man bærepose og må sette henne i fra deg for å låse opp den tunge døra blabla..

Jeg bærer henne aldri, virkelig aldri gjort det heller. Barer løfter henne typ opp i vogna, tripp trapp stolen, opp i senga, stellebordet o.l går aldri rundt å bærer på henne sånn uten videre.
Oi, jeg bærer på henne stadig vekk jeg, synes det er så koselig!

Merker jeg er glad vi bor i hus nå, hvis vi har vært ute med bilen kan jeg låse opp døra og bære inn ting mens hun sitter og venter i bilen.
Savner ingenting ved å bo i blokk!
 
Det er sant, nå skal det sies at det er mannen som gjør det fordi han synes det er lettest. Kjører kanskje med henne en gang i uka knapt. Er enkelt å klikke sete ut av isofix enn å løsne henne fra selene, flytte lekene osv. så har man bærepose og må sette henne i fra deg for å låse opp den tunge døra blabla..

Jeg bærer henne aldri, virkelig aldri gjort det heller. Barer løfter henne typ opp i vogna, tripp trapp stolen, opp i senga, stellebordet o.l går aldri rundt å bærer på henne sånn uten videre.
Bærer svært lite rundt jeg å, stort sett bare forflytning. Har vært av og til om han har vært urolig og trøtt før leggetid.
 
Oi, jeg bærer på henne stadig vekk jeg, synes det er så koselig!

Merker jeg er glad vi bor i hus nå, hvis vi har vært ute med bilen kan jeg låse opp døra og bære inn ting mens hun sitter og venter i bilen.
Savner ingenting ved å bo i blokk!

Hun liker ikke å bli bært, har vel
en sammenheng med at hun aldri har blitt det. Vil liksom ned på gulvet å leke..kan til nøds sitte litt på fanger i 2.5min..
 
kan noen lære ungen vår at kl 4.45 ikke er morgen? trøtt.no

tar henne ikke opp fra sin seng, gir henne sutten og sier det er natt og går ut igjen. Klarer å holde henne i senga ca 45min med det (men hun sover ikke). Så får hun leke på sitt rom for å ikke vekke skoleguttene som trenger søvnen sin til 6, så "står" vi opp
 
fått trekket visdomstanna. bedøvelsen er på vei ut. fy fl........... så vondt det kommer til å gjøre. Vondt i halve ansiktet.
 
Back
Topp